EVA222 發表於 15-1-7 10:05 
朋友多應酬多,唔係撈保險傳銷或做教主,夠用就得啦!
agree!
我覺得自己人緣本身唔差架~
後生時, 好多朋友約我, 我成日推....唔係唔想去, 但出親去下下洗錢, 因個陣已欠落卡數,唔想再欠。
所以朋友約我推過1-2次, 就唔會再約了。
現在呢, 人大了, 生活圈子縮細了, 來來去去都係個2-3個好朋友, 雖然唔會成日約, 但係好好朋友。
有時我都羨慕別人有一大堆朋友, fb 成日見到大堆頭影相。 不過回心一想, 我根本都冇時間同朋友去玩.......每日都好full, 又要返工又要湊仔做家務, weekend 要去帶仔學野, 1星期叫1日清閒少少, 但總有約。就算俾再多朋友我, 我都應付唔到, 冇時間同佢地去玩~
ANYWAY, 真心既朋友有一個都好好, 我重有3個, 都算唔錯啦~ 所以,朋友唔洗多既! 夠知心就可以了。
Childhood is journey, not a race.