跳至

首頁
12345...19

尾頁
   0


子爵府

積分: 13826


1#
發表於 08-2-21 16:36 |只看該作者
party - 的日期,時間,地點如下:

日期: Apr 27, 2008 星期日
時間: 12:30 - 3:30 pm(3hrs) 或可延長至 5:00pm
地點: 將軍澳中心-Club House 
交通/前往方法: 將軍澳MTR (Exit B) , 入去 club house 前要登記, 同"食蕉"講 > 去 住客會所 參加 party, 就得... 有問題請call 懿琳媽

PS. 因個場搞錯左時間, 12:00 未能交場, 要我地改遲D, 所以優待 免費俾我地加時延長.

間房約有77(11m x 7m)平方米, 即800呎多d,應該夠用.
(即係以前去過BBQ 嗰殊, 都有個 indoor children playroom, 比較啱細B 多D, 地方都好大嘅..)


@$70 x 3hrs = $210... 會提供 3-4 張長桌+30張椅....
場外有雪櫃及微波爐免費使用.

音響要另外+$ 租, 有需要先租都得..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Party Rundown....12:30 - 3:30 (3hrs)

(因唔肯定到時場地可否延長, 所以會按當日情況再即埸決定是否叫 Miracle 加時)

12:30 - 1:30 ~ lunch buffet
2:00 - 3:30 ~ (magic/balloon twisting/Art craft)
3:30 - 4:00 ~ dorismama 帶玩遊戲 (15mins)......
4:15 - 4:45 ~ Birthday Cake + Photo
4:45 - 5:00 ~ 功夫班 (15mins)

散埸.... 仲未倦就去 children playroom 再玩...

** dorismama 帶玩遊戲/ 功夫班 / Birthday Cake ... 會按當日情況 調動 !!


party小玩意:
icycream :會帶 帽仔, 吹BB 去.
candybb: 我都會帶去, 仲有好多sticker.



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Miracle 已經 confirm booking.
27/4 (2:00-3:30)

我揀 $1200 (1.5 hrs), 每個 item 平均用 30mins.
- Magic
- Balloon Twisting (扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins)
- Art Craft* (+ $220 磨沙玻璃杯 )

= $1200+ 磨沙玻璃杯 $220 (Total: $1420)


http://www.miracleatelier.com/birthday_price.htm
Sliver Birthday Party (1hr30mins)

- Magic / Games / Balloon Twisting / Art Craft*
/ Simple Face Painting
- Any 3 items of above
- Can choose Magician or Clown
HK$1,200.00


Art Craft

選擇手工藝需外加價錢如下(22人$220)


得意降落傘 Parachute Soldier $100 (適合3歲或以上)
..... 依樣嘢 Toyrus 有得賣(完成品), $12/5pcs.... 2吓就俾我囡玩爛, 所以我唔建議 做依樣.
磨沙玻璃杯 Sanded Glass$200 (適合3歲或以上)
......我地每年都做紀念品, 所以我揀 磨沙玻璃杯... 希望留個回憶, 我有要求佢地 整個"5"字 pattern, 佢地話無咁樣自定的, 但我可以自行畫圖案, 唔一定要跟佢... 我打算阿囡畫完, 自己再寫 5th Birthday 咁囉.....
玻璃杯 是可用得的, D磨沙 pattern 唔會甩嘅...
http://www.fotop.net/miracleatelier/Booth/DSC02884





依D可後加, 大家諗諗... ??

Balloon Twisting

http://www.fotop.net/miracleatelier/Clown

佢地都扭到D 勁嘢... 但通常要扭好耐, 所以想要D 特別款式 最好加時...
$400/30mins.... 佢地要我 如加時最好預先 confirm, 臨時 先要求加時, 就未必有時間俾到我...
(因唔肯定到時場地可否延長, 所以會按當日情況決定是否加時)


Foil balloon

佢地有D Balloon Decoration 氣球佈置 $700... 有好多款, 好似Mcdonald...
http://www.fotop.net/miracleatelier/Balloon_Album

不過 我諗整 Decoration 好浪費, 如果改晒 foil balloon, 散場帶埋返屋企, 玩足1個星期 佢地會開心D....

佢用package $700 計= 29 floating foil balloon (升空錫紙氣球)
我估係18吋大, 頭先無問佢...
通常都擺到1星期先漏氣..
好似講唔收我 delivery charges...的 ???.... not sure ...

平均$24/pcs (包埋個Balloon Weights)....



Ball Bouncer 波波池彈床
- 2 hours rent 2小時租用
- 7W x 7L x 4H feet 7呎長乘7呎闊乘7呎高

- HK$800+delivery $150 = $950
(加時$400/30mins)... 已問佢取discount, 但佢覆係叫人返嚟做, 所以價錢無得adjust...:-|

每次只可讓4位小朋友(5歲)入去玩, 只可承受200lbs...
要預留出入位, 要有 10ft x10ft 先夠位...



fion88: 我見呢間都有"充氣彈床"租, 好多款咁,
但我地個場地有無咁大放得落嗎?

[url=http://www.inflatable.com.hk/rentalbouncers.html[/url]


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

沙樽 小手工/ 其他節目

彤彤媽: 去洗衣街嗰間手創拾派度買,
今日唔見有一份份嗰d沙樽,
只有散賣: 8小包唔同color沙 $9.5, 樽$3;
等我去多間睇吓再同大家匯報!

meowross:
yilama, 我地近, 有咩直接吩咐啦, 我hubby都抬得下既, 使唔使我留埋工人唔放假幫手?
我呢輪得閒d, 要買野可搵我幫手吖! ...

dorismama:
果有時間, 我可負責同大家玩一些不用工具的小遊戲, 如世界之最, 做動作, 大風吹, 香港九龍新界, 名字接龍遊戲等

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-26 14:22 編輯 ]

[ 本帖最後由 mmak 於 10-3-4 11:57 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


2#
發表於 08-2-21 16:37 |只看該作者
KAHOBB 臻臻媽咪, 嘉理子 , no comment
遊戲&收費方面, 冇意見. 大家話事.


(1)Miracle表演節目

Miracle 已經 confirm booking. 27/4 (2:00-3:30)
Silver Birthday Party - 1.5 Hour Total $1200

節目內容我仲未confirm, prefer
- Magic
- Balloon Twisting

- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )
每個 item 平均用 30mins.
扭波都扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins, 最好當日先決定)

大家亦可揀games/ Simple face paint ….

(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? <- please choose
(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑??? <- please choose
(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者 跳彈床 <- please comment
(詳情請看first page)


(1A) 節目內容
icycream: 是一個人承包做嗎? $1200/1.5hrs都幾貴. 加時$400/30min唔值得. 讚成mmak三個選項(Magic/ Balloon twisting/ art craft).
mmak: (Magic/ Balloon twisting/ art craft)
ladybird: 讚成三個選項(Magic/ Balloon twisting/ art craft)
Cindy媽咪: (Magic/ Balloon twisting/ art craft)
babydoris: (Magic/ Balloon twisting/ art craft)
ShanShan: prefer balloon twisting.
candybb: magic, balloon twisting (夠時間每小朋友一人一个嗎?? ) & Art craft
Xanthe: (Magic/ Balloon twisting/ art craft)
**(有more than 30%(6人) 同意, 就當通過.. 唔再討論喇..)**

(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑???
ladybird: Magician
Cindy媽咪: Magician
babydoris: Clown
mmak: Clown
Shanshan: Magician <<<--- 我同意, clown 會有小b驚.
Candybb: Magician
Xanthe: Magician

(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者 跳彈床..

(後加items: 氫氣球 $700)
icycream: (Yes)我公司今年都好興生日收到一個/扎比人高既昇氣球可放1week多d. 不同形狀,好靚. 若佢地提供每人一個又唔同, 因中環賣好貴. 令可不要扭氣球. 純個人意見.
mmak: (Yes)D foil balloon 我諗住當生日禮物, 唔再玩交換禮物...
不過, 飄飄吓...有無家長怕麻煩, 搭MTR 要搵個袋套住先得...

ladybird: (No) 扭波, 就不用foil balloon. 兩種都要, 實在太多balloon.
dorisma: (No)不讚成波波池及同時兩種BALLOON, 理由與ladybird一樣
ShanShan: (No) 有扭波, 不用foil balloon. 實在太多balloon.<- agree
Candybb: (Yes) foil balloon 可以拎番屋企.


(後加items: 波波池彈床 $950)
icycream: (No)suggest give up.
mmak: (Yes) 我都覺得貴 size又細...
(200lbs, 每次5歲kids 4個入去玩) 值唔值得 ??... 如果班小朋友再大D 就真係玩唔到, 如果大人收 $150/位, 我們budget 都夠的.
我上星期去小白鷺參加生日會, 佢地有個吹氣彈床(室內) D 小朋友 好似癲左一樣, 不停去跳, 仲有其他節目佢地都不大興趣... 不停去彈床跳, 所以我提議俾大家....

ladybird: (No)我覺得太小, 小朋友可以入去玩啦, 其餘個d小朋友在出面等吓等吓, 會好容易扭計場面會好煩, 唔係咁好!
Cindy媽咪: (No) suggest give up
ShanShan: (Yes) 跳彈床 is also a good idea.
Candybb: (No) suggest give up
Xanthe: (Yes)

我見大家反對聲音比贊成多... 所以我唔再跟進!!... 取消這項目 吧..


我見呢間都有"充氣彈床"租, 好多款咁,
但我地個場地有無咁大放得落嗎?

[url=http://www.inflatable.com.hk/rentalbouncers.html[/url]




[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-10 08:37 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


3#
發表於 08-2-21 16:37 |只看該作者
PARTY 收費 UPDATE on 21/4

[1] mmak (2a1c)
[2]
懿琳媽媽(2a1c1b) $40 (扣回租場費$210)
[3] Cindy
媽咪(1a1c) $150
[4] Candybb (2a1c) $250
[5] xanthe
[6] dorismama(2a2c)
[7] babydoris(2a1c1b) ---
[8] Icycream(2a1c1b)
[9] fion88(2a1c)
[10]
彤彤媽(2a2c)
[11] ladybird (2a2c)
[12] meowross (2a1c) $250
[13] kahobb (2a1c)
$250
[14] shanshan (2a2c) $300
[15]
嘉理子 (2a1c)
[16]
臻臻媽 (2a1c) $250
[17] jocool (2a1c1b)
..........................................

c:17(5Y), 3 (6-8Y), 2(3Y)=22.
B:4 (1-2Y)

total 人數: 32a 22c 4b


(2) 收費

我預大人 $100/, 小童$50/, BB (免費)..

32 大人x $100 + 22小童 x $50 $4300

(
)
場租:210
遊戲:1420 (當日表演完畢才付款的)
食物:2010
蛋糕:135 (3lbs黑森林)

飲品 + fruit punch:355
麥記coupon. ie. 17 x $10 = $170
~~~~~~~~~~~
total: 4300.-

剩餘: $0


(取) 蛋糕:
candybb: 果日around12pm鈞鈞係mongkok學volin, 我可以去mongkok pick up.



現 confirm 如下:

(1) 收費: 大人每位$100, 小童每位$50.

(2) 取消: 2項後加items: 氫氣球 & 波波池彈床

(3) 取消: 搵 "贊助禮物", 因時間關係... 及無人回應 可否代取禮物..



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

KAHOBB 於 08-4-10 07:56 發表
mmak & cindyma

若唔介意我可幫手收錢, 我有HSBC & Hang Seng a/c, online 都可以check數, 而且再pass $比babydoris 都好方便, 唔駛 cindyma 咁 busy 喎.








[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-25 15:08 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


4#
發表於 08-2-21 16:39 |只看該作者
(3) 到會食物 total 人數: 32a 22c 4b

babydoris:

集合大家意見, 原來大家品味差不多(9成都是選同一款食物), 所以暫定食物如下 :

1.a) 蟹柳火腿黃金沙律
2.a) 瑞士汁小食拼盆
3.a) 咖哩角拼糖醋脆雲吞

4.a) 咸牛肉脆多士
5.c) 京都豬梅柳
6.a) 白菌粟米燴牛脷
7.c) XO醬炒腸粉
8.a) 雪裡紅四季豆
9.b)蒜香叉燒炒飯
10.b)白汁火腿燴意粉
11.b) 繽紛啫喱糖


另因部份媽咪都建議輕鬆些不帶食物, 而我們亦有不少大隻男士及是中午食飯時段, 所以我覺得加多一些飽肚食物好些,
預算$2000,

HK$38 x 43位 = $1634
+$188+$188 = $2010

後加
1) 椰果香芒布甸($188)
2) 乾炒牛肉意粉5($188)



五餅二魚美食料理:



babydoris: 另欠的餐具我可提供.


birthday Cake
$135 (有三磅) :黑森林...
candybb: 果日around12pm鈞鈞係mongkok學volin, 我可以去mongkok pick up


飲品:
32a+22c =54人, 預每人2包250ml @ $2.5 紙包飲品 = $270.-,

懿琳媽媽:
fruit punch. ($150) >>
(1) 將D 罐頭什果 & 橙汁汽水 雪凍,
(2) 罐頭什果 (隔水)去掉水份
(3) 罐頭什果 & 橙汁汽水 溝埋1齊, 就得... (大人飲 會加些 gin 酒, 我地有小朋友 就不用加了)

要什麼用具 >>

- 1個盛器 (如: 大 salad Bowl / 大湯煲) 如果用真空煲 仲好, 可保持冰涼, 無咁快變暖...

- 1個 大湯羹 , 用嚟 "筆" 入杯....

- 飲時 用 膠杯, 飲管, 茶羹

** 加冰麻煩D... 或者到時按個人口味, 而自行加水...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(4) 贊助禮物

我會試吓call Karihome(羊奶片) & GC 教材, 睇吓會否再贊助禮物 ??
地址: 是牛頭角 及旺角 ….

如成功取得贊助 有無媽咪可幫手 去取禮物 ?????

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-21 20:20 編輯 ]

Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


5#
發表於 08-2-21 16:41 |只看該作者
5 歲生日派對

我有興趣喎....... 我有4個 ideas, pls comment ..


(1) Hotel buffet Hong Kong Hotel Concourse (旺角維景酒店)

旺角維景酒店(前京港酒店) -「兒童生日派對」自助餐服務
(最少30位起), 成人每位$100*;小童每位$50*...

可享下列優惠:

免費專享音響及抽獎箱等設備
贈送三磅庄生日蛋糕壹個
免費三小時泊車服務(只供一輛車使用)
果汁及汽水特價優惠



(2)園藝農場 - Garden Farm (西貢)兒童農莊生日派對.
對象 : 3歲至12歲生日小朋友.
收費 : 家長/人 x @$50, 兒童 /人@$75
~ 三歲以下之小朋友不收任何費用
生日小朋友可獲農場送贈有機產品乙份 **

節目內容:
1. 可獲教授製作田園香草麵包 / 有機香草曲奇 /香噴噴仔餅 2. 製作手工乙件、農場導師帶領親子遊戲、參觀及講解農場有機種植 **可以優惠價錢於農場內燒烤 ~ 報名超20人,可獲農場燒烤九折優惠。
最低消費金額為港幣$1,000〔可包括燒烤費用〕 ...

>>團體活動 - 休閒系列 (親子燒烤樂﹝P-02﹞)
時間: 上午10時至下午4時30分 ﹝燒烤時間為2小時半內﹞ 人數: 20人以上﹝每名成人只可攜帶2名小童﹞ 對象: 親子活動
費用: 成人每位$70,3-12歲小童$55
燒烤包包括:
成人
雞翼 2隻, 魚蛋 4粒, 牛丸 2粒, 香腸 2條, 牛排 1件, 豬排 1件
紙包飲品1包
兒童
雞中翼3隻, 魚蛋 4粒 牛丸/墨魚丸 2粒, 香腸 2條, 紅腸 2件, 豬排 1件
紙包飲品1包

每8人一爐,包括開爐費、炭1包及密糖1樽



(3) 屋苑會所 (最經濟, 但要有人幫手搞 & 場地要大少少)

(維景灣畔...唔錯, 有無人有辦法) ??

屋苑會所, 租Function Room平平地, ORDER 到會食物..

遊戲:

(1) 買個Pinata , 吊起俾小朋友 拍..
http://www.kiddle.com.hk/party_prod_pinata.asp

(2) 搵 Playright 試下?? ..要俾小小錢...??
http://www.playright.org.hk/doc/workServiceInformationRoom/SixtyMinGame.pdf


dorismama:維景灣畔我可代book, 但最快要8/3才能book 4月6日打後的sunday, 房間size兩種:

a---約800呎: $200/2小時,期後80/1小時,包4長檯,20椅子, 額外一set(2檯+20椅)$50, 可容納約30人,

b---約1800呎:$320/2小時, 期後120/1小時, 包6長檯, 30椅子, 可容納約60人

可到會或自備食物, 可請人回來表演/帶遊戲, 但只可預早15-30分鐘set 場(如有人book之前的時段便不能早到), 冇雪櫃放蛋糕, 亦不能提早存放物資在該處!
party 後可到自由在那兒的playground 玩, 亦可book定bowling line!

Kahobb: 自備or 到會食物我都冇所謂, 個度playground 真係正. 有勞哂 .

babydoris: 我可同供應商訂些即食食物, 如芝麻八爪魚, 螺肉 (日本小食)等. 或我上年聖誕及新年時order 過的到會公司(叫五餅二魚)都不錯.

mmak: 食物方面 你最在行, 不如由你幫手...

但要dorismama 幫我地 book 場, 那 只有揀 Apr 6 or Apr 27...
27 Apr 那天又最齊人, 你得閒嗎 ??


(4)沙田.. 開露天Tea party

http://www.capitalrestaurant.com.hk/image/news/pop/skyplatform-ad.jpg

我再去睇過那cafe, 在天台...算是個獨立的平台花園, 中心 是間玻璃屋的餐廳(indoor), 個 露天場地, 都幾靓架, 仲有約張籐吊椅....不過四處都有梯級, 小朋友 四處跑 就要小心....上去cafe 要行一條樓梯的...(大肚婆都要小心D)

旁邊就係沙田中央公園, 有playground, 鄰近商塲(步行1-2mins) 就係snoopy world, 不過sunday 實好多人的..

價錢 :http://www.capitalrestaurant.com.hk/wedding%20sp%20main.htm

個姐姐話:45人可包埸, 佢講間indoor 玻璃屋餐廳咋, 我問佢個露天場地, 佢就ee哦哦....叫我問 manager...
我明天得閒會再跟進...

沙田中央公園地方好大 可以試下 call "playright" 搞D大型戶外遊戲玩下..

**我未問過那間"playright" 唔知是否可行????

[ 本文章最後由 mmak 於 08-3-6 10:49 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3417


6#
發表於 08-2-21 21:49 |只看該作者
我都有興趣~~~~

mmak,

我報名~~~~

原文章由 mmak 於 08-2-21 16:41 發表
all,

5 歲生日派對

我有興趣喎....


子爵府

積分: 13826


7#
發表於 08-2-21 22:28 |只看該作者
懿琳媽媽

我 edit 左 個 message, 你睇多次..please...




all,

邊日好呢..??
我 Mar 22, Apr 12-13 都唔得閒...
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 4717


8#
發表於 08-2-22 01:22 |只看該作者
我都正想問....仲以為唔攪5歲生日 party tim....

原文章由 ladybird 於 08-2-21 14:58 發表
係喎... 攪左4年了, 唔通覺得又是這樣, 無什麼新鮮感; 所以大家唔提唔攪!
如果是這樣, 不如今年攪勁d激d.....
我諗大家都好忙啦, 忘了!!


大宅

積分: 4717


9#
發表於 08-2-22 01:26 |只看該作者
mmak,

你真係快手....

我有興趣參加生日party....我 prefer mar 22, 因我 mar 3-9 同 apr 10-17 都要出差....而家巳經勁忙....

原文章由 mmak 於 08-2-21 22:28 發表
all,

邊日好呢..??
我 Mar 22, Apr 12-13 都唔得閒...


大宅

積分: 3417


10#
發表於 08-2-22 10:23 |只看該作者
all,

3月份的星期日,我只係得9 mar ok~~~
唔好意思,其他時間已經有安排.
至於4月份,任何星期日都冇問題.thx......


大宅

積分: 3348


11#
發表於 08-2-22 12:21 |只看該作者
all,
我prefer sun. 因為hubby sat. 要返工

原文章由 懿琳媽媽 於 08-2-22 10:23 發表
all,

3月份的星期日,我只係得9 mar ok~~~
唔好意思,其他時間已經有安排.
至於4月份,任何星期日都冇問題.thx......


複式洋房

積分: 356


12#
發表於 08-2-22 14:14 |只看該作者
我都有興趣~~~
我報名~~~~
如攪得成敬請聯絡 :[email protected]


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


13#
發表於 08-2-22 15:36 |只看該作者
I am ok on 20th and 27th April!!!


大宅

積分: 1537


14#
發表於 08-2-22 16:49 |只看該作者
If this is held in the middle of March, I still can attend but it will be very rush for all of you, otherwise, I don't think I can.

Anyway, please let me know if I can be of any help !


原文章由 Xanthe 於 08-2-22 15:36 發表
I am ok on 20th and 27th April!!!


子爵府

積分: 13826


15#
發表於 08-2-23 17:51 |只看該作者
all,

Apr 4 (Fri) and Apr 6 (Sunday)

有無邊位唔得 ??



xanthe & caseyma,

你地 Ok 嗎 ??
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


16#
發表於 08-2-23 19:02 |只看該作者
mmak,

I can't attend as Yansy willl have the exam.

原文章由 mmak 於 08-2-23 17:51 發表

xanthe & caseyma,

你地 Ok 嗎 ??


子爵府

積分: 13826


17#
發表於 08-2-23 22:44 |只看該作者
..................

[ 本文章最後由 mmak 於 08-2-28 13:31 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 5053


18#
發表於 08-2-23 23:16 |只看該作者
mmak,

I am available on 30/3, 6/4,13/4 &30/4!


大宅

積分: 3417


19#
發表於 08-2-24 09:41 |只看該作者
all,

因星期六 好多小朋友要返課外活動... 我只選了星期日 & 其他公眾假期, 請大家報名先 ??


Mar 16 (sun)
- mmak

Mar 23 (sun)
- mmak

Mar 24 (Mon)
- mmak

Mar 30 (sun)
- mmak
- dorismama
- 懿琳媽媽

Apr 4 (Fri)
- mmak
- 懿琳媽媽

Apr 6 (Sun)
- mmak
- 懿琳媽媽
- dorismama

Apr 20 (sun)
- mmak
- 懿琳媽媽
- xanthe

Apr 27 (sun)
- mmak
- 懿琳媽媽
- xanthe


大宅

積分: 3423


20#
發表於 08-2-24 23:14 |只看該作者
all,

因星期六 好多小朋友要返課外活動... 我只選了星期日 & 其他公眾假期, 請大家報名先 ??


Mar 16 (sun)
- mmak

Mar 23 (sun)
- mmak

Mar 24 (Mon)
- mmak

Mar 30 (sun)
- mmak
- dorismama
- 懿琳媽媽
- Fion88

Apr 4 (Fri)
- mmak
- 懿琳媽媽
- Fion88

Apr 6 (Sun)
- mmak
- 懿琳媽媽
- dorismama
- Fion88

Apr 20 (sun)
- mmak
- 懿琳媽媽
- xanthe


Apr 27 (sun)
- mmak
- 懿琳媽媽
- xanthe


首頁
12345...19

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo