公道講,歐美一何都話緬甸無人權,班美國明星近排日日上網做短劇,不滿緬甸軍管現況,美國第一夫人罕有評論現時緬甸情況,法國總理更安排緊要同軍政府相討,放救援人員入境.
現在各國想運救濟品入緬甸,當初話要錢唔知貨,呢兩日就要貨唔要救護人員,貨就軍方攞起,有無派俾災民,天曉得.
我睇報紙見到災情,心唸如果各國强行派兵入去,實會打仗,但今時今日如果要等政府批准各國救援,的人民同等死無分別.
大家想吓,你係緬甸人,你想各國入嚟你國家定係係處等死,抑或有第三個選擇???????
[ 本文章最後由 yvonne 於 08-5-10 20:20 編輯 ]
現在我彷似在等待,等,等那一天來;莫道你心痛不可耐,我心更哀。若問我想找的所在,找,找我的將來。為著我心中的希望,生命已擲門外。看著這如病染的祖國,誰亦要奮起叫嚷!放下眼前原屬我的一切,五月的陽光在照耀. 8964