興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6783


1#
發表於 15-2-19 23:20 |只看該作者
前日才買回來的,但佢同我原先的紅寶石相處唔到,由於紅寶石係人地放我處養的,唯有為小銀狐另尋主人~
1424359033962.jpg


男爵府

積分: 7650

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 15-2-19 23:28 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

倉鼠本身就係要分籠養的


男爵府

積分: 6783


3#
發表於 15-2-20 00:13 |只看該作者

回覆:克洛怡 的帖子

店鋪都係一齊養的~


男爵府

積分: 6783


4#
發表於 15-2-20 00:14 |只看該作者

回覆:克洛怡 的帖子

如果分籠養,嗰啲又點生bb呢?



大宅

積分: 2097


5#
發表於 15-2-20 00:34 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

點解唔分籠養?




男爵府

積分: 6783


6#
發表於 15-2-20 00:40 |只看該作者

回覆:Missloklok 的帖子

我原意係要有個伴,唔使咁悶,而且我已有兔,龜,倉鼠,金魚,四個籠了。。。。


男爵府

積分: 7650

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 15-2-20 01:00 |只看該作者

引用:店鋪都係一齊養的~

原帖由 eelenomis 於 15-02-20 發表
店鋪都係一齊養的~
一來店舖個d仲係bb..二來平時鋪頭打死左個d係唔會俾你見到。上網查下就會知道。佢地就算平時相處得好,都可以特然加架打死到食埋對方,你唔會知道血案會係邊一刻發生。為左佢地好,盡量都會建議一籠一鼠。


男爵府

積分: 6783


8#
發表於 15-2-20 17:32 |只看該作者

回覆:克洛怡 的帖子

我十幾年前已經養,都係一齊一個籠唔會打交,仲生bb
依家呢隻買回來之前,佢都係十幾隻放一齊,我無諗過一小時後回到新家,佢會唔可以同其他鼠一齊囉。。。。。


男爵府

積分: 6274


9#
發表於 15-2-20 20:03 |只看該作者

引用:我十幾年前已經養,都係一齊一個籠唔會打交

原帖由 eelenomis 於 15-02-20 發表
我十幾年前已經養,都係一齊一個籠唔會打交,仲生bb
依家呢隻買回來之前,佢都係十幾隻放一齊,我無諗過一 ...
樓主,倉鼠係獨居動物,唔係群居,需要交配時才會平靜走埋一齊,其他時候跟本唔會和平共存,而且需要安靜環境先可以長壽,你買多個籠養就得,無必要咁就棄養。
我最高峰時都有6個籠養,隻隻都過2年,最後走個隻都2歲半。為小動物好,要用適合佢地既方法去照顧佢地

點評

三王一后    發表於 15-2-21 21:01


已刪除用户

積分: 24878


10#
發表於 15-2-22 02:41 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


11#
發表於 15-2-22 02:58 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

倉鼠係唔可以同籠………買多個籠解決到…$80已經有一個


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


12#
發表於 15-2-22 03:12 |只看該作者

引用:前日才買回來的,但佢同我原先的紅寶石相處

原帖由 eelenomis 於 15-02-19 發表
前日才買回來的,但佢同我原先的紅寶石相處唔到,由於紅寶石係人地放我處養的,唯有為小銀狐另尋主人~ :nau ...
更何況係人地擺係你度養,唔係你既買多隻返黎養?人同人都未必夾,更何況倉鼠?


男爵府

積分: 6783


13#
發表於 15-2-22 10:44 |只看該作者

引用:倉鼠係唔可以同籠………買多個籠解決到…$8

原帖由 Ming_shirley 於 15-02-22 發表
倉鼠係唔可以同籠………買多個籠解決到…$80已經有一個
我唔會係因為嗰八十蚊囉!如果係,我就唔會幫人養倉鼠養侏儒兔啦!一個月洗費都幾百蚊啦!
我都已講過我買佢回來原意了,亦講咗我十年前養都係同一個籠養,養幾年到佢地終老!


男爵府

積分: 6783


14#
發表於 15-2-22 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eelenomis 於 15-02-19 發表

原帖由 Ming_shirley 於 15-02-22 發表
更何況係人地擺係你度養,唔係你既買多隻返黎養?人同人都未必夾,更何況倉鼠?

...
係佢棄養想我養,站在朋友立場,點都要養到尾,而且我唔認為買隻回來陪佢有咩問題,我post岀來都係想睇下有無人想養,無我都係會養落去!
80蚊嗰啲籠細咗啲啦!我買180嗰啲架


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


15#
發表於 15-2-22 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Ming_shirley 於 15-02-22 發

原帖由 eelenomis 於 15-02-22 發表
係佢棄養想我養,站在朋友立場,點都要養到尾,而且我唔認為買隻回來陪佢有咩問題,我post岀來都係想睇下有 ...
你買左當然好…你如果真係一開始諗住養落去,點解要出呢個post,同埋唔該唔好以自己既諗法去諗人地
1424589847504.jpg


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


16#
發表於 15-2-22 15:27 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人


1424590016774.jpg


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


17#
發表於 15-2-22 15:27 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人


1424590063520.jpg


男爵府

積分: 8836


18#
發表於 15-2-22 23:23 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

還是自己養吧


男爵府

積分: 6783


19#
發表於 15-2-23 00:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eelenomis 於 15-02-22 發表

原帖由 Ming_shirley 於 15-02-22 發表
你買左當然好…你如果真係一開始諗住養落去,點解要出呢個post,同埋唔該唔好以自己既諗法去諗人地
你到底有沒有睇清楚我的回覆,定我打得唔夠清楚?定係我有個post踩親你條尾呢?
我已經講了,我岀post係想睇下有無人想養,我可以免費比佢養,反正隻銀狐都唔可以同紅寶石一齊相處了,沒有了我的原意~ 但如果無人想養我都會繼續照顧佢的。
至於我回覆你領養人地隻鼠bb嗰個post, 我真係無惡意的!我只係怕有打交咋喎~


大宅

積分: 1205


20#
發表於 15-2-23 01:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Ming_shirley 於 15-02-22 發

原帖由 eelenomis 於 15-02-22 發表
係佢棄養想我養,站在朋友立場,點都要養到尾,而且我唔認為買隻回來陪佢有咩問題,我post岀來都係想睇下有 ...
嘩,成180元個籠真係好鬼呀,聽到你d口氣,真係好羨慕做你d倉鼠


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo