跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 32


1#
發表於 08-2-19 16:31 |只看該作者
我係在廣華登記咗, 第一次去檢查時醫院有個姑娘問我想以後來檢查時由同一組助產士小組跟進還是每次由不同醫生檢查呢?我選擇了助產士小組.你地呢?
我有朋友剛在廣華生BB她說她當時沒選擇的.


大宅

積分: 2420


2#
發表於 08-2-20 12:51 |只看該作者
我都參加左廣華助產士小組, 通常第一次產檢醫生覺得你同阿b都無咩問題, 就會邀請你參加助產士小組, 我之前係網上見到d mami comment都唔錯, 由同一班人由頭跟到你生為止, 而且有d mami話d助產士仲比醫生細心, 所以我諗都無諗就參加左啦........

原文章由 april2008 於 08-2-19 16:31 發表
我係在廣華登記咗, 第一次去檢查時醫院有個姑娘問我想以後來檢查時由同一組助產士小組跟進還是每次由不同醫生檢查呢?我選擇了助產士小組.你地呢?
我有朋友剛在廣華生BB她說她當時沒選擇的. ...
只要不放棄, 就會有機會成功, 我們一起來迎接新生命的來臨吧!


民房

積分: 32


3#
發表於 08-2-20 17:25 |只看該作者
咁我都放心d, 唔該哂你!


大宅

積分: 2420


4#
發表於 08-2-22 14:14 |只看該作者
唔好客氣....
仲有丫, 如果期間發覺bb有咩特別問題,都會refer返比醫生跟進, 所以唔駛擔心.....

原文章由 april2008 於 08-2-20 17:25 發表
咁我都放心d, 唔該哂你!

只要不放棄, 就會有機會成功, 我們一起來迎接新生命的來臨吧!


大宅

積分: 3097


5#
發表於 08-3-10 13:41 |只看該作者
我預產期係8月18日,我都book左助產仕小組,佢地會一直跟到bb出生,好似都係佢地接生架~^^~


大宅

積分: 2420


6#
發表於 08-3-10 14:22 |只看該作者
我預產期遲你幾日, 係8月22日....唔知到時會唔會見到你呢.....

原文章由 cindychs 於 08-3-10 13:41 發表
我預產期係8月18日,我都book左助產仕小組,佢地會一直跟到bb出生,好似都係佢地接生架~^^~
只要不放棄, 就會有機會成功, 我們一起來迎接新生命的來臨吧!


大宅

積分: 3097


7#
發表於 08-3-10 22:13 |只看該作者
原文章由 sycheung 於 08-3-10 14:22 發表
我預產期遲你幾日, 係8月22日....唔知到時會唔會見到你呢.....

希望啦~我都想822生,哈哈,因為我老公都係822生日~~~


民房

積分: 32


8#
發表於 08-3-15 10:05 |只看該作者
我在12/MAR返廣華檢查, 呢次係第一次由睇助產士, 佢俾咗一張表叫我得閒就填咗去, 在37週交返俾佢地, 其中有個問題問陪產的家人會否帶BB剪臍帶 我即時問老公, 佢話好驚 唔制呀~


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


9#
發表於 08-3-15 23:06 |只看該作者
我o係廣華生 (2 月),都係入助產士小組架,佢地比醫生更細心,做得更仔細,個個助產士都好 nice,到你生得果時,佢地會 check 得好密,密過醫生架。

接生果個係你平時做檢查見開果 team 人,你到時會冇咁驚。生完o係產後房又會有接生果個黎睇返你o既情況。

只要你順產,唔使吸 / 夾 bb 出黎就都係佢地 follow 架喇,直至產後檢查都係佢地呀!

我老公幫 bb 剪臍帶,好 sweet 架~~ 睇住 bb 出世,好難得!

你地努力加油呀!


大宅

積分: 3097


10#
發表於 08-3-17 10:31 |只看該作者
嘩~真係好,我老公都係陪產架,唔知佢會唔會想幫bb剪臍帶呢??


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


11#
發表於 08-3-17 10:47 |只看該作者
原文章由 cindychs 於 08-3-17 10:31 發表
嘩~真係好,我老公都係陪產架,唔知佢會唔會想幫bb剪臍帶呢??


如果佢唔怕,就要珍惜哩個機會喇。
bb 大左可以話佢知係爸爸剪臍帶,daddy 媽咪一齊睇住 bb 出世麻!


民房

積分: 32


12#
發表於 08-3-22 01:39 |只看該作者
原文章由 cmmcbb 於 08-3-17 10:47 發表


如果佢唔怕,就要珍惜哩個機會喇。
bb 大左可以話佢知係爸爸剪臍帶,daddy 媽咪一齊睇住 bb 出世麻!



哇! 我都好想老公能夠親自為bb剪臍帶, 因為護士說是助產士小組的才可以給陪產家人剪臍帶, 還有幾個月時間我會再勸下老公先


大宅

積分: 3097


13#
發表於 08-3-23 10:37 |只看該作者
=.="我老公唔制呀...佢驚驚呀...


民房

積分: 19


14#
發表於 08-3-29 23:04 |只看該作者
我07年6月係廣華生bb, 之前入左助產士小組, d 助產士真係好nice, 你問佢咩佢都答你, 正如cmmcbb所講"到你生得果時,佢地會 check 得好密,密過醫生架", 最重要佢地唔惡死嘛, 唔會嚇到你唔敢生, 哈哈~ 原本我打算今胎都返廣華生, 點知話而家分左區, 迫住我要去聯合, 雖然聯合都有助產士小組, 但就冇得由我自己去揀入唔入小組


男爵府

積分: 5656


15#
發表於 08-4-14 14:36 |只看該作者
原文章由 kd6910 於 08-3-29 23:04 發表
我07年6月係廣華生bb, 之前入左助產士小組, d 助產士真係好nice, 你問佢咩佢都答你, 正如cmmcbb所講"到你生得果時,佢地會 check 得好密,密過醫生架", 最重要佢地唔惡死嘛, 唔會嚇到你唔敢生, 哈哈~ 原本我打算今胎都返 ...


我係廣華, 不過入唔到助產士小組了, 因為上胎有少少問題,
仲唸住老公可以剪臍帶,原來只有助產士小組先有得剪,有d失望添~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo