想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 157


1#
發表於 15-1-3 21:38 |只看該作者
本帖最後由 sarah7579 於 15-2-5 01:21 編輯

ok


大宅

積分: 1600


2#
發表於 15-1-4 10:02 |只看該作者

引用:經過打針,抽卵,等待適合週期放雪胎的日子

原帖由 sarah7579 於 15-01-03 發表
經過打針,抽卵,等待適合週期放雪胎的日子。本來心情無甚緊張,抱住一切隨緣因已盡力的我。昨天見完醫生作 ...
我都係丫,做之前嘅所有野都唔緊張,到現在我呢個cycle應該都可以放(m未到),反而現在緊張到癲!

預祝你成功!


大宅

積分: 2288


3#
發表於 15-1-4 10:16 |只看該作者

回覆:終於到了這一天!

忍得住就第7-8周先睇醫生,就直接照閃閃,咁早去都浪費金錢,又未照到閃閃!

不過如果好擔心要早去睇醫生既,都可以確定著床位置喺子宮or宮外孕。。。

之後大約第12周照唐氏,第20-22周照結構!


大宅

積分: 2156


4#
發表於 15-1-4 10:25 |只看該作者
Relax... Relax... Relax...


複式洋房

積分: 157


5#
發表於 15-1-4 11:35 |只看該作者

回覆:wwykk 的帖子

本帖最後由 sarah7579 於 15-2-5 07:16 編輯

Ok


複式洋房

積分: 157


6#
發表於 15-1-4 11:37 |只看該作者

回覆:yingnang2007 的帖子

我都預祝你成功!加油!


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


7#
發表於 15-1-8 23:04 |只看該作者

回覆:終於到了這一天!

你放了幾個胎?

Life must go on


複式洋房

積分: 157


8#
發表於 15-1-8 23:14 |只看該作者
本帖最後由 sarah7579 於 15-2-5 07:17 編輯



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo