6個月-1歲

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9697


1#
發表於 14-10-14 04:58 |只看該作者
但捉住前臂可以企,所以唔似腰唔夠力,俾佢試坐,一放手就想向前冧檔,點train佢坐?9個月要返健康院


複式洋房

積分: 373


2#
發表於 14-10-14 07:21 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

我果個又係,坐唔穩.


男爵府

積分: 5222

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


3#
發表於 14-10-14 08:41 |只看該作者

引用:但捉住前臂可以企,所以唔似腰唔夠力,俾佢

原帖由 careycarey 於 14-10-14 發表
但捉住前臂可以企,所以唔似腰唔夠力,俾佢試坐,一放手就想向前冧檔,點train佢坐?9個月要返健康院

...
我個仔之前都fail左,岩岩九個月返健康院先past, 我問左物理治療師,其實要坐隱係要八個月九個月,所以六個半月坐唔隱都唔係好大問題,由其頭大既bb. 佢話比bb訓係到玩腳,轉下,都係練腰力架,坐未坐得好唔好迫佢坐咁多,因為對脊骨唔好架。我阿b差不多八個月先叫坐得好d,就算依家佢有時都會左右不平衡咁郁架。


別墅

積分: 673


4#
發表於 14-10-14 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+careycarey+於+14-10-14+發表

原帖由 beryllium 於 14-10-14 發表
我個仔之前都fail左,岩岩九個月返健康院先past, 我問左物理治療師,其實要坐隱係要八個月九個月,所以六個 ...
9個月都要返健康院?咩唔係6個月就等1歲咩?





大宅

積分: 4233


5#
發表於 14-10-14 09:08 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

我個講緊踏入第八個月先話坐得好


男爵府

積分: 5222

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


6#
發表於 14-10-14 09:53 |只看該作者

回覆:Balmain1234 的帖子

六個月測試不合格既bb都要係九個月返去一次。


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


7#
發表於 14-10-14 09:59 |只看該作者
6個月, 1,2秒架JA


男爵府

積分: 9697


8#
發表於 14-10-14 11:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 careycarey 於 14-10-14 發表

原帖由 beryllium 於 14-10-14 發表
我個仔之前都fail左,岩岩九個月返健康院先past, 我問左物理治療師,其實要坐隱係要八個月九個月,所以六個 ...
我個腰力一流,瞓喺bb車會自己拗腰起身,唯獨一坐就前傾


男爵府

積分: 9697


9#
發表於 14-10-14 11:55 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

謝謝大家


大宅

積分: 1357


10#
發表於 14-10-14 18:13 |只看該作者

引用:但捉住前臂可以企,所以唔似腰唔夠力,俾佢

原帖由 careycarey 於 14-10-14 發表
但捉住前臂可以企,所以唔似腰唔夠力,俾佢試坐,一放手就想向前冧檔,點train佢坐?9個月要返健康院

...
點解我BB上兩星期返母嬰健康院(6個月),下次係12個月先再返?九個月唔使?




男爵府

積分: 9697


11#
發表於 14-10-14 20:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 careycarey 於 14-10-14 發表

原帖由 jv9989 於 14-10-14 發表
點解我BB上兩星期返母嬰健康院(6個月),下次係12個月先再返?九個月唔使?



...
因6個月時喺健康院坐唔到,向前傾,所以9個月要返去再試


男爵府

積分: 5222

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


12#
發表於 14-10-15 07:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 beryllium 於 14-10-14 發表

原帖由 careycarey 於 14-10-14 發表
我個腰力一流,瞓喺bb車會自己拗腰起身,唯獨一坐就前傾
係咪頭仔重呀?


男爵府

積分: 9697


13#
發表於 14-10-15 08:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 careycarey 於 14-10-14 發表

原帖由 beryllium 於 14-10-15 發表
係咪頭仔重呀?
唔係好大咋,我覺得


水晶宮

積分: 54910


14#
發表於 14-10-15 15:33 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

我個仔而家7個幾月都係坐到幾秒咋



    


大宅

積分: 1469


15#
發表於 14-10-15 16:10 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

我個仔差唔多八個月都唔坐得太穩,有時攞遠D嘅玩具唔係可以次次伸返直條腰,唔知係咪正常呢?


別墅

積分: 617


16#
發表於 14-10-17 02:53 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

點解我個女上次6個月返健康院仲要自己肯企先pass嘅?我個女5個月已經識坐,到6個月已經坐得好穩,但我上次返去打針除咗要坐仲話要佢自己肯企,因為我冇俾過個女學企,所以fail咗,姑娘要9個月返去睇佢識唔識企




男爵府

積分: 9697


17#
發表於 14-10-17 07:40 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

我囡已經識企,係坐唔穩,呢兩日已經開始坐到幾秒,不過企我都冇訓練,3,4個月沖涼時,我反佢身洗背同pat,佢已經自己撐起,我估佢第日好好動


大宅

積分: 1469


18#
發表於 14-10-17 08:21 |只看該作者

回覆:ashleymikimiki 的帖子

我個仔又係六個月時去健康院唔識企,所以九個月要再去過


別墅

積分: 617


19#
發表於 14-10-17 15:24 |只看該作者

回覆:CLJ 的帖子

係囉,我都唔知咁早就要俾佢學企tim,因為我有個fd佢個女太早就學行,搞到脚仔變形,要去矯形,所以我唔敢咁早俾佢企,點知6個月去健康院又話唔識企要9個月再返去




公爵府

積分: 27735


20#
發表於 14-10-17 21:25 |只看該作者

回覆:6個半月唔識坐

六個半個月學坐,一開始要俾嗰靠墊放係佢背後,慢慢腰背有力就學識坐


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo