跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1330


1#
發表於 08-4-19 22:47 |只看該作者
有冇好的陪月介紹?

請問大家有冇D人用過
又好的陪月介紹呀??
THNAKS!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


複式洋房

積分: 467


2#
發表於 08-4-21 12:12 |只看該作者
有呀,超好,你PM我。
  


別墅

積分: 771


3#
發表於 08-4-21 16:00 |只看該作者
我之前陪月剛致電我,問吓我BB近況, 佢好好人及好細心, 不過你要快問, 佢都幾full. 呂太 : 95472318


男爵府

積分: 5158


4#
發表於 08-4-21 18:46 |只看該作者
原文章由 hannah616 於 08-4-19 22:47 發表
有冇好的陪月介紹?

請問大家有冇D人用過
又好的陪月介紹呀??
THNAKS!


我生兩個都係用同一個陪月......佢好好架, 我都介紹過好多媽咪架, 如果你想要資料, 再pm我呀~



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo