親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7502


1#
發表於 14-11-29 20:36 |只看該作者
4月7日去,11日返
2大2小(7歲),(2歲)日航天地25800
住cross hotel 3人房,貴唔貴?


男爵府

積分: 7502


2#
發表於 14-11-29 21:07 |只看該作者
係4月9日10:00去,13日10:00返


子爵府

積分: 10806


3#
發表於 14-11-29 21:09 |只看該作者

回覆:hoiying06 的帖子

好好好貴




珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-11-29 21:35 |只看該作者

回覆:復活節package

超級貴

我3大1小 cx $10000
酒店我住凱薩四人房,每晚連稅唔過$1500

假如用以上去計都係$16000包酒店機票,咁你話你貴唔貴





子爵府

積分: 10806


5#
發表於 14-11-29 21:35 |只看該作者

引用:好好好貴 +

原帖由 SMKATHY 於 14-11-29 發表
好好好貴
因為回程D時間好差。




珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-11-29 21:36 |只看該作者

引用:超級貴我3大1小+cx+$10000酒店我住凱薩四人

原帖由 Mimmy 於 14-11-29 發表
超級貴

我3大1小 cx $10000
Sorry 睇錯你係日本,但我quote都無咁貴




子爵府

積分: 10806


7#
發表於 14-11-29 21:37 |只看該作者

引用:超級貴我3大1小+cx+$10000酒店我住凱薩四人

原帖由 Mimmy 於 14-11-29 發表
超級貴

我3大1小 cx $10000
佢係應該係大板




大宅

積分: 1515


8#
發表於 14-11-29 21:46 |只看該作者

引用:超級貴我3大1小 cx $10000酒店我住凱薩四人

原帖由 Mimmy 於 14-11-29 發表
超級貴

我3大1小 cx $10000
你幾時訂?在邊間訂?因我都揾緊明年4月4日-11曰去大阪。


男爵府

積分: 7502


9#
發表於 14-11-29 22:12 |只看該作者
clemmiefok 發表於 14-11-29 21:46
你幾時訂?在邊間訂?因我都揾緊明年4月4日-11曰去大阪。
我問左幾間旅行社都係1月先有package


男爵府

積分: 9267


10#
發表於 14-11-29 22:35 |只看該作者
本帖最後由 蔚晴 於 14-11-29 22:37 編輯

我都係日航天地,7/4去,12/4返,住2晚難波東方(小童不佔床位),2大1小,$18000


大宅

積分: 4261


11#
發表於 14-11-29 22:52 |只看該作者

回覆:復活節package

唔係旺季,灚得貴




瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


12#
發表於 14-11-29 22:55 |只看該作者
MxC 發表於 14-11-29 22:52
唔係旺季,灚得貴
easter 是學校假期 ....算是旺季 ..... 而且當時仲撞正日本櫻花時間 ....所以都應該貴少少
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 4261


13#
發表於 14-11-29 23:27 |只看該作者

引用:Quote:MxC+發表於+14-11-29+22:52+唔係旺季

原帖由 seaheart88 於 14-11-29 發表
easter 是學校假期 ....算是旺季 ..... 而且當時仲撞正日本櫻花時間 ....所以都應該貴少少
...
我仔9號已經返學了




伯爵府

積分: 19743


14#
發表於 14-11-29 23:49 |只看該作者

引用:超級貴我3大1小+cx+$10000酒店我住凱薩四人

原帖由 Mimmy 於 14-11-29 發表
超級貴

我3大1小 cx $10000
cx大阪咁平?




大宅

積分: 1354


15#
發表於 14-11-29 23:53 |只看該作者
好貴!去check 下撘其他航班.....


男爵府

積分: 9267


16#
發表於 14-11-30 00:13 |只看該作者
回覆 hoiying06 的帖子

我之前問過旅行社,12月會出印航既 package 。


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


17#
發表於 14-11-30 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seaheart88+於+14-11-29+發表

原帖由 MxC 於 14-11-29 發表
我仔9號已經返學了
咁快



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 3424

畀面勳章


18#
發表於 14-11-30 02:53 |只看該作者

回覆:復活節package

好貴,我9號出發,自己訂機票酒店8天,每人6300




水晶宮

積分: 57108


19#
發表於 14-11-30 05:45 |只看該作者
貴,唔會買package,旺季分開訂。


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 14-11-30 08:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Mimmy 於 14-11-29 發表超級

原帖由 cathy29 於 14-11-29 發表
cx大阪咁平?
係喎,我買hk express都要$11000/4人 (連稅)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo