立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 350
積分: 218
原文章由 Tiggie 於 08-4-9 15:07 發表 睇中果個係 tefal 8L 折實$1305 抵買嗎?
男爵府
積分: 7712
原文章由 venus.c 於 08-4-9 17:12 發表 我之前在sogo看過,但問過好多朋友都建議買真空煲,因怕危險
積分: 6803
原文章由 蛋壽司 於 08-4-9 16:32 發表 有個叫Lagostina, d朋友都話好好用, 又方便, 可能自己又係用開, 只想話好 ! 價錢係偏貴咗d, 但其他都唔係平, 都比得咁多,不如買個有口碑, 穩陣d嗎!
水晶宮
積分: 71818
原文章由 mclam 於 08-4-9 21:58 發表 我覺得超好用!!
大宅
積分: 4114
原文章由 Tiggie 於 08-4-9 23:41 發表 多謝各位回覆, 下午去咗先x, 果樹無tefal, 只有fissler & Lagostina , 要了解下邊個易用d.....因為價錢個個都差唔多..
侯爵府
積分: 21093
原文章由 yuenfong 於 08-4-10 00:01 發表 其實兩者都差不多 我自己就用開lagostina同埋KR 兩隻都好好用 不過lagostina就煲口較窄 蒸嘢就唔係太方便 但其實佢個煲蓋設計又好好 唔會好似其他牌子咁,有時蓋得唔好,就做唔到加壓 所以真係各有優劣 你考慮吓你最常用 ...
積分: 22841
原文章由 叉燒媽咪 於 08-4-10 00:07 發表 hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既? 入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正! ...
積分: 2531
伯爵府
積分: 15560
原文章由 monkeyyyy 於 08-4-10 06:58 發表 我都係咁覺得, 一見到有關高速煲既 topic, 就見到佢地既誠意推介 !!
原文章由 yuenfong 於 08-4-10 08:49 發表 講到高速煲, 我都要多謝你地既誠意推介呢! 如果唔係,我都唔敢投資咁大呀! 既然先享受了你們的誠意,而家梗係要回饋吓喇! ...
珍珠宮
積分: 30558
原文章由 acintl 於 08-4-10 07:20 AM 發表 我新年前買左個10L, 但仲未控制到個水份, 煲湯及炆餸我都唔知落幾多水, 所以次次味道都無用明火咁好味, 我諗我仲有排先摸熟個煲喇!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy