懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 386


1#
發表於 15-4-1 22:02 |只看該作者
有冇人順產後尾龍骨對落pat pat 左右兩邊好痛,一定是生b引起的,因為生b時唔比我痾就一直頂住我果個位,生完時都係勁痛,現已一個月了,一座低都仲痛,用手按下個位都痛,有冇人知果個係咩部位痛?有冇人同我情況一樣?


大宅

積分: 1200


2#
發表於 15-4-2 00:12 |只看該作者

回覆:順產後

你打過無痛分娩?


複式洋房

積分: 386


3#
發表於 15-4-2 14:51 |只看該作者

回覆:順產後

沒有,打左支止痛針咋。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo