原文章由 yingwong 於 08-2-26 11:30 發表
2歲時朴崩牙
前面果幾隻牙(門牙)蛀左
依家仲生左粒牙倉
之前睇左醫生
醫生話唔使理佢
痛先去睇
咁我依家再帶囡囡去睇另外一個醫生
呢個醫生話要杜牙根HK1800一只
我女上次補左一只收HK320
要補4只
咁請問3歲杜牙根 ...
原文章由 csk家長jj 於 08-2-26 12:46 發表
你小朋友同我仔仔小時候的case一樣。初初我小朋友(2歲3個月)出牙瘡時,我只帶他去看西醫和服抗生素,後來牙瘡又出番,仲越出越密,無理由為粒牙瘡長期服抗生素,於是帶他看牙醫,牙醫說他已蛀到空晒,杜牙根都未必有用,應 ...