跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 263


1#
發表於 08-3-24 16:30 |只看該作者
請教大家:

之前聽過羊水唔一定係"澎"一聲咁流
又可能係少少咁流出嚟
依個情況可以點樣確定呢?
我而家都唔知係啲分泌物定係羊水
羊水係點樣o架?

謝謝!


複式洋房

積分: 344


2#
發表於 08-3-25 14:05 |只看該作者
穿羊水唔同分泌物呀.
羊水都唔一定係好澎澎聲咁流, 不過都要睇一個個人呀.
d羊水會好似d小便咁既色, 黃黃地, 但比較"傑"DD, 呢D係正常呀. 上胎我都係穿左水先入院, 仲帶埋塊護"薦"俾姑娘睇點解會咁既色, 佢話係咁, 因為D胎水會有BB D大小便, 上胎我好彩係的士到冇澎澎聲咁流, 入左醫院先勁流, 好似失禁咁.
不過流得多到生個時會好難生呀, 因為已經冇咩羊水幫BB推出嚟.


原文章由 wynwyn 於 08-3-24 16:30 發表
請教大家:

之前聽過羊水唔一定係"澎"一聲咁流
又可能係少少咁流出嚟
依個情況可以點樣確定呢?
我而家都唔知係啲分泌物定係羊水
羊水係點樣o架?

謝謝! ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo