自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1422


1#
發表於 08-5-10 14:37 |只看該作者
假如我們的人權真的如此不濟,不濟至完全被西方排擠,唾罵.......那緬甸算甚麼...........怎麼不見西方大規模行動?!

我很少講政治,但今朝看報紙,真的惨不忍睹 點解?點解小小動亂就張牙舞爪大罵中國冇人權?點解?點解燒上眉睫的,死傷過萬沒有援手的就好似理都唔理?! 民主、人權、人命的意義在那裏?!

呢個究竟乜野世界?


P.S. 我有個助養孩子在緬甸,生死未卜

[ 本文章最後由 TommyGirl 於 08-5-10 14:39 編輯 ]


大宅

積分: 4164

畀面勳章


2#
發表於 08-5-10 14:43 |只看該作者
因為中國不斷強大......其他外國地方怕有朝一日要以中國為主......所以有理無理......搞亂中國先.....


水晶宮

積分: 55644


3#
發表於 08-5-10 18:16 |只看該作者
困为要抑制中国的强大...中国的强大影响到西方的直接利益...台湾,西藏,都只不过是一只棋...没有利益,为什么要落本...


琥珀宮

積分: 169767


4#
發表於 08-5-10 18:43 |只看該作者
於西方國家中,中國不止經濟強勢,仲有未摸到底既軍事武器,而且仲開始有能力作太空軍事競備,好明顯直接威脅到西方國家。

雖然美國成日表明話自己唔怕中國既威脅----就假,西方國家尤其美國實際好怕呢條東方巨龍,既得利益者,焉能眼白白睇住自己既世界一哥地位遭到取代?

國之衰亡,在於中國政府能否沉得住氣,有臥身嘗膽之能耐,去面對西方國家之挑撥離間。中國人最大優點係聰明、堅忍、勤奮,但缺點係一盤散沙,不夠團結及自私。表面上經濟係強,但國內仍然有好多令人擔憂之不利因素,例如貧富懸殊、貪污等等,需要政府去作平衡及整治,才可以成為一個真真正正超級大國。


原文章由 TommyGirl 於 08-5-10 14:37 發表
假如我們的人權真的如此不濟,不濟至完全被西方排擠,唾罵.......那緬甸算甚麼...........怎麼不見西方大規模行動?!

我很少講政治,但今朝看報紙,真的惨不忍睹 點解?點解小小動亂就張牙舞爪大罵中 ...


別墅

積分: 989


5#
發表於 08-5-10 19:06 |只看該作者
公道講,歐美一何都話緬甸無人權,班美國明星近排日日上網做短劇,不滿緬甸軍管現況,美國第一夫人罕有評論現時緬甸情況,法國總理更安排緊要同軍政府相討,放救援人員入境.

現在各國想運救濟品入緬甸,當初話要錢唔知貨,呢兩日就要貨唔要救護人員,貨就軍方攞起,有無派俾災民,天曉得.
我睇報紙見到災情,心唸如果各國强行派兵入去,實會打仗,但今時今日如果要等政府批准各國救援,的人民同等死無分別.

大家想吓,你係緬甸人,你想各國入嚟你國家定係係處等死,抑或有第三個選擇???????

[ 本文章最後由 yvonne 於 08-5-10 20:20 編輯 ]
現在我彷似在等待,等,等那一天來;莫道你心痛不可耐,我心更哀。若問我想找的所在,找,找我的將來。為著我心中的希望,生命已擲門外。看著這如病染的祖國,誰亦要奮起叫嚷!放下眼前原屬我的一切,五月的陽光在照耀. 8964


大宅

積分: 2763


6#
發表於 08-5-10 19:09 |只看該作者
原文章由 SandyKL 於 08-5-10 18:43 發表
於西方國家中,中國不止經濟強勢,仲有未摸到底既軍事武器,而且仲開始有能力作太空軍事競備,好明顯直接威脅到西方國家。

雖然美國成日表明話自己唔怕中國既威脅----就假,西方國家尤其美國實際好怕呢條東方巨龍,既得利益者, ...


一句講晒,一向霸道嘅死人美國,因為害怕我國日漸強大,威脅到佢國嘅利益之嘛﹗佢好有民主咩,咪又係一句唔該就攻打伊拉克,佢把死人口就話要幫人哋推返薩達姆,實情咪又係怕人哋啲核武,專本攪埋啲小動作,利用台灣同西藏不斷攻擊我哋。仲利用奧運來威脅我哋,咁算咩大國呀﹖一啲體育精神都無,又話唔好俾體育政治化架咩﹖


珍珠宮

積分: 38085


7#
發表於 08-5-10 19:20 |只看該作者
原文章由 yvonne 於 08-5-10 19:06 發表
公道講,歐美一何都話緬甸無人權,班美國明星近排日日上網做短劇,不滿緬甸軍管現況,美國第一夫人罕有評論現時緬甸情況,法國總理更安排緊要同軍政府相討,放救援人員入境.

現在各國想運救濟品入緬甸,當初話要錢唔知貨, ...

係呀....
就連同佢最friend o既中國都對"要救濟物質唔要救援人員"有微言,
而家國家咁亂, 仲要如期舉行公投, 都唔知為乜


大宅

積分: 1102


8#
發表於 08-5-11 01:14 |只看該作者
從曆史看....人禍比天然災害死得更多人!


大宅

積分: 2525


9#
發表於 08-5-11 13:01 |只看該作者
http://www12.discuss.com.hk/view ... &extra=page%3D3

緬 甸 哀 歌   救 援 受 阻   災 民 斷 糧 15 萬 人 等 死


男爵府

積分: 6341


10#
發表於 08-5-11 13:24 |只看該作者
其實成日講人權, 民主, 攪到d人成日攞呢樣野做藉口, 咩都話自己有人權. 其實人權, 民主應該係先要以尊重他人及確保國家安全既大前題下先可以講lor. 堂堂大國如美國咪一樣自把自為打人地國家, 邊到有講人權, 民主呀.

佢地梗係好驚中國啦, 多得"布薯"呢8年攪一攪, 無時間理中國, 令到中國既發展一日千里, 加上我地d領導落實決策比任何呢d講民主既國家都嚟得快同果斷(根本唔駛理民意), 所以中國既發展速度連西方國家都始料不及, 咁落去再過多十年真係隨時勁過美國, 唔驚就奇.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo