自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19788


1#
發表於 15-1-7 17:31 |只看該作者
大圍顯徑村. 由馬鐵站行到去嗎?


侯爵府

積分: 24760


2#
發表於 15-1-7 17:32 |只看該作者
可以

點評

ivyko    發表於 15-1-7 17:37


伯爵府

積分: 18682

2018復活節勳章 好媽媽勳章


3#
發表於 15-1-7 17:34 |只看該作者

回覆:問路

大圍站行過去15分鐘,但要睇下邊座,有幾座遠D




伯爵府

積分: 19788


4#
發表於 15-1-7 17:41 |只看該作者
etam724 發表於 15-1-7 17:34
大圍站行過去15分鐘,但要睇下邊座,有幾座遠D
大圍站會最近? 因要拖車仔, 沿途都是平路(不用上橋OR落行人隧道). 感謝!!


伯爵府

積分: 18682

2018復活節勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 15-1-7 17:48 |只看該作者

引用:Quote:etam724+發表於+15-1-7+17:34+大圍站

原帖由 ivyko 於 15-01-07 發表
大圍站會最近? 因要拖車仔, 沿途都是平路(不用上橋OR落行人隧道). 感謝!!
要上橋架,上有扶手電梯,落就你行名城果邊有斜路落,再向前行先過馬路
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 32243


6#
發表於 15-1-7 17:50 |只看該作者

回覆:問路

行到,10~15mins到。


伯爵府

積分: 19788


7#
發表於 15-1-7 17:54 |只看該作者
etam724 發表於 15-1-7 17:48
要上橋架,上有扶手電梯,落就你行名城果邊有斜路落,再向前行先過馬路




...
謝謝 !!


翡翠宮

積分: 96793

2018復活節勳章


8#
發表於 15-1-7 18:41 |只看該作者

回覆:ivyko 的帖子

站外有小巴803K


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo