嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 673


1#
發表於 15-1-13 10:40 |只看該作者
現在快15週,期待幾時會有胎動。有冇JM可以分享你們幾時感覺到胎動呢?感覺係點?會不會分到兩個的胎動?唔該晒!




大宅

積分: 1139


2#
發表於 15-1-13 11:55 |只看該作者
回覆 Dora526 的帖子

我覺得因為迫D, 會早D feel到. 我第一次feel到係15w, 但之前已經覺得有D水在肚內郁, 不過我又唔係好肯定. 宜家22w都分唔到邊個郁, 照超聲波時, 見佢地真係迫埋一齊.
3#
發表於 15-1-14 17:37 |只看該作者
本帖最後由 Angela@牛欄牌媽咪專線 於 15-1-14 17:37 編輯

回覆 Dora526 的帖子

您好 Dora526,一般會係懷孕16-20週就會感覺到第一次胎動架,每個BB胎動模式、次數、幅度同力度都唔同,係靜嘅環境瞓低會易D感覺到,有時BB係唔同既位置郁媽媽都可能感覺到架。唔少媽媽都講第一次胎動好似個肚有野跳跳下/ 撩撩下,或者好似有D泡泡係肚入面,郁動嘅次數、幅度、同力度就愈黎愈強同明顯架喇!

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


大宅

積分: 1842


4#
發表於 15-1-14 18:36 |只看該作者

回覆:駝孖b會不會早些感到胎動?

14weeks





大宅

積分: 1266


5#
發表於 15-1-14 19:27 |只看該作者
我都好想请教各位有經驗既媽媽有关胎動,我第一胎
,而家陀孖,21周啦,但完全感覺5到胎動,我本身
5係肥底,究竟正5正常?有D擔心


大宅

積分: 1139


6#
發表於 15-1-14 23:15 |只看該作者
回覆 年糕 的帖子

唔知係咪我好細粒所以早d feel到呢!?
7#
發表於 15-1-15 10:51 |只看該作者
回覆 年糕 的帖子

您好 年糕 ,每個準媽媽感覺到胎動時間都有唔同,有時準媽咪忙緊,BB輕輕細細力郁左媽媽未必察覺,通常係一個靜嘅環境瞓低會易D感覺到,相信好快就會到您喇。

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


大宅

積分: 3264


8#
發表於 15-1-22 10:39 |只看該作者
第一胎通常都無咁快覺得胎動架!我第一胎都五個幾月先覺得胎動,我依家第二胎係孖,四個月就感覺到了!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo