論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 720


1#
發表於 08-4-15 15:55 |只看該作者
我第一次請印印經海盈, 請了工人到依家2年有多, 都ok, 佢地都有跟進吓, 工人質素也ok, 我剛續約也是找海盈, 我係旺角店patsy跟的, 都ok, 如果我真係要轉工人, 應該也會繼續用佢!

有很多人也說海外好, 但我到過旺角店, 個sales就好唔得! 其實我覺得就算是同一個集團, 不同分店嘅質素也有不同的!

[ 本文章最後由 sarahlmf 於 08-4-15 15:56 編輯 ]
agl 該用戶已被刪除

2#
發表於 08-4-15 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1948


3#
發表於 08-4-16 11:56 |只看該作者
原文章由 agl 於 08-4-15 16:10 發表
係呀,我個fd都話旺角not ok呀,我就係荃灣搵張小姐,佢都好好service,好老實,而家我都想換工人,仲15/16,因為都係驚換左唔知會點,but我工人個contract仲有成10個月先到期,好煩呀 ...


張小姐??非常唔得,同佢講想炒工人,佢只係同你講你要賠咩比佢,冇問我咩原因,仲要係申請之前,工人改左名都唔同immg講,搞到我要跟返轉頭,人地immg仲話佢係一個唔pro既agent,最後勞動到immg.個supervisor同張小姐直接係我面前講電話

搞作咁耐,個工人仲要係超唔得既工人....唔識煮飯,一日開你3機衫洗,用你抺身毛巾抺手,濕手幫你but飯.....唉!!真係非常後悔choose左呢間海盈

黑店呀...................


洋房

積分: 33


4#
發表於 08-4-16 17:28 |只看該作者
我都係剛剛係海盈旺角店請左個工人, 印印黎左1個月, so far ok喎, 工人質素幾好喎, 不過旺角店d sales d衣著及行為真係差左d,但唔代表佢地做起野上黎唔得架嗎,至於工人質素, 我有幾個朋友都係lee道請, so far都可以圓到約...唔洗炒


別墅

積分: 720


5#
發表於 08-4-16 17:51 |只看該作者
我話旺角店唔得係海外僱傭, 旺角海盈我都覺得ok啊!


大宅

積分: 3655


6#
發表於 08-4-17 00:10 |只看該作者
Not OK wor. I had an experience before that the agent told the Indo maid to tell lies. The Indo maid was actually terminated by her employer as she finished her task in an inefficent way and always scolded by the employer that she handled her work too slow. However, the agent asked her not to tell me; yet the maid was too honest to tell me the truth....

Poor service.... tell lies and not act for us.


別墅

積分: 632


7#
發表於 08-4-17 01:54 |只看該作者
我第一個至現在工人也在海盈找的,第一個做了6年我頂唔順佢的體味及太dirty,我炒了佢,由於未夠1年可以不用再給agent 費,那我就換了第二個姐姐,此姐姐真的很好的,很有愛心,對我的小朋友又有耐性,完了2年約,他沒有再續了,不知是否我多了一個小朋友的關係,那麼我再在海盈找,因為第二個姐姐都很好,希望可以找回此質數的姐姐,點知我現在擇了一個極品回來,他現在只是來了不足1個星期的,在第二日,我和我老公已經想炒佢了,真的不知所謂呀....要他幫我照顧2個小朋友,反而要我再照顧多一個廢人,什麼也不懂,我都沒有所為了,我可以教的,但他太沒有手尾,又沒有記性,說了很多次及寫了給他用多少匙奶粉及水,他都要弄錯,又dirty,又沒有禮貌(入我們房不會lock 門,直接行了入來),要照顧bb但又不去關心下個bb什麼時候喝奶,太多了.......真的極品中極品的,所以我覺得在同一間公司找的工人姐姐也很參差,真的要看下彩數的..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo