立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 52
大宅
積分: 1140
伯爵府
積分: 17253
sirwinc 發表於 15-7-7 08:10 而家27週,預產期10月4日 昨天見醫生驗到++尿糖,有d擔心,但醫生又好似輕描淡寫咁,都係話「唔好食d太甜 ...
複式洋房
積分: 289
男爵府
積分: 9293
原帖由 mikimudng 於 15-07-09 發表 請問各位媽咪, 知唔知10月生bb, 幾時先要"飲糖水"驗有冇糖尿? 完全無人叫我飲糖水同驗呢樣野既??? 唔該晒 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy