自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6915

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 08-4-13 14:09 |只看該作者
我個一定係兔仔和兔仔最愛的cat cat啦

[ 本文章最後由 金兔 於 08-4-13 14:10 編輯 ]


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-4-13 14:18 |只看該作者
咁o係街見到兔仔咪知邊何係白兔先生囉
我果張就係阿仔o係沙灘執到o既蟹仔
阿仔放左o係爸爸手上影o既
順便教識阿仔唔好拎走蟹仔
因蟹仔離開個沙灘好快會死
都好多年前lu~
阿仔果陣3歲多d


伯爵府

積分: 17076


3#
發表於 08-4-13 17:02 |只看該作者
大頭相 : 未搵到更靚0既圖, 是旦搵個靚女公仔頂住檔先

籤名檔 : 係我同 C6 (不能說的秘密)


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 08-4-13 18:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


5#
發表於 08-4-13 18:39 |只看該作者
我都比人拎過亞仔既相去用,
所以咪轉用兩隻貓囉!
點知前排有BK 網友通知我,
有人拎我啡貓張相去用,
真係好奇怪?!


原文章由 Charlotte_mom 於 08-4-13 18:13 發表
我張大頭相, 係女女去旅行時, o係一個主題公園既"許願樹"掛上既心意卡
見過有d變態人偷相扮玩分身, 我唔會再擺家人既相上黎.......


水晶宮

積分: 67993


6#
發表於 08-4-13 18:58 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 08-4-13 18:39 發表
我都比人拎過亞仔既相去用,
所以咪轉用兩隻貓囉!
點知前排有BK 網友通知我,
有人拎我啡貓張相去用,
真係好奇怪?!


係咪咁呀 ? 真係好容易copy 咋喎. 基本上我對電腦唔叻架mouth:

天空之城, 快樂之地


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


7#
發表於 08-4-13 19:19 |只看該作者
係呀!就係咁囉!
但隻貓係我架嘛?!
有BK 網友問佢點解用左我張相?!
咁個人就改左唔再用囉。


原文章由 PCCW2319 於 08-4-13 18:58 發表


係咪咁呀 ? 真係好容易copy 咋喎. 基本上我對電腦唔叻架mouth:

http://forum.baby-kingdom.com/customavatars/174.jpg


水晶宮

積分: 53647

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


8#
發表於 08-4-13 19:37 |只看該作者
唔知屋企人的相片有無肖像權

可唔可以告


***

我的頭像一定係犬兒啦

個人簽名 一個係親子王國近三個月世界排名

一個係犬兒的出生日

[ 本文章最後由 sonic04 於 08-4-13 19:39 編輯 ]
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


大宅

積分: 2282


9#
發表於 08-4-13 19:46 |只看該作者
我都好怕俾人copy我仔張相.,因為之前試過c6個同事成日借意上我屋企,偷拍我個仔,然後放上網識女仔,同俾d我唔鍾意0既人睇.....
最慘,宜家連我家姐都係咁............俾我好憎0既所謂(不知所謂0既)親戚睇,激死我啦..............c6又係咁,結果嘈交收場.........
所以用腳仔,唔會俾人知係邊個.................加上bb d手手腳腳好得意................
我不是任你處置
專借吾還


禁止訪問

積分: 4828


10#
發表於 08-4-13 20:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


11#
發表於 08-4-13 20:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


12#
發表於 08-4-13 23:58 |只看該作者
咁都有得COPY?!?!
睇黎我幅大肚相都要換一換......


原文章由 麟媽媽 於 08-4-13 18:39 發表
我都比人拎過亞仔既相去用,
所以咪轉用兩隻貓囉!
點知前排有BK 網友通知我,
有人拎我啡貓張相去用,
真係好奇怪?!


伯爵府

積分: 17076


13#
發表於 08-4-14 00:39 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 08-4-13 18:13 發表
我張大頭相, 係女女去旅行時, o係一個主題公園既"許願樹"掛上既心意卡
見過有d變態人偷相扮玩分身, 我唔會再擺家人既相上黎.......

我就係驚呢樣嘢會發生, 所以就唔敢放屋企人0既相做大頭相, 或者放 D 風景相, 放呢 d 相就安全好多.

[ 本文章最後由 88328mama 於 08-4-14 07:13 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo