跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2419


1#
發表於 08-3-4 16:24 |只看該作者
我用妮飄,正想轉細碼,唔知你哋阿b轉咗細碼未?


子爵府

積分: 14132

好媽媽勳章


2#
發表於 08-3-4 18:29 |只看該作者
I use Huggies S size when my b is 1 month old.

原文章由 BNTYA01 於 08-3-4 16:24 發表
我用妮飄,正想轉細碼,唔知你哋阿b轉咗細碼未?


大宅

積分: 2303

好媽媽勳章


3#
發表於 08-3-5 01:01 |只看該作者
滿左月已經轉左S碼, 而家開始諗緊中碼用邊隻啦


大宅

積分: 4495


4#
發表於 08-3-5 11:04 |只看該作者
pamper ar...why ur bb change S size so fast...wht weight r ur bbz ar????

[size=x-large]一個幸福的家,就因為Bubu and Loklok~


大宅

積分: 2419


5#
發表於 08-3-5 11:17 |只看該作者
我bb唔係好大隻咋,day 54 -- 11.4磅。你哋呢?


大宅

積分: 2286


6#
發表於 08-3-5 13:42 |只看該作者
之前自己用開Huggies NB, 後來朋友送咗好多Pampers S, 所以亞B已經轉用S, 都OK, 不過個人認為Huggies 好用D.

我亞B仲細粒, 體重增加得好慢:

出世: 7磅
30幾日: 9.6磅
50幾日: 10.4磅

成3個星期都重唔倒1磅, 係咪有問題呢?

原文章由 BNTYA01 於 08-3-5 11:17 發表
我bb唔係好大隻咋,day 54 -- 11.4磅。你哋呢?


子爵府

積分: 10996


7#
發表於 08-3-5 14:06 |只看該作者
我個囡出世重細啦,得五磅七,滿月時八磅七,而家五星期大,我諗應有九磅,之前用開妮飄NB,但呢個星期已唔用得啦,要轉細碼,不過屋企有成十包PAMPERS細碼,所以都轉咗用佢,感覺佢比妮飄長身D好用D,而HUGGIES都試過佢既NB都唔錯,若屋企存貨用完,我會考慮買HUGGIES,因為哥哥以前都用佢呢!


民房

積分: 70


8#
發表於 08-3-5 16:51 |只看該作者
我b得7磅7,之前用包fitti次次都漏,依家用pampers nb,因為太多pampers既優惠劵~~第時會用pampers或者huggies~


子爵府

積分: 11870


9#
發表於 08-3-5 17:07 |只看該作者
huggies nb
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


10#
發表於 08-3-5 17:45 |只看該作者
我阿b之前肚痾, 所以換得密, 我就買左pat pat S碼(日), 平!! 都ok喎..幾好用~ 夜晚我會Pampers NB, 不過將會轉用Huggies, 因為感覺質地好d, 未來我都會(日)用pat pat, 因想換密d, 晚上會用Huggies~~ 我仲未轉細碼, 但阿b已9磅多dd, 是否要轉啦???


男爵府

積分: 8044

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 貓狗褓姆 爸B勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 08-3-5 17:58 |只看該作者
pampers s碼 .但用完可能轉huggies
            


大宅

積分: 4180


12#
發表於 08-3-5 18:59 |只看該作者
pampers s碼, 唔係好得, 漏列一背係CC.

正轉用huggies S碼
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4013

畀面勳章


13#
發表於 08-3-5 19:46 |只看該作者
Huggies M碼 我呀b而家2個月13.7磅


大宅

積分: 1586


14#
發表於 08-3-6 02:10 |只看該作者
pampers母乳寶寶, 的fd送左好多包, 差不多用完喇, 會轉nepia s, 之前吉之島有promot又有折, 平的入左2箱.
之前試過pampers/fitti/huggies nb~s, 3隻都有漏過, 感覺huggies個象根勁的.


大宅

積分: 4495


15#
發表於 08-3-6 10:18 |只看該作者
咩NB唔係可以用到5kg咩?我仲有好多NB呀....所以等細仔真係唔0岩先轉S呀....
我細仔仲有幾日就滿月...佢而家估計都有8磅喇~佢出世就6.5磅...醫生話bb要一星期重0.2kg先好....
[size=x-large]一個幸福的家,就因為Bubu and Loklok~


大宅

積分: 4495


16#
發表於 08-3-6 10:21 |只看該作者
我自己就覺得huggie麻麻0地喇.....始終pamper最好用....我大仔都用pamper ga....and Sealer
[size=x-large]一個幸福的家,就因為Bubu and Loklok~


大宅

積分: 1586


17#
發表於 08-3-6 13:16 |只看該作者
原文章由 noddybanana 於 08-3-6 10:18 發表
咩NB唔係可以用到5kg咩?我仲有好多NB呀....所以等細仔真係唔0岩先轉S呀....
我細仔仲有幾日就滿月...佢而家估計都有8磅喇~佢出世就6.5磅...醫生話bb要一星期重0.2kg先好.... ...

個磅數都係參考, 我個仔出世一路用pampers nb, 都未過5kg已經用用吓覺得pampers nb細得制, 至轉其他牌子.


民房

積分: 32


18#
發表於 08-3-6 15:02 |只看該作者
pampers 細碼有特級綿柔同超薄2款,同一價錢,超薄多十片但會漏到周身C

除左NB 片外,我未買過,全都是人送的 有Huggies/pampers.


大宅

積分: 2205


19#
發表於 08-3-6 15:36 |只看該作者
我阿b仲用緊nepai nb, 我諗佢仲布排用,因仲有好多位剩,之前大囡用nepia s 碼, m 同 l就用番pampers.
pampers超薄一d 都唔好用. 一定要特級綿柔.

原文章由 amowpoon 於 08-3-6 15:02 發表
pampers 細碼有特級綿柔同超薄2款,同一價錢,超薄多十片但會漏到周身C

除左NB 片外,我未買過,全都是人送的 有Huggies/pampers.


民房

積分: 85


20#
發表於 08-3-6 16:56 |只看該作者
係丫,pampers超薄係無咁好。我都用過sealer,都係唔太好,佢d棉好硬,我唔識摸條diaper有無wet。huggies都幾好,又有indicator,不過我老公鐘意pampers多d,所以而家都係用pampers~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo