跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 704


1#
發表於 08-7-22 14:27 |只看該作者
你地BB大大下有無"目訓"少左?


男爵府

積分: 5223

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 08-7-22 15:06 |只看該作者
一d都冇...起身三個鐘就要訓
出街唔訓都可以..係屋企就唔得...如果唔比佢訓


大宅

積分: 1575


3#
發表於 08-7-22 19:25 |只看該作者
平均一日瞓幾多個鐘呢?


子爵府

積分: 13152


4#
發表於 08-7-22 23:00 |只看該作者
我BB 平均一日都要瞓 14 - 15 個鐘 , 玩2個鐘到就扭眼瞓, 要瞓30 分鐘 , 我宜家反而擔心BB 瞓得多, 唔知會唔會變蠢呢


大宅

積分: 2494


5#
發表於 08-7-22 23:11 |只看該作者
原文章由 amandadog 於 08-7-22 23:00 發表
我BB 平均一日都要瞓 14 - 15 個鐘 , 玩2個鐘到就扭眼瞓, 要瞓30 分鐘 , 我宜家反而擔心BB 瞓得多, 唔知會唔會變蠢呢


唔係下話, 我都唔知幾想bb瞓多d呀! d專家話瞓多d, 腦部發展好d架!
我個女由一出世開始, 我都覺得佢瞓得比較小, 雖然佢就無話夜晚唔瞓覺or仲要飲夜奶, 大至上10點度瞓到第2朝7-8點, 不過佢日頭就真係瞓得小同埋瞓得短時間呀! 午睡時間有時瞓半粒鐘就醒嘞, 有時一粒鍾, 有時2粒鐘, 都唔定既! 有時真係想佢瞓多d架, 瞓左做家務方便d麻!
而家暫時未覺佢瞓小左, 不過千其唔好住呀! 佢已經瞓得小架嘞!


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


6#
發表於 08-7-22 23:25 |只看該作者
我個b好似訓少左。之前起碼訓到10點,而家最多都係9點度。日頭通常去到12-1 點扭眼訓。多數訓1.5 hr - 2 hr。極少訓3 hr除左游完水。晚上多數11-12 點訓。
同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


別墅

積分: 704


7#
發表於 08-7-22 23:35 |只看該作者
我覺得越大睡得越少啊!! 我都想女兒多睡點~


子爵府

積分: 13152


8#
發表於 08-7-22 23:41 |只看該作者
原文章由 penny998 於 08-7-22 23:11 發表


唔係下話, 我都唔知幾想bb瞓多d呀! d專家話瞓多d, 腦部發展好d架!
我個女由一出世開始, 我都覺得佢瞓得比較小, 雖然佢就無話夜晚唔瞓覺or仲要飲夜奶, 大至上10點度瞓到第2朝7-8點, 不過佢日頭就真係瞓得小同埋瞓得 ...


原來瞓多d , 腦部發腦部發展好d架, 我重以為BB瞓得多,學嘢時間少咗,會變蠢D

哈哈! 可能係我自己瞓得多,變蠢咗先咁想


複式洋房

積分: 130


9#
發表於 08-7-23 08:06 |只看該作者
我都想我仔訓多D,但是佢訓得好少,晚上9 點sleep, wake up at 6 oclock, 人都顛


別墅

積分: 704


10#
發表於 08-7-23 17:45 |只看該作者
呢排除左瞓少左, 仲越來越曳, 我就黎比佢激死


禁止訪問

積分: 8260


11#
發表於 08-7-23 18:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo