跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 273


1#
發表於 08-6-4 20:40 |只看該作者
前兩日俾老公傳染到感冒, 初頭淨係鼻塞, 琴晚開始喉干咳, 今日仲有濃分泌, 但係因要控制飲食, 唔可以食橙或維他命C, 又唔飲得蜜糖水...唉, 好彩明日可以去睇醫生, 希望會無事啦... 係網到看到孕婦感冒會令BB易有兔唇和先天性心臟病, 仲話有機會攪到胎兒心跳減慢, 要開刀早產... 好驚嚇呀... 今晚援兵之計就係飲檸樂煲薑, 希望出一身汗會快d好番啦...

各位準媽媽都要萬二分小心保重啊!


大宅

積分: 2912


2#
發表於 08-6-4 23:18 |只看該作者
係呀, 你要忍耐一下呀, 我有左四個幾月時都試過, 好慘, 之後每日一個橙, touch wood到依家都無事.


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-6-5 09:42 |只看該作者
原文章由 HoKaLee 於 08-6-4 20:40 發表
前兩日俾老公傳染到感冒, 初頭淨係鼻塞, 琴晚開始喉干咳, 今日仲有濃分泌, 但係因要控制飲食, 唔可以食橙或維他命C, 又唔飲得蜜糖水...唉, 好彩明日可以去睇醫生, 希望會無事啦... 係網到看到孕婦感冒會令BB易有兔唇 ...


妳快d去睇醫生呀
我6個月既時候都有重感冒
個鼻塞到透唔到氣
跟住去睇醫生
食左2次藥已經好左8成就無再食藥lu
睇醫生真係快d好架
同埋最主要係唔好將d病菌傳染比亞b 丫嘛
保重身體!!


別墅

積分: 731


4#
發表於 08-6-5 11:20 |只看該作者
原文章由 HoKaLee 於 08-6-4 20:40 發表
前兩日俾老公傳染到感冒, 初頭淨係鼻塞, 琴晚開始喉干咳, 今日仲有濃分泌, 但係因要控制飲食, 唔可以食橙或維他命C, 又唔飲得蜜糖水...唉, 好彩明日可以去睇醫生, 希望會無事啦... 係網到看到孕婦感冒會令BB易有兔唇 ...


係要保重呀,飲水多D,休息多D, 祝你早日康復, BB健健康康.


複式洋房

積分: 273


5#
發表於 08-6-6 10:07 |只看該作者
我琴日看完醫生回來, 正煩緊食唔食佢d藥好, 因為怕食抗生素會對bb唔好, 但見大家都有看醫生食藥的經驗, 我都係快d開始食藥, 免得d病菌傳染Honeybaby嘞...

多謝大家的意見 :D


別墅

積分: 758


6#
發表於 08-6-6 10:16 |只看該作者
曾經訽問相熟醫生,如果是氣管問題,吸劑比吃药的好,不用直接經血管傳到BB到.


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


7#
發表於 08-6-6 20:38 |只看該作者
我都係建議你食藥好多d啦...
我又係3x weeks時病到七彩...
食藥食左二個星期先好轉咋..

你唔駛驚e生開d藥對bb唔好呀, 佢地d藥我地大肚婆都食得架..
快d係生之前養好個病, 開開心心迎接bb出世... 加油^^


別墅

積分: 790


8#
發表於 08-6-6 20:42 |只看該作者
小心身體呀,
醫生知你是大肚婆一定會小心開藥呀.
不要太擔心呀.


複式洋房

積分: 273


9#
發表於 08-6-7 12:16 |只看該作者
多謝大家的分享和鼓勵, 我已開始食藥, 希望會快d好起來啦.

近日天氣其差, 大家都要保重啊 :D

Shalom <><

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo