網購天地

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 235830


1#
發表於 15-1-9 15:21 |只看該作者
夜貓菲兒消息:
請留意,請留意。使用本店集運的客人。網購時請勿用申通寄來本店。近排大陸申通公司掉件嚴重。使用申通的客人如有任何問題。本店概不負責!


大宅

積分: 4527


2#
發表於 15-1-9 15:47 |只看該作者

引用:夜貓菲兒消息:請留意,請留意。使用本店集

原帖由 無話可說 於 15-01-09 發表
夜貓菲兒消息:
請留意,請留意。使用本店集運的客人。網購時請勿用申通寄來本店。近排大陸申通公司掉件嚴 ...
哇 丟人野甘衰
甘如果間店靜發申通既話
甘即係要叫佢用順豐直發香港喳wo



談自己 只有自卑 屬於我.


象牙宮

積分: 235830


3#
發表於 15-1-9 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-01-09 發表夜

原帖由 dulyleung 於 15-01-09 發表
哇 丟人野甘衰
甘如果間店靜發申通既話
甘即係要叫佢用順豐直發香港喳wo
自己衡量下,補錢轉其他快遞,都係幾蚊,好過用申通


大宅

積分: 3430


4#
發表於 15-1-9 16:29 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

我有2件貨用申通



珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 15-1-9 17:15 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

可能係個別網點既快遞員工問題
因為我用緊樓主介紹的永捷利,全部申通件順利簽收,速度仲漸漸回復正常(年尾嗰時好慢)
不過如果驚既就轉其他快遞吧


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 15-1-9 17:18 |只看該作者

引用:我有2件貨用申通

原帖由 wowwowdot 於 15-01-09 發表
我有2件貨用申通
我有一單


禁止訪問

積分: 225


7#
發表於 15-1-9 17:21 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3430


8#
發表於 15-1-9 18:19 |只看該作者

引用:我覺得係個別事件

原帖由 幸運的豆腐 於 15-01-09 發表
我覺得係個別事件
希望


象牙宮

積分: 235830


9#
發表於 15-1-9 18:27 |只看該作者

引用:可能係個別網點既快遞員工問題因為我用緊樓

原帖由 瑤瑤~ 於 15-01-09 發表
可能係個別網點既快遞員工問題
因為我用緊樓主介紹的永捷利,全部申通件順利簽收,速度仲漸漸回復正常(年 ...
可能係啦!不過我都係用永捷利多!只不過岩岩問夜貓D野,就旺左我知!


伯爵府

積分: 16615


10#
發表於 15-1-9 18:36 |只看該作者

回覆:dulyleung 的帖子

應該吾係掉人嘢,掉件應該係講吾見嘢?


象牙宮

積分: 235830


11#
發表於 15-1-9 19:58 |只看該作者

引用:應該吾係掉人嘢,掉件應該係講吾見嘢?

原帖由 樂癲肥熊餅 於 15-01-09 發表
應該吾係掉人嘢,掉件應該係講吾見嘢?
咁就唔知喇,大陸用語唔太識睇


伯爵府

積分: 19386

母親節2025勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 15-1-9 20:06 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

有一件


水晶宮

積分: 54421

馬年勳章


13#
發表於 15-1-9 20:47 |只看該作者
無話可說 發表於 15-1-9 19:58
咁就唔知喇,大陸用語唔太識睇
呵呵~我也認為是唔見件多D~~
另外,如果下次遇到只發申通,我也付多D運費轉第2間先~~THX樓主提醒


珍珠宮

積分: 43991

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


14#
發表於 15-1-9 20:53 |只看該作者
上個月尾申通唔見o左我件貨,要賣家補發


大宅

積分: 1402


15#
發表於 15-1-9 20:55 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

好多賣家都係默認發申通




象牙宮

積分: 235830


16#
發表於 15-1-9 20:57 |只看該作者

引用:Quote:無話可說 發表於 15-1-9 19:58 咁就

原帖由 pansy888hk 於 15-01-09 發表
呵呵~我也認為是唔見件多D~~
另外,如果下次遇到只發申通,我也付多D運費轉第2間先~~THX樓主提醒
...
多謝夜貓,唔關我事


伯爵府

積分: 16536


17#
發表於 15-1-9 20:57 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

咁啱我上次幾間都冇賣家用申通。。。中,圓通最快


象牙宮

積分: 235830


18#
發表於 15-1-9 20:58 |只看該作者

引用:好多賣家都係默認發申通

原帖由 sophhhh 於 15-01-09 發表
好多賣家都係默認發申通
可能平掛,以前我唔問,雙十一超慢之後而家真係會問喇,當然要睇補幾多啦!


伯爵府

積分: 16615


19#
發表於 15-1-9 21:06 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

我之前都試過收左件後冇晒聲,賣家話快遞掉件,會補發,我估吾見左掛…


伯爵府

積分: 16615


20#
發表於 15-1-9 21:06 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

應該差吾多個價?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo