懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1952


1#
發表於 08-4-27 13:24 |只看該作者
小妹胎盤前置, 醫生話要小心小宮頸口打開,
如果一開咗, 會流好多血喎.
仲要即刻攞bb 出嚟添,
唉, 真係好擔心......
請問子宮頸口打開的話, 會唔會有啲咩警號呢??
請各位賜教.


大宅

積分: 1952


2#
發表於 08-4-27 21:52 |只看該作者
有冇人知道呀????
可以應下我嗎????


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-4-27 22:07 |只看該作者
如果子宮頸打開係會有陣痛架...其實即係好似我地生BB果陣,,,陣痛既原因就係因為子宮頸慢慢張開到一定既度數...咁BB就會出世...但因為你胎盤前置...而胎盤既體積一定唔會大得過BB...所以恐防會因為子宮頸開而容易跌出黎...所以你一有肚痛就即刻要去醫院啦...千其唔好等....就算入到佢CHECK過唔係最多出返黎咋...唔好怕麻煩啊....
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo