6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 387


1#
發表於 14-11-12 16:48 |只看該作者
亞B 2014年1月出世,想問幾時要報N班呀?


大宅

積分: 3485


2#
發表於 14-11-12 23:04 |只看該作者

引用:亞B+2014年1月出世,想問幾時要報N班呀?

原帖由 popofung 於 14-11-12 發表
亞B 2014年1月出世,想問幾時要報N班呀?
間間學校都有唔同,最好直接問你心目中想報的學校派表同收表時間。



女兒~~~你現在先在天上看顧爸媽,過多半年就要帶齊野,再回來爸媽身邊啦!


大宅

積分: 1334

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 14-11-13 16:10 |只看該作者
回覆 popofung 的帖子

出年要報


男爵府

積分: 9489


4#
發表於 14-11-14 13:15 |只看該作者

回覆:想問幾時要報N班

有好多學校有出世紙就可以報得。





子爵府

積分: 12562


5#
發表於 14-11-14 18:08 |只看該作者
去你想個間學校問下幾時會好D, 未必間間一樣


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-11-15 10:15 |只看該作者
早一年前要留意


子爵府

積分: 12620


7#
發表於 14-11-17 12:45 |只看該作者
popofung 發表於 14-11-12 16:48
亞B 2014年1月出世,想問幾時要報N班呀?
普遍約2015年8-9月, 不過有幼兒學校(如救世軍)出世就要排, 亦有D足18個月就可攞表

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo