親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2446


1#
發表於 14-12-6 13:59 |只看該作者
坐JR,見成日有分話,急行,快速咁,想問買票會有分價錢嗎?係未買咗票就見車就上就ok?Thx




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 14-12-6 14:14 |只看該作者

回覆:請教,大阪坐電車

急行, 快速, 特快, 普通都係一樣錢, 只係有某啲站唔停, 可以望清楚啲站先上車啦




大宅

積分: 2446


3#
發表於 14-12-6 14:28 |只看該作者

引用:急行,+快速,+特快,+普通都係一樣錢,+只

原帖由 TMC3012 於 14-12-06 發表
急行, 快速, 特快, 普通都係一樣錢, 只係有某啲站唔停, 可以望清楚啲站先上車啦



...
吾該曬!明白了




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo