我覺得樓主你應該同你老公講你的心底話!!
1. 屈得多, 忍得多, 由其你而家岩岩生完, 好易好易有產後抑鬱!!
2. 你唔同你老公講, 佢點樣幫你擋呀!!
3. 而且你唔講, 但你99會講呢! 到時你老公聽得多, 你又唔出聲, 聽晒佢一面倒既說話, 到時可能會怪你做得唔岩呢!
我而家同99相處, 佢講乜我都會忍, 但事後我會問返老公, 99咁講係咩意思, 係咪唔鐘意, 我咁答99, 佢又會唔會嬲我?
因為我係好平靜咁, 純粹好似問天氣咁既語氣, 所以老公知我唔係呻, 而係真係擔心我既回答會令99嬲, 而我又會講返我唔鐘意d乜野, 咁我老公久而久之就會幫我擋左好多我唔like既野!
你地2公婆黎架, 有咩咪講清楚囉~~ 講清楚就唔洗屈係個心度, d奶量都多d呀!!
我聽過一個理論, 唔知真定假, 但佢話餵母奶, 如果媽咪心情唔好, d奶會有陣酸味, bb會唔鐘意飲, 所以會飲少少就唔飲, 於是搞到bb唔夠飽就喊~
你見少d99, 心情好d, 奶就會好味, bb就會飲多d, 又唔會成日喊, 幾好~~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!