我都參加左廣華助產士小組, 通常第一次產檢醫生覺得你同阿b都無咩問題, 就會邀請你參加助產士小組, 我之前係網上見到d mami comment都唔錯, 由同一班人由頭跟到你生為止, 而且有d mami話d助產士仲比醫生細心, 所以我諗都無諗就參加左啦........
原文章由 april2008 於 08-2-19 16:31 發表 
我係在廣華登記咗, 第一次去檢查時醫院有個姑娘問我想以後來檢查時由同一組助產士小組跟進還是每次由不同醫生檢查呢?我選擇了助產士小組.你地呢?
我有朋友剛在廣華生BB她說她當時沒選擇的.
...
只要不放棄, 就會有機會成功, 我們一起來迎接新生命的來臨吧!