影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1#
發表於 08-3-28 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20058


2#
發表於 08-3-28 11:00 |只看該作者
唔會呀,我都番煲3次,不過你第一次煲劇就煲"官"好難用其他劇頂替,不過你千祈咪睇"官s"喎,一d都唔得,除非極鍾意"seven"


禁止訪問

積分: 1191


3#
發表於 08-3-28 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


4#
發表於 08-3-28 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17193


5#
發表於 08-3-28 12:25 |只看該作者
原文章由 胡太得叻 於 08-3-28 11:26 發表
請服失落解藥……連煲一百次,包你藥到病除!

用咖啡皇子一号店幫唔幫到呢?


珍珠宮

積分: 49737

畀面勳章


6#
發表於 08-3-28 12:29 |只看該作者
我都係睇完好失落架,but仲有好多碟未睇,所以有時係youtube睇d短片law 我勁like3個男女主角呀


子爵府

積分: 11240


7#
發表於 08-3-28 12:33 |只看該作者
正常
我即時番煲喎.....之後都唔記得番煲咗幾多次 套碟都睇到花花地lumouth:


[img]


大宅

積分: 1165


8#
發表於 08-3-28 12:51 |只看該作者
看多幾次無問題架。
我都看好多次
盲目的愛他們 8-)


子爵府

積分: 10197


9#
發表於 08-3-28 13:39 |只看該作者
再煲埋咖啡皇子一号店啦 !

莫為閒人動氣.

垃圾可以循環再用, 廢物只會污染環境


大宅

積分: 2435


10#
發表於 08-3-28 13:47 |只看該作者
一於翻煲啦,我後尾個part,兩個人kiss個場仲不停review咗n次添...
我自己唔覺悶架,只係屋企人會覺得乜日日都係呢齣je..


大宅

積分: 1206


11#
發表於 08-3-28 14:17 |只看該作者
我都怕有失落感,所以仲未開始呀!

咖啡皇子一号店都好睇喎!


男爵府

積分: 6412


12#
發表於 08-3-28 16:37 |只看該作者
宮真係好睇, 我都番煲3次...發夢都想見信王子呀..


禁止訪問

積分: 7207


13#
發表於 08-3-29 03:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2149


14#
發表於 08-3-29 09:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6412


15#
發表於 08-3-29 11:16 |只看該作者
你睇段報導係幾時架?績集唔係宮s 咩? 如果你講係真嘅, 我好期待呀..


原文章由 jenny媽媽 於 08-3-29 03:11 發表
哈哈開頭覺得信皇子好醜樣但後尾睇睇吓覺得佢個人順眼左,仲睇到我好緊張個劇情tim呀 我之前睇過報紙訪問信皇子 皇子好似講話會有續集啵 而且今次既劇情好似係講佢地會去澳門旅行跟住呢好似話佢地會有細路o架 唔知係 ...


珍珠宮

積分: 35688


16#
發表於 08-3-29 17:05 |只看該作者
岩岩又返煲左一次... 真係好好睇.... 信君有型, 律君好靚, 彩京可愛... 連d熊仔都有趣過人架... 宮都播出左超過兩年架啦, 講有續集都唔係今時既事, 我估都冇可能有續集架啦...


珍珠宮

積分: 35688


17#
發表於 08-3-29 17:07 |只看該作者
原文章由 fannynsf 於 08-3-29 11:16 發表
你睇段報導係幾時架?績集唔係宮s 咩? 如果你講係真嘅, 我好期待呀..



'宮s'同'宮'劇情係完全冇關連架, 如當係續集, 怕你會好失望咯.mouth:


侯爵府

積分: 20058


18#
發表於 08-3-29 17:11 |只看該作者
我都係第2個post答,除非係"seven" 超級fan,唔係就真係唔好睇

原文章由 tkkmama 於 08-3-29 17:07 發表



'宮s'同'宮'劇情係完全冇關連架, 如當係續集, 怕你會好失望咯.mouth:


珍珠宮

積分: 35688


19#
發表於 08-3-29 17:18 |只看該作者
原文章由 hola 於 08-3-29 17:11 發表
我都係第2個post答,除非係"seven" 超級fan,唔係就真係唔好睇



亞七哥真係令人點睇都未順眼架....:;pppp: :;pppp:


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


20#
發表於 08-3-29 20:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo