婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2735


1#
發表於 08-6-4 15:04 |只看該作者
在前晚飯後, 因為我見今個星期就是端午節, 老人家會拜神做節, 但到了星期二都冇提過, 於是我便問一句: 奶奶今年做唔做節呀, 佢好大反應咁話: 梗係要做節啦, 問我做唔做節, 我火都黎埋話: 奶奶, 我問妳做唔做節啫, 駛唔駛咁樣dun我呀!! 我都係想知道幾時做我就買定d野返來啫, 原來佢既介意我咁講係因為佢死咗就唔駛做節咁樣咯, 又話我咩都知, 又話我特登咁問佢, 其實係想佢死, 我又火都黎埋咪話, 奶奶我由始至終都冇咁話過妳既, 係妳自己話自己啫....! 妳一句, 我又一句, 於是我老公出來了解, 都覺得我奶奶唔啱, 佢仲喊得更利害.....


男爵府

積分: 8148


2#
發表於 08-6-4 15:11 |只看該作者
原文章由 JennyKwok 於 08-6-4 15:04 發表
在前晚飯後, 因為我見今個星期就是端午節, 老人家會拜神做節, 但到了星期二都冇提過, 於是我便問一句: 奶奶今年做唔做節呀, 佢好大反應咁話: 梗係要做節啦, 問我做唔做節, 我火都黎埋話: 奶奶, 我問妳做唔做節啫, 駛 ...

唔知點解咁多奶奶都諗到個新抱成日想佢快d死咁,...我覺得可能係你奶奶見你c6對你好所以唔抵得就尊登無果樣講果樣等你c6信以為真走去炮轟你...點知唔係如佢所願law


大宅

積分: 2735


3#
發表於 08-6-4 15:21 |只看該作者
原文章由 @Ting@ 於 08-6-4 15:11 發表

唔知點解咁多奶奶都諗到個新抱成日想佢快d死咁,...我覺得可能係你奶奶見你c6對你好所以唔抵得就尊登無果樣講果樣等你c6信以為真走去炮轟你...點知唔係如佢所願law ...


係呀, 平時我地兩公婆好既時候佢唔抵得架, 成日問我老公你究竟幫亞媽定幫老婆, 一個手掌, 一個手背, 你幫得邊個, 一個養大你的人, 一個同你過下半世的人, 點選擇?


男爵府

積分: 8148


4#
發表於 08-6-4 15:27 |只看該作者
[quote]原文章由 JennyKwok 於 08-6-4 15:21 發表


係呀, 平時我地兩公婆好既時候佢唔抵得架, 成日問我老公你究竟幫亞媽定幫老婆, 一個手掌, 一個手背, 你幫得邊個, 一個養大你的人, 一個同你過下半世的人, 點? ... [/quote

你c6無信晒佢亞媽其實你已經好好彩,我睇到好多c6都係亞媽行頭,有親咩事都係個老婆唔啱亞媽啱晒,所以唔洗點樣選擇,你c6同得你一齊就應該知你嘅為人,佢都知道自己亞媽作野啩...


複式洋房

積分: 168


5#
發表於 08-6-4 15:30 |只看該作者

回覆

佢係咪有被害妄想症呀 ?


男爵府

積分: 6052


6#
發表於 08-6-4 15:40 |只看該作者
佢99好明顯係有病, 被害妄想症!


民房

積分: 40


7#
發表於 08-6-4 15:42 |只看該作者
都唔明有啲99仲乜唔想個仔同老婆好好地,唔通2公婆日嘈夜嘈,99就會好開心?

好彩我奶奶唔响hk,如果唔係就多多問題....


男爵府

積分: 8148


8#
發表於 08-6-4 15:42 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-6-4 15:40 發表
佢99好明顯係有病, 被害妄想症!


珍珠宮

積分: 30295


9#
發表於 08-6-4 15:52 |只看該作者
原文章由 JennyKwok 於 08-6-4 15:21 發表


係呀, 平時我地兩公婆好既時候佢唔抵得架, 成日問我老公你究竟幫亞媽定幫老婆, 一個手掌, 一個手背, 你幫得邊個, 一個養大你的人, 一個同你過下半世的人, 點選擇? ...


我99都係架!! 見到個仔對我好, 就會黑起塊面, 好彩我野都唔會多講, 免得被佢作野出黎鬧我!!

而我就成日係老公面前講, 話如果99鬧我, 你千祈咪幫我, 幫我仲衰多2錢重, 而且如果99係你面前鬧我(我不在場), 你千祈咪幫我講好說話, 最好幫住佢一齊鬧我, 咁你阿媽條氣就好快順返晒!! 至緊要你唔使難做!

就咁睇,我好似好蝕底, 比99鬧, 仲叫老公唔好幫拖!
但實情係, 我講完之後, 我老公冧爆! 仲話一定唔會咁做!! 而且佢覺得我非常大方, 連99作野鬧我, 我都可以為左佢死忍!

就係咁, 我老公覺得我太好, 而且柔弱(男人都鐘意保護弱者!), 點都唔會比佢阿媽蝦我!!
我唔須要自己爭取, 都得到老公既保護, 99又奈我唔何~~
而家老公個心已經係晒我度!!

呢d呢, 咪叫做 "君子報仇, 十年未晚" 囉!!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


男爵府

積分: 8148


10#
發表於 08-6-4 15:57 |只看該作者
原文章由 小寶貝兒 於 08-6-4 15:52 發表


我99都係架!! 見到個仔對我好, 就會黑起塊面, 好彩我野都唔會多講, 免得被佢作野出黎鬧我!!

而我就成日係老公面前講, 話如果99鬧我, 你千祈咪幫我, 幫我仲衰多2錢重, 而且如果99係你面前鬧我(我不在場), 你千祈咪 ...

高招!高招!


大宅

積分: 2735


11#
發表於 08-6-4 16:57 |只看該作者
我奶奶果份人欺善怕惡, 係蝦我同我老公, 對我姑拉就剛好相反, 時常給我姑拉呼呼喝喝就好地地,佢成日話自己唔舒服都冇人理佢, 佢半夜肚痛個個都唔知! 我無理佢?? 我每日都有問佢食咗藥覺得好唔好d; 你估個個唔駛睡架, 24小時stand by架, 成日同佢講, 妳如果唔舒服, 就叫醒我地, 等我地同妳去看急症, 佢又冇咁做, 都唔知佢想點?!


複式洋房

積分: 168


12#
發表於 08-6-4 17:00 |只看該作者
原文章由 JennyKwok 於 08-6-4 16:57 發表
我奶奶果份人欺善怕惡, 係蝦我同我老公, 對我姑拉就剛好相反, 時常給我姑拉呼呼喝喝就好地地,佢成日話自己唔舒服都冇人理佢, 佢半夜肚痛個個都唔知! 我無理佢?? 我每日都有問佢食咗藥覺得好唔好d; 你估個個唔駛睡架, ...



咁扮講笑咁問下佢: 要唔要今晚開始我搬去你房同你訓啦, 費事你有咩事我唔知, 到時就唔好啦


複式洋房

積分: 492


13#
發表於 08-6-4 18:25 |只看該作者
原文章由 小寶貝兒 於 08-6-4 03:52 PM 發表


我99都係架!! 見到個仔對我好, 就會黑起塊面, 好彩我野都唔會多講, 免得被佢作野出黎鬧我!!

而我就成日係老公面前講, 話如果99鬧我, 你千祈咪幫我, 幫我仲衰多2錢重, 而且如果99係你面前鬧我(我不在場), 你千祈咪 ...

我諗你EQ一定好高.你所講既非凡人所做到.


男爵府

積分: 8148


14#
發表於 08-6-4 20:02 |只看該作者
原文章由 JennyKwok 於 08-6-4 16:57 發表
我奶奶果份人欺善怕惡, 係蝦我同我老公, 對我姑拉就剛好相反, 時常給我姑拉呼呼喝喝就好地地,佢成日話自己唔舒服都冇人理佢, 佢半夜肚痛個個都唔知! 我無理佢?? 我每日都有問佢食咗藥覺得好唔好d; 你估個個唔駛睡架, ...

佢想你24小時貼住佢:;pppp: :;pppp: :;pppp:


大宅

積分: 3000


15#
發表於 08-6-4 21:29 |只看該作者
你99咁樣諗你只有兩個可能性

1~~佢黐嘅~~

2~~佢傻嘅~~

解釋:

1~~佢真係有99症候群,被新抱加害妄想症,
所以可能就算你問佢食咗飯未?
佢都一定會認為你係有隱喻嘅,
暗示佢已經/將會窮到要揸兜,連飯都冇得食,
再唔係就諗你其實係唔想俾飽飯佢食!!

2~~佢答你問題答得衰格,
但一定唔會認自己答得衰, 但俾你話返佢,
又死唔忿氣兼惱羞成怒之下就屈返你轉頭,
以為將你講到好黑心好陰毒想咀咒佢,就實會有人撑佢,"
辣"咗你等你好似佢一樣亂噏廿四,中咗佢陷阱,
就可以掩飾罪過,點知你又唔踩屎,佢個仔又幫理不幫親,
佢就嚟過一哭、二鬧、三上吊埋尾,就冇人有佢符!!


珍珠宮

積分: 30295


16#
發表於 08-6-5 01:32 |只看該作者
原文章由 SzeChit 於 08-6-4 18:25 發表

我諗你EQ一定好高.你所講既非凡人所做到.


我本身EQ唔高, 都係多得99 呢7年以黎既訓練, 令我了解到, 一哭二鬧三上吊, 係唔會令到一個男人親近你多過親近阿媽!

SO, 有咩辦法令到老公 "親老婆而遠99" 呢? 就係要令到老公覺得老婆好可憐, 成日被自己阿媽蝦, 原本以為老婆被阿媽蝦完後實要叫自己幫手出氣, 點知老婆仲好為自己著想, 一D都冇嬲, 仲話任99點鬧, 為左自己, 都會死忍不還口!!

試問天下間仲有邊個正常男人可以抵擋得到?

PS, 當然啦, 太愚孝呢招就可能冇用架啦~~ 我呢招少少愚孝應該仲OK的~

另外, 如果問我被99鬧時嬲唔嬲, 想唔想還拖? 我想就當然想啦, 但我個人比較鈍, 都未諗到點樣還拖, 已經諗到後果, 就係被位99入, 99一有位入我, 仲唔唱到通街都知呀! 之後我死係佢面前都冇用呀!! 而且大傷我同老公的感情!! 一諗到呢D後果, 就拿拿聲死忍, 合埋把口了~~

不過試過因為死忍, 忍到差D暈倒街頭要入醫院~~

而且佢鬧我時, 我就諗, "你而家鬧得咁爽丫拿!! 遲D同你個仔落藥, 慢慢同你計清呢畢數!!"
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


子爵府

積分: 10503


17#
發表於 08-6-5 01:32 |只看該作者
原文章由 JennyKwok 於 08-6-4 15:21 發表


係呀, 平時我地兩公婆好既時候佢唔抵得架, 成日問我老公你究竟幫亞媽定幫老婆, 一個手掌, 一個手背, 你幫得邊個, 一個養大你的人, 一個同你過下半世的人, 點選擇? ...


係架,我99都唔鍾意我老公鍚住我架!佢有一次仲扮哂講笑咁話,駛唔駛咁’肉赤’個老婆呀,駛唔駛咁錫住個老婆呀!我心諗吹呀,唔抵得呀,妳明知個仔鍚老婆就醒d啦,仲成日喺度想點我,呢d99咪唔襟撈囉!:;pppp:


子爵府

積分: 10503


18#
發表於 08-6-5 01:34 |只看該作者
原文章由 小寶貝兒 於 08-6-5 01:32 發表


我本身EQ唔高, 都係多得99 呢7年以黎既訓練, 令我了解到, 一哭二鬧三上吊, 係唔會令到一個男人親近你多過親近阿媽!

SO, 有咩辦法令到老公 "親老婆而遠99" 呢? 就係要令到老公覺得老婆好可憐, 成日被自己阿媽蝦, ...


妳好勁呀


大宅

積分: 2128


19#
發表於 08-6-6 13:27 |只看該作者
好高招呀!


原文章由 小寶貝兒 於 08-6-5 01:32 發表


我本身EQ唔高, 都係多得99 呢7年以黎既訓練, 令我了解到, 一哭二鬧三上吊, 係唔會令到一個男人親近你多過親近阿媽!

SO, 有咩辦法令到老公 "親老婆而遠99" 呢? 就係要令到老公覺得老婆好可憐, 成日被自己阿媽蝦, ...


男爵府

積分: 6658


20#
發表於 08-6-6 14:56 |只看該作者
小寶貝兒 ~
你好叻啊~我就唔得啦~因為果日我只不過同老公講下...我2日開一機3黎洗...你老豆洗唔洗有成10件3要洗啊...之後我老公就同我嘈....話你自己咁不滿咪同佢講low~我話...大佬...佢又要人洗埋晾埋...但係我2個仔係度大喊又唔q理~想點啊...結果就嘈...我落車先...同埋細仔..佢同大仔泊車返屋企...我就唔返...佢過左成1個鍾先黎搵我...之前都有打黎..不過我無聽...因為我好耐無咁嬲過佢..而又唔想返上屋企架....佢話咁耐先落黎係因為唔想大仔跟住佢黎搵我喎~嬲到我啊....不過其實最主要係我唔想見到果2條老野~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo