自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 08-6-11 15:43 |只看該作者
近排睇新聞, 小學派位, 家長以及小朋友都好大壓力, 我仔今年3歲, 仲有3年就要經過呢個階段, 諗起都驚.

我有同c6講過, 佢話無得驚, 必經階段.

我諗到時我緊張過生仔.....

不過, 都係o個句, 各位媽咪爹o地, 努力吧!


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-6-11 15:54 |只看該作者
我囡囡出年呢個時候...真係唔驚得咁多...幾時得黎長憂九十九丫...


禁止訪問

積分: 34179


3#
發表於 08-6-11 15:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


4#
發表於 08-6-11 15:58 |只看該作者
原文章由 kc_01k 於 08-6-11 15:43 發表
近排睇新聞, 小學派位, 家長以及小朋友都好大壓力, 我仔今年3歲, 仲有3年就要經過呢個階段, 諗起都驚.

我有同c6講過, 佢話無得驚, 必經階段.

我諗到時我緊張過生仔.....

不過, 都係o個句, ...



有mud得好驚,又唔係世界未日 ....... 升小派位 知嗎...


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 08-6-11 15:59 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-6-11 15:54 發表
我囡囡出年呢個時候...真係唔驚得咁多...幾時得黎長憂九十九丫...


出年就係啦? 好快咋喎, 係咪而家已經要選定志願啦?


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


6#
發表於 08-6-11 16:02 |只看該作者
唔好同人争名校咪唔洗驚囉


水晶宮

積分: 74650


7#
發表於 08-6-11 16:03 |只看該作者
派位咋喎, 我驚窮多d


男爵府

積分: 6830


8#
發表於 08-6-11 16:04 |只看該作者
我同妳一樣, 亞囝都係3歲. 今年9月先讀k1, 但諗起小一派位, 真係 . 早排考幼稚園已經擔心都死, 好大壓力. 升小一同升中先真正黎料.
原文章由 kc_01k 於 08-6-11 15:43 發表
近排睇新聞, 小學派位, 家長以及小朋友都好大壓力, 我仔今年3歲, 仲有3年就要經過呢個階段, 諗起都驚.

我有同c6講過, 佢話無得驚, 必經階段.

我諗到時我緊張過生仔.....

不過, 都係o個句, ...


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 08-6-11 16:07 |只看該作者
原文章由 caryfox 於 08-6-11 15:58 發表



有mud得好驚,又唔係世界未日 ....... 升小派位 知嗎...


觀乎d家長, 唔似世界未日 , 但似"打到黎".......


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 08-6-11 16:14 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-6-11 03:54 PM 發表
我囡囡出年呢個時候...真係唔驚得咁多...幾時得黎長憂九十九丫...

係呀.... 驚完小學又到中學, 驚完中學又到中六跟讀到又要驚大學, 我就過左小學好耐唔使再驚, 不過囡囡而家五年班, 黎緊又要唸中學會點會點..... 唉.....


洋房

積分: 264


11#
發表於 08-6-11 16:16 |只看該作者
你地唔好比咁大壓力自己啦....
RELAX~~


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


12#
發表於 08-6-11 16:18 |只看該作者
都有諗定邊幾間入三甲既...

原文章由 kc_01k 於 08-6-11 15:59 發表


出年就係啦? 好快咋喎, 係咪而家已經要選定志願啦?


禁止訪問

積分: 34179


13#
發表於 08-6-11 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 08-6-11 16:18 |只看該作者
原文章由 雙子媽媽 於 08-6-11 16:04 發表
我同妳一樣, 亞囝都係3歲. 今年9月先讀k1, 但諗起小一派位, 真係 . 早排考幼稚園已經擔心都死, 好大壓力. 升小一同升中先真正黎料.


我都係, 呀仔o岩o岩選好幼稚園, 辦完註冊.

好似開始另一人生階段咁啦, 唔係bb啦, 唔可以"行行企企, 食飯幾味"咁嘆啦


水晶宮

積分: 74650


15#
發表於 08-6-11 16:19 |只看該作者
小學派位咋喎, 我驚無錢同窮多一d

無人叫你地填頭三志願都爭崩頭名校架嘛

[ 本文章最後由 上校車 於 08-6-11 16:20 編輯 ]


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


16#
發表於 08-6-11 16:19 |只看該作者
就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...

原文章由 nganc9 於 08-6-11 16:02 發表
唔好同人争名校咪唔洗驚囉


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 08-6-11 16:21 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 16:18 發表



我之前同你一樣咁口響 .....到大抽獎前幾日咪騰囉


人生大抽獎


翡翠宮

積分: 95984

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 08-6-11 16:23 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-6-11 16:19 發表
就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...


無錯, 人梗係要往上爬架麻! 有好就梗係想要, 好就一定有人爭既


大宅

積分: 3014


19#
發表於 08-6-11 16:24 |只看該作者
原文章由 上校車 於 08-6-11 16:03 發表
派位咋喎, 我驚窮多d

me 2.


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 08-6-11 16:29 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-6-11 04:19 PM 發表
就算唔係名校...都會想自己小朋友入到岩心水學校既...

無錯.... 唔係名牌都係自己覺得覺得好..... 不過大抽獎就係咁架啦.... 有時都要睇彩數

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo