跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 414


1#
發表於 08-3-23 13:22 |只看該作者
我琴日係西田買左 CHU CHU 既電奶PUMP
返到黎試個陣發覺好嘈.....您地果D你係咪都一樣GA?


複式洋房

積分: 390


2#
發表於 08-3-23 17:03 |只看該作者
我買左nuk既電奶pump呀!不過未試過開.


大宅

積分: 4469


3#
發表於 08-3-23 17:36 |只看該作者
原文章由 hellomagibaby 於 08-3-23 13:22 發表
我琴日係西田買左 CHU CHU 既電奶PUMP
返到黎試個陣發覺好嘈.....您地果D你係咪都一樣GA?


我都買咗chu chu 電pump,
都嘈,&唔知夠ng夠力?


複式洋房

積分: 441


4#
發表於 08-3-23 20:58 |只看該作者
我諗住等bb出左世,試下餵唔餵到人奶先買


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


5#
發表於 08-3-23 21:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10900

畀面勳章


6#
發表於 08-3-24 10:23 |只看該作者
我朋友借咗medeia的電動奶pump給我,希望今次work啦,其實我都預咗係諗住自己買,不過有朋友借就最好不過.


複式洋房

積分: 114


7#
發表於 08-3-24 10:38 |只看該作者
我买Avent手Pump


複式洋房

積分: 263


8#
發表於 08-3-24 16:34 |只看該作者
原文章由 hellomagibaby 於 08-3-23 13:22 發表
我琴日係西田買左 CHU CHU 既電奶PUMP
返到黎試個陣發覺好嘈.....您地果D你係咪都一樣GA?


請問西田賣幾多錢呀?


男爵府

積分: 6535


9#
發表於 08-3-24 22:48 |只看該作者
原文章由 suklaic 於 08-3-24 10:23 發表
我朋友借咗medeia的電動奶pump給我,希望今次work啦,其實我都預咗係諗住自己買,不過有朋友借就最好不過.



借..總好過買呀 !! 唔駛..駛錦多$$呀 !!
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


別墅

積分: 776


10#
發表於 08-3-25 07:10 |只看該作者
我第一胎最先買左個手pump,但pump到手都軟都pump唔夠2 oz,之後再買電pump,因為頭兩weeks比亞B整損晒,但係好番之後而佢又埋身食到我都惰得pump及洗野,所以今會會會生左至買,免得浪費
http://hk.myblog.yahoo.com/monmon-chin


複式洋房

積分: 102


11#
發表於 08-3-25 13:46 |只看該作者
我買咗medala電動單頭奶泵, 護協價$605.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo