跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 321


1#
發表於 08-5-17 10:58 |只看該作者
各位媽媽:

你們有沒有水腫情況?
我只有22週, 就已經有少少水腫
好擔心會早產
因我第一胎是早產

因為有人話水腫即就快生
死啦! 我好擔心!!!


男爵府

積分: 7912


2#
發表於 08-5-17 13:21 |只看該作者
吾好咁担心, 不如去見下醫生, 睇下點講.

CONEY


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


3#
發表於 08-5-17 15:38 |只看該作者
你行多d...得閒就用野良下腳就會無水腫
記住唔好食咁多"喊"野呀


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-5-17 21:16 |只看該作者
行得少 & 食得咸野多會腫架
我有時都係咁
行返下 & 按摩下就無事


別墅

積分: 705

好媽媽勳章


5#
發表於 08-5-18 09:02 |只看該作者
有少少腫都ok, 我先己每日都要老公按摩下,感覺舒服d, 小腿及腳底會無kam 重


大宅

積分: 2910


6#
發表於 08-5-31 13:56 |只看該作者
陀bb唔多唔少都實會腫,我上一胎有keep住去做腳底按摩就好好多,今胎要湊大女,無時間去,而家隻腳都腫腫地。


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


7#
發表於 08-6-2 19:33 |只看該作者
由尋日開始即26wk5d
無論點按摩都已經無咩用
朝早起身手腳都依然腫脹
而家戒指都戴唔入
連錶都要較鬆左一格先戴到

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo