自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 557


1#
發表於 08-4-7 19:55 |只看該作者
我亞媽就一定唔鍾意bunbun啦,但我亞媽都差唔多70歲仲好好火氣,成日話我幫住個bunbun 連我亞aunt都話佢己個bunbun無鬼用.....等亞媽同亞姨成日唱雙黃話全世界啲bun都一樣抄鬼佢地就天光囉 真係老人與bun两難全 mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


2#
發表於 08-4-7 20:31 |只看該作者
我屋企果個奶奶都係同個賓有你無我~
但我自己阿媽就同個賓friend到打band,
即係個個唔同囉


複式洋房

積分: 281


3#
發表於 08-4-7 21:20 |只看該作者
唔係!我亞媽同賓賓好fd成日呃住我比糖亞女食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo