跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1186


1#
發表於 14-11-2 00:44 |只看該作者
想請問上水有無乜野好既playgroup介紹呀,請留電話地址,Thx!




大宅

積分: 3384


2#
發表於 14-11-2 13:00 |只看該作者

回覆:北區playgroup

我仔返緊耀基playgroup, 老師唔錯


別墅

積分: 765


3#
發表於 14-11-2 22:05 |只看該作者

回覆:北區playgroup

仔學緊phonics嗰間有play group ,你可以問下
kixxdland


大宅

積分: 2477

環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 14-11-5 17:08 |只看該作者

回覆:alfred9449 的帖子

你仔仔係咪係759隔離個到上樓個間?係咪$150/堂?學到野嗎?



別墅

積分: 765


5#
發表於 14-11-7 18:16 |只看該作者

引用:你仔仔係咪係759隔離個到上樓個間?係咪$15

原帖由 carolwang 於 14-11-05 發表
你仔仔係咪係759隔離個到上樓個間?係咪$150/堂?學到野嗎?
係759隔離樓梯上,唔洗$150堂,$1400十堂仲有九折,應該無記錯
學到嘢呀,起碼見佢識讀啲音,同肯讀,上堂又全英文,起碼有溝通同應對




大宅

積分: 1186


6#
發表於 14-11-12 08:39 |只看該作者

引用:我仔返緊耀基playgroup,+老師唔錯

原帖由 overbebe 於 14-11-02 發表
我仔返緊耀基playgroup, 老師唔錯
請問耀基係邊個位置,1堂價錢又係幾多呢?




男爵府

積分: 6742


7#
發表於 14-11-27 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carolwang+於+14-11-05+發表

原帖由 alfred9449 於 14-11-07 發表
係759隔離樓梯上,唔洗$150堂,$1400十堂仲有九折,應該無記錯
學到嘢呀,起碼見佢識讀啲音,同肯讀 ...
呢間叫咩名請問?


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


8#
發表於 14-11-28 08:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 carolwang 於 14-11-05 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 765


9#
發表於 14-11-28 10:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alfred9449+於+14-11-07+發表

原帖由 tanghoney 於 14-11-27 發表
呢間叫咩名請問?
我驚開名喎,k字頭




別墅

積分: 765


10#
發表於 14-11-28 10:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alfred9449+於+14-11-07+發表

原帖由 ayaya86 於 14-11-28 發表
你呢班幾大上的,我仔兩歲岩嗎
兩歳唔知喎我個k1,但佢導師會睇小朋友程度先




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo