自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 08-2-26 11:30 |只看該作者
2歲時朴崩牙
前面果幾隻牙(門牙)蛀左
依家仲生左粒牙倉
之前睇左醫生
醫生話唔使理佢
痛先去睇

咁我依家再帶囡囡去睇另外一個醫生
呢個醫生話要杜牙根HK1800一只
我女上次補左一只收HK320
要補4只

咁請問3歲杜牙根有乜影响?
咁細個得唔得呀
因為要打麻醉針
對第日出牙有乜影响?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


子爵府

積分: 13770


2#
發表於 08-2-26 11:49 |只看該作者
大人杜牙根就好普通,
叫3歲細路杜牙根我未聽過(恕我孤陋寡聞)
我諗妳睇多個牙醫,將妳o既問題問清楚穩陣 d 囉
始終我地都唔係牙醫,妳個女咁細,唔好亂黎
呢度有 d 資料,不如妳睇下先啦:

1. 點解要杜牙根?

2. 牙齒俱樂部

[ 本文章最後由 Elim_mama 於 08-2-26 11:54 編輯 ]


大宅

積分: 1535


3#
發表於 08-2-26 11:51 |只看該作者
你的case 又真係太差了,

一般來對, 咁細做杜牙根是勞民傷才, 多此一舉

杜牙根對第日出牙應該無影响.


子爵府

積分: 13980

畀面勳章


4#
發表於 08-2-26 11:52 |只看該作者
乳齒有牙根?
睇多個牙醫好d喎


大宅

積分: 2120


5#
發表於 08-2-26 11:53 |只看該作者
Agree with Elim_mama. There is no 牙根 for 3 year old.

Sorry to say but Hong Kong Denist is notorisous for ripping off patients. I think you should defnitely get a second opinion!

edited for typo.

[ 本文章最後由 Dr.Phil 於 08-2-26 11:56 編輯 ]


男爵府

積分: 6891


6#
發表於 08-2-26 11:57 |只看該作者
原文章由 yingwong 於 08-2-26 11:30 發表
2歲時朴崩牙
前面果幾隻牙(門牙)蛀左
依家仲生左粒牙倉
之前睇左醫生
醫生話唔使理佢
痛先去睇

咁我依家再帶囡囡去睇另外一個醫生
呢個醫生話要杜牙根HK1800一只
我女上次補左一只收HK320
要補4只

咁請問3歲杜牙根 ...

3歲要杜牙根
你睇果個係咪兒童牙科E生?
睇多個好D.好似有D過份.
杜牙根好痛,大人就話頂得住,小朋友........


大宅

積分: 2120


7#
發表於 08-2-26 12:03 |只看該作者
The thing is there is no 牙根 for 3 year old! 牙根 is the root. Your dentist lied!


男爵府

積分: 6661


8#
發表於 08-2-26 12:09 |只看該作者
3歲乍...會換牙架麻...真係有需要杜嗎?


子爵府

積分: 11698


9#
發表於 08-2-26 12:16 |只看該作者
我仔做左,佢做時都係3歲幾!乳齒都有牙根,無牙根d牙咪甩哂??

我仔又係成日卜親,後來生左粒牙瘡,牙醫話要杜,唔杜會影響牙腳"位"縮,牙根長期發炎亦有可能影響將來恆齒生出來既顏色....

未決定時我都好擔心,因為個個朋友都話比我知杜牙根就算打左麻醉都好痛,我怕小朋友咁細受唔住,咁細個人仔做全身麻醉我又唔想,後來牙醫同我解釋,門牙只有1條牙根,機本上佢牙根發炎=牙根已死,唔會有感覺,杜牙根覺得痛果d應該係根大牙,因為大牙有幾條牙根,1條牙根發炎,其他都仲有知覺,所以杜時會覺痛,牙醫仲話試左先,佢地唔會夾硬黎嚇親個小朋友,如果小朋友唔合作先考慮全身麻醉.....聽完佢咁講我就放心哂,最後都同個仔做左,全程我睇住,當然唔多唔少會有少少痛/唔舒服,但我見我個仔最多都只係縮下咁,完全無反抗!

當然搵個有經驗既醫生會好d,佢地識點樣令個小朋友唔驚,我覺得呢樣最緊要,因為如果個小朋友驚,就算點唔痛佢地都會唔合作,唔合作個醫生又難做,個小朋友又受罪 

PS 唔好問我搵邊個牙醫,因為我地係幫襯政府,而幫我仔杜牙根果個牙醫都已經調走左!


子爵府

積分: 13770


10#
發表於 08-2-26 12:26 |只看該作者
Dr. Phil,
我唔係話 3 歲無牙根......
而係我無聽過叫3歲人仔去杜牙根咋

響 "牙齒俱樂部" 裡面都有講解杜牙根個程序

Diamond 個囝囝有杜牙根經驗,樓主可以參考下
but 第一個牙醫話唔駛理
第二個牙醫話要杜........
所以我先話睇多個牙醫,再問清楚 d
如果唔係真係必要未唔駛杜囉

不過我只係想講,樓主要好好幫囡囡做口腔護理
我見樓主個囡囡好得意哦,但係門牙蛀晒
笑起上黎咪唔令女囉

[ 本文章最後由 Elim_mama 於 08-2-26 12:28 編輯 ]


大宅

積分: 2120


11#
發表於 08-2-26 12:33 |只看該作者
There is a difference between Pulpotomy and Pulpectomy for children vs Root Canal (杜牙根) for adults.


子爵府

積分: 11698


12#
發表於 08-2-26 12:33 |只看該作者
原文章由 Elim_mama 於 08-2-26 12:26 發表
Dr. Phil,
我唔係話 3 歲無牙根......
而係我無聽過叫3歲人仔去杜牙根咋

響 "牙齒俱樂部" 裡面都有講解杜牙根個程序

Diamond 個囝囝有杜牙根經驗,樓主可以參考下
but 第一個牙醫話唔駛理
第二個牙醫話要杜........
...


佢女女係生牙瘡,唔係唇瘡喎

btw 我個仔粒牙瘡唔痛架,但個牙醫就同我講左唔理既影響,我個係政府醫生,所以我唔覺得佢會肯花無謂資源/精神去幫我地解決d“唔重要”既問題,不過睇多個醫生拎意見都係好既


子爵府

積分: 13770


13#
發表於 08-2-26 12:38 |只看該作者
我打錯左 ~~~ 係牙瘡....唔知點解會打左唇瘡

原文章由 Diamond 於 08-2-26 12:33 發表


佢女女係生牙瘡,唔係唇瘡喎

btw 我個仔粒牙瘡唔痛架,但個牙醫就同我講左唔理既影響,我個係政府醫生,所以我唔覺得佢會肯花無謂資源/精神去幫我地解決d“唔重要”既問題,不過睇多個醫生拎意見都係好既 ...


子爵府

積分: 13770


14#
發表於 08-2-26 12:41 |只看該作者
離一離題.......
樓主,妳響個 blog 度幫個女整果 d 相好得意呀,我睇到好想笑,好似做緊 fashion show 咁,d size 好 match d公仔圖,得閒話我知典整丫﹗


男爵府

積分: 9041


15#
發表於 08-2-26 12:46 |只看該作者
原文章由 yingwong 於 08-2-26 11:30 發表
2歲時朴崩牙
前面果幾隻牙(門牙)蛀左
依家仲生左粒牙倉
之前睇左醫生
醫生話唔使理佢
痛先去睇

咁我依家再帶囡囡去睇另外一個醫生
呢個醫生話要杜牙根HK1800一只
我女上次補左一只收HK320
要補4只

咁請問3歲杜牙根 ...

你小朋友同我仔仔小時候的case一樣。初初我小朋友(2歲3個月)出牙瘡時,我只帶他去看西醫和服抗生素,後來牙瘡又出番,仲越出越密,無理由為粒牙瘡長期服抗生素,於是帶他看牙醫,牙醫說他已蛀到空晒,杜牙根都未必有用,應該要脫,但他說即管試試杜牙根。當時仔仔都「呀」左幾聲,但尚算忍耐到(個衰牙醫超級無愛心,惡死地凶我仔仔),但杜完後一個後,牙瘡又出番,即是話細箘已超越牙根位置,要脫牙才有用。最後我換了個愛心爆棚的西人牙醫為我仔仔脫門牙。他現在9歲,新長出來的那隻門牙恒齒很崎型,幸好去年經過箍牙之後,才重拾自信,他足足被隻門牙困擾了6年。
yingwong,若妳綜合了不同牙醫意見都贊成要杜牙根的話,妳要為小朋友儘快做啦!否則好似我咁漏漏氣氣最終搞到仔仔又要杜、又要脱、又要箍就麻煩啦!

[ 本文章最後由 csk家長jj 於 08-2-26 12:59 編輯 ]


子爵府

積分: 11698


16#
發表於 08-2-26 14:12 |只看該作者
原文章由 csk家長jj 於 08-2-26 12:46 發表

你小朋友同我仔仔小時候的case一樣。初初我小朋友(2歲3個月)出牙瘡時,我只帶他去看西醫和服抗生素,後來牙瘡又出番,仲越出越密,無理由為粒牙瘡長期服抗生素,於是帶他看牙醫,牙醫說他已蛀到空晒,杜牙根都未必有用,應 ...


頭先趕住食飯未講哂,其實我都想講,當時因為我怕仔仔受罪,問過醫生除左杜牙根仲有無其他方法,佢話可以試用抗生素,不過佢個人覺得杜牙根澈底過服抗生素,亦唔鼓勵小朋友食咁多抗生素,我見佢講既野都好中肯,所以最後決定幫仔仔杜!

另外,我朋友細時因為註牙,提走拔走左上門牙隔離果兩隻牙,隻恆齒生返出黎係明顯細隻好多,大個佢問牙醫,牙醫解釋係因為佢過早拔左隻乳齒影響新生既恆齒k型.....同你仔仔既情況相同!


男爵府

積分: 9041


17#
發表於 08-2-26 14:28 |只看該作者
原文章由 Diamond 於 08-2-26 14:12 發表


頭先趕住食飯未講哂,其實我都想講,當時因為我怕仔仔受罪,問過醫生除左杜牙根仲有無其他方法,佢話可以試用抗生素,不過佢個人覺得杜牙根澈底過服抗生素,亦唔鼓勵小朋友食咁多抗生素,我見佢講既野都好中肯,所以最後決定幫仔仔 ...

又真係好似o咼!所以可以的話儘量留番隻牙,否則將來的恒齒有機會變型的。小朋友的牙仔,是我們大人的責任啊!


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 08-2-26 14:38 |只看該作者
多謝哂咁多位媽咪既意見~
死啦~
有D驚
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 08-2-26 14:42 |只看該作者
你幫襯邊間政府呀?
係唔係檔急症

過早拔左隻乳齒影響新生既恆齒k型==>
第一個醫生都有同我講唔使拔

原文章由 Diamond 於 08-2-26 12:16 發表
我仔做左,佢做時都係3歲幾!乳齒都有牙根,無牙根d牙咪甩哂??

我仔又係成日卜親,後來生左粒牙瘡,牙醫話要杜,唔杜會影響牙腳"位"縮,牙根長期發炎亦有可能影響將來恆齒生出來既顏色....

未決定時我都好擔心,因為個個朋友都話比我 ...

[ 本文章最後由 yingwong 於 08-2-26 14:45 編輯 ]
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 08-2-26 14:47 |只看該作者
服抗生素真係無用
之前都有吃
E+吃又出返來


原文章由 csk家長jj 於 08-2-26 12:46 發表

你小朋友同我仔仔小時候的case一樣。初初我小朋友(2歲3個月)出牙瘡時,我只帶他去看西醫和服抗生素,後來牙瘡又出番,仲越出越密,無理由為粒牙瘡長期服抗生素,於是帶他看牙醫,牙醫說他已蛀到空晒,杜牙根都未必有用,應 ...
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo