跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3869


1#
發表於 08-6-14 17:16 |只看該作者
我囝囝0625,已經行左兩個星期...
初初淨係識唔著鞋行,而家著左鞋都可以行得好快喇..不過好煩呀唔係攪攪震, 睇少眼都唔掂


別墅

積分: 903


2#
發表於 08-6-14 17:58 |只看該作者
原文章由 ting2222 於 08-6-14 17:16 發表
我囝囝0625,已經行左兩個星期...
初初淨係識唔著鞋行,而家著左鞋都可以行得好快喇..不過好煩呀唔係攪攪震, 睇少眼都唔掂

係呀..我個b係0601..佢都行左3個星期啦..
成日係屋企周圍行..攪lee樣攪果樣..乜都玩一餐..
未識行時又想佢快d識行..哈..到左宜家識行啦..
就真係睇小眼都唔得啦.....哈


大宅

積分: 3385


3#
發表於 08-6-14 19:49 |只看該作者
囡囡這幾天都識自己行好耐喇!


大宅

積分: 3942


4#
發表於 08-6-14 20:19 |只看該作者
我仔仔最近like企,只可以扶住床邊行,
但無啦啦...而家學人爬wow~
大倒退~攪笑!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo