跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 984


1#
發表於 08-3-20 15:23 |只看該作者
我跟住人地d走佬袋list, 買左兩包前後綁帶既(牌子:護理保)孕婦衛生巾, 其他就買黏貼既. 聽人講話穿水後同生前最好用綁帶既好d. 但係我想問下... 綁帶既孕婦衛生巾係點用架, 個包裝剩係教我地用個兩個棉圈圈, 一頭一尾束住... 噤跟住點丫? 係咪跟住就唔著內褲,著網褲? 綁帶既孕婦衛生巾無黏貼係底, 噤點先可以另佢唔走位丫? 好唔明哦~~~~

死啦, 我d問題係咪好白痴呢... :;pppp:


男爵府

積分: 5419

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-3-20 15:37 |只看該作者
原文章由 Ann0805 於 08-3-20 15:23 發表
我跟住人地d走佬袋list, 買左兩包前後綁帶既(牌子:護理保)孕婦衛生巾, 其他就買黏貼既. 聽人講話穿水後同生前最好用綁帶既好d. 但係我想問下... 綁帶既孕婦衛生巾係點用架, 個包裝剩係教我地用個兩個棉圈圈, 一頭 ...

係用條繩穿住兩個圈架!好似相樸手咁圍住條腰,通常生完醫院d阿姐都會幫你,條繩都係佢地比ge!


別墅

積分: 984


3#
發表於 08-3-20 15:43 |只看該作者
0下... 係丫? 噤點解包野唔包埋條繩俾我地架~ :;pppp: 噤我咪要自己預備定d繩囉, 唔係點著住去醫院丫?

原文章由 skybbjoey 於 08-3-20 15:37 發表

係用條繩穿住兩個圈架!好似相樸手咁圍住條腰,通常生完醫院d阿姐都會幫你,條繩都係佢地比ge!


大宅

積分: 4681


4#
發表於 08-3-20 17:08 |只看該作者
其實對於呢個問題, 我都覺得好迷綱. 到底幾時用連扣, 幾時用黏貼果d啊. 点用嫁, 請有經驗的媽咪分享吓啊


複式洋房

積分: 175


5#
發表於 08-3-20 23:14 |只看該作者
嘻嘻, 我都好想知呀


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 08-3-20 23:47 |只看該作者
所以我決定用平時嘅特長夜安衛生巾,因為第一胎時都是,無咩問題


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


7#
發表於 08-3-21 00:13 |只看該作者
用左d厚到死嘅姨媽巾後, 仲著網褲, 點透氣呢 ?!
咁不如著自己的under係咪仲好?


大宅

積分: 2314


8#
發表於 08-3-21 00:15 |只看該作者
我都想知, 拆都未拆開睇過 ..

我買左一包扣, 一包黏貼 wor .. 唔通要買多包綁帶既?

原文章由 maplelam 於 08-3-20 17:08 發表
其實對於呢個問題, 我都覺得好迷綱. 到底幾時用連扣, 幾時用黏貼果d啊. 点用嫁, 請有經驗的媽咪分享吓啊


子爵府

積分: 13589


9#
發表於 08-3-21 01:31 |只看該作者
綁帶一包應該夠嫁喇~(喺產房冇褲著果陣用嫁!)
用法就係:先跟住佢包裝上嘅指示綁好兩邊先,跟住用紗布串住頭尾兩個繩結個圈圈,將條紗布綁喺條腰道.咁就ok嫁喇!
以上資料係由我個fd提供嘅


大宅

積分: 3688

育兒性格勳章


10#
發表於 08-3-21 15:02 |只看該作者
咁扣個包幾時用呢?又洗唔洗買埋呢?
係產房冇褲著如果用貼既話咁痴係邊mouth: ?


子爵府

積分: 13589


11#
發表於 08-3-21 18:06 |只看該作者
原文章由 SInFAN 於 08-3-21 15:02 發表
咁扣個包幾時用呢?又洗唔洗買埋呢?
係產房冇褲著如果用貼既話咁痴係邊mouth: ?


所以咪要買一包綁帶黎用囉~


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


12#
發表於 08-3-21 19:34 |只看該作者
其實綁帶同貼都冇所謂,入到產房未生得都仲著住 under,我果時就咁 sip o係 under 度架咋, d 姐姐又會用多條產巾幫你墊 pat pat 位,生完佢會幫你整得好好

就算係貼o既,著左網褲我都冇貼,條巾唔會跌出黎架喎,唔怕~

網褲可以買多幾條,因為一定會整污 joe 條褲,污 joe 左咪換過條囉~

產巾係好大條,佢個面唔會勾到你個傷口,所以我生完返到屋企 total 用左 5 包,換密 d 乾淨 d 個傷口快 d 好!之後我就用返平時用果 d 巾巾,total 用左 4 包呀~


別墅

積分: 984


13#
發表於 08-3-22 10:20 |只看該作者
EEE~~~ 我買左兩包綁帶添!!!! 笨左!!



原文章由 kateyu 於 08-3-21 01:31 發表
綁帶一包應該夠嫁喇~(喺產房冇褲著果陣用嫁!)
用法就係:先跟住佢包裝上嘅指示綁好兩邊先,跟住用紗布串住頭尾兩個繩結個圈圈,將條紗布綁喺條腰道.咁就ok嫁喇!
以上資料係由我個fd提供嘅 ...


別墅

積分: 984


14#
發表於 08-3-22 10:22 |只看該作者
哈哈。。。 我就係驚臨時臨緊吾sik用咪打開看看咯。好彩問下先~~~

原文章由 kitmeit 於 08-3-21 00:15 發表
我都想知, 拆都未拆開睇過 ..

我買左一包扣, 一包黏貼 wor .. 唔通要買多包綁帶既?


別墅

積分: 984


15#
發表於 08-3-22 10:39 |只看該作者
我想問下網褲要帶幾多條去e院啊? Total(連埋返到屋企)要用既又係幾條啊?


原文章由 cmmcbb 於 08-3-21 19:34 發表
其實綁帶同貼都冇所謂,入到產房未生得都仲著住 under,我果時就咁 sip o係 under 度架咋, d 姐姐又會用多條產巾幫你墊 pat pat 位,生完佢會幫你整得好好

就算係貼o既,著左網褲我都冇貼,條巾唔會跌出黎架喎,唔怕~

網褲可以 ...


洋房

積分: 34


16#
發表於 08-3-22 11:28 |只看該作者
唔着網褲,着自己的底褲或紙底褲得唔得啊?


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


17#
發表於 08-3-22 13:02 |只看該作者
原文章由 Ann0805 於 08-3-22 10:39 發表
我想問下網褲要帶幾多條去e院啊? Total(連埋返到屋企)要用既又係幾條啊?




我買左 12 條,o係醫院用左 6 條網褲,返到屋企就用埋果 6 條,因為好易會整污 joe 條褲,我另外o係 010 買左 5 條用完即棄o既 un,因為要湊 bb同埋個人好攰,唔想手洗 un un 呀~

一個星期左右 d 惡露就會少左好多,用返普通 m 巾同著返平時著果 d un 喇。


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


18#
發表於 08-3-22 13:05 |只看該作者
原文章由 沙田王子 於 08-3-22 11:28 發表
唔着網褲,着自己的底褲或紙底褲得唔得啊?


紙 un 我自己覺得冇乜安全感,可能唔夠彈性掛~
自己 d un 當場可以啦~

著網褲係 "通風" d,彈力好 d 同埋方便 d 姐~

自己 d un 睇下 m 唔 m 著囉...生完個盤骨大左少少,要三四個星期先會收返架~ 我生完第二個星期著返低腰果 d un 都 cool 住左有痕呀~


大宅

積分: 3688

育兒性格勳章


19#
發表於 08-3-22 22:27 |只看該作者
網褲係咪著完就掉嫁啦0.0?
1包有幾多塊呢...我睇都味去睇
咁其實帶幾多包綁既去E院先夠呢?

[ 本文章最後由 SInFAN 於 08-3-22 22:30 編輯 ]


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


20#
發表於 08-3-22 22:29 |只看該作者
原文章由 cmmcbb 於 08-3-22 13:02 發表


我買左 12 條,o係醫院用左 6 條網褲,返到屋企就用埋果 6 條,因為好易會整污 joe 條褲,我另外o係 010 買左 5 條用完即棄o既 un,因為要湊 bb同埋個人好攰,唔想手洗 un un 呀~

一個星期左右 d 惡露就會少左好多,用返普通 m ...

010 買左 5 條用完即棄o既 un

請問買左幾多錢 ??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo