烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 350


1#
發表於 08-4-9 13:25 |只看該作者
我見吉x島做緊promotion, 想買番個...


複式洋房

積分: 350


2#
發表於 08-4-9 15:07 |只看該作者
睇中果個係 tefal 8L 折實$1305 抵買嗎?


複式洋房

積分: 218


3#
發表於 08-4-9 16:32 |只看該作者
原文章由 Tiggie 於 08-4-9 15:07 發表
睇中果個係 tefal 8L 折實$1305 抵買嗎?


有個叫Lagostina, d朋友都話好好用, 又方便, 可能自己又係用開, 只想話好 !
價錢係偏貴咗d, 但其他都唔係平, 都比得咁多,不如買個有口碑, 穩陣d嗎!


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-4-9 17:12 |只看該作者
我之前在sogo看過,但問過好多朋友都建議買真空煲,因怕危險


複式洋房

積分: 218


5#
發表於 08-4-9 17:24 |只看該作者
原文章由 venus.c 於 08-4-9 17:12 發表
我之前在sogo看過,但問過好多朋友都建議買真空煲,因怕危險


其實都唔會危險, 個煲都用咗3年幾.
我好鍾意煲湯, 仲會用佢黎炆牛腩, 連媽媽話炆羊腩都係好掂.


男爵府

積分: 6803


6#
發表於 08-4-9 17:55 |只看該作者
原文章由 蛋壽司 於 08-4-9 16:32 發表


有個叫Lagostina, d朋友都話好好用, 又方便, 可能自己又係用開, 只想話好 !
價錢係偏貴咗d, 但其他都唔係平, 都比得咁多,不如買個有口碑, 穩陣d嗎!


i also use this brand!! very good to use ar~~~~


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 08-4-9 21:58 |只看該作者
我覺得超好用!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


複式洋房

積分: 350


8#
發表於 08-4-9 23:41 |只看該作者
多謝各位回覆, 下午去咗先x, 果樹無tefal, 只有fissler & Lagostina , 要了解下邊個易用d.....因為價錢個個都差唔多..


原文章由 mclam 於 08-4-9 21:58 發表
我覺得超好用!!


大宅

積分: 4114


9#
發表於 08-4-10 00:01 |只看該作者
其實兩者都差不多
我自己就用開lagostina同埋KR
兩隻都好好用
不過lagostina就煲口較窄
蒸嘢就唔係太方便
但其實佢個煲蓋設計又好好
唔會好似其他牌子咁,有時蓋得唔好,就做唔到加壓
所以真係各有優劣
你考慮吓你最常用來做咩再決定選擇條件的優先次序吧

原文章由 Tiggie 於 08-4-9 23:41 發表
多謝各位回覆, 下午去咗先x, 果樹無tefal, 只有fissler & Lagostina , 要了解下邊個易用d.....因為價錢個個都差唔多..


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


10#
發表於 08-4-10 00:07 |只看該作者
hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既?

入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正!

唔係 "真空煲" 好相比 (我已經將佢送左比人)



原文章由 yuenfong 於 08-4-10 00:01 發表
其實兩者都差不多
我自己就用開lagostina同埋KR
兩隻都好好用
不過lagostina就煲口較窄
蒸嘢就唔係太方便
但其實佢個煲蓋設計又好好
唔會好似其他牌子咁,有時蓋得唔好,就做唔到加壓
所以真係各有優劣
你考慮吓你最常用 ...


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


11#
發表於 08-4-10 00:13 |只看該作者
原文章由 Tiggie 於 08-4-9 23:41 發表
多謝各位回覆, 下午去咗先x, 果樹無tefal, 只有fissler & Lagostina , 要了解下邊個易用d.....因為價錢個個都差唔多..

fissler & Lagostina 都好用...我用過之後,覺得方便快趣...我個飯煲最近壞了..都係用佢cook飯
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6803


12#
發表於 08-4-10 02:30 |只看該作者
原文章由 叉燒媽咪 於 08-4-10 00:07 發表
hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既?

入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正!
...


咁真係好用麻~~咪介紹比大家囉!!


大宅

積分: 2531


13#
發表於 08-4-10 06:58 |只看該作者
我都係咁覺得,
一見到有關高速煲既 topic,
就見到佢地既誠意推介 !!

原文章由 叉燒媽咪 於 08-4-10 00:07 發表
hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既?

入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正!
...


伯爵府

積分: 15560


14#
發表於 08-4-10 07:20 |只看該作者
我新年前買左個10L, 但仲未控制到個水份, 煲湯及炆餸我都唔知落幾多水, 所以次次味道都無用明火咁好味, 我諗我仲有排先摸熟個煲喇!


大宅

積分: 4114


15#
發表於 08-4-10 08:47 |只看該作者
哈哈!"老手"!
好彩你唔係話"高手啫!
見到呢個題目,梗係要入黎同你地聚聚舊喇!

原文章由 叉燒媽咪 於 08-4-10 00:07 發表
hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既?

入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正!
...


大宅

積分: 4114


16#
發表於 08-4-10 08:49 |只看該作者
講到高速煲,
我都要多謝你地既誠意推介呢!
如果唔係,我都唔敢投資咁大呀!

既然先享受了你們的誠意,而家梗係要回饋吓喇!

原文章由 monkeyyyy 於 08-4-10 06:58 發表
我都係咁覺得,
一見到有關高速煲既 topic,
就見到佢地既誠意推介 !!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


17#
發表於 08-4-10 10:03 |只看該作者
係呀, 我都係覺得好好用, 成日recommend d 朋友買, 佢地以為我有佣分添
原文章由 yuenfong 於 08-4-10 08:49 發表
講到高速煲,
我都要多謝你地既誠意推介呢!
如果唔係,我都唔敢投資咁大呀!

既然先享受了你們的誠意,而家梗係要回饋吓喇!

...


複式洋房

積分: 350


18#
發表於 08-4-10 18:34 |只看該作者
今日 比較過啦, 都係會買Lagostina, 因個蓋無咁重. 我上綱睇好似韮姐cheaper ...


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 08-4-10 23:31 |只看該作者
原文章由 acintl 於 08-4-10 07:20 AM 發表
我新年前買左個10L, 但仲未控制到個水份, 煲湯及炆餸我都唔知落幾多水, 所以次次味道都無用明火咁好味, 我諗我仲有排先摸熟個煲喇!

預 d 水你記住唔好預多, 你飲幾多碗就落幾多碗水再加多半碗至一碗左右就差不多, 你要記住加左個蓋加壓的時候佢係密封左唔會蒸發左 d 水份, 因為你煲完之後用普通蓋再滾多十分鐘等 d 湯出味個半碗至一碗的水份, 係比你最尾用普通蓋再滾十分鐘時蒸發用.... 炆餸就唔好水份差多多到食物的高度低小小, 如果係牛腩就唔使落咁多水大約到食物的高度一半或3/4, 因為牛縮水縮得都幾多....
你比心機試多幾次就得架啦... 咁唔明可以去 counter 度問下點整....


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 08-4-10 23:56 |只看該作者
原文章由 叉燒媽咪 於 08-4-10 00:07 發表
hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既?

入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正!
...


我係"嫩手"黎咋!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo