自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1842


1#
發表於 15-1-7 14:51 |只看該作者
本人有左(b b)七周左右、呢两日有d好似咖啡色既野流出來、但又唔係好多、少少既、个肚唔痛、但好惊、唔知点算?請問可以点做?


伯爵府

積分: 19461

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 15-1-7 14:53 |只看該作者
如有擔心可去睇醫生, 買個安心
我~好~幸~福~呀~


珍珠宮

積分: 41314

牛年勳章 開心吸收勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


3#
發表於 15-1-7 15:21 |只看該作者
睇醫生........睇醫生............睇醫生..........


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 15-1-7 15:24 |只看該作者
睇醫生. 一定要多休息, 加油


大宅

積分: 1842


5#
發表於 15-1-7 15:27 |只看該作者

回覆:点解會甘?

多謝各位既關心、我等陣去睇醫生、


大宅

積分: 2808


6#
發表於 15-1-7 15:56 |只看該作者
要臥床休息, 小心身體


大宅

積分: 1842


7#
發表於 15-1-7 18:53 |只看該作者

回覆:点解會甘?

今日照左超、醫生講个胎囊都生得几好、沒甘快听到心跳、都放心d


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo