跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1726


1#
發表於 08-6-3 11:39 |只看該作者
依家己經有8位mami報左名 , 仲有2個名額。如有興趣, 請PM我!

Playgroup 資料
Date: 14, 21, 28 June & 5 July 2008 (Sat)
Time: 5:15pm - 6:30pm (父母可以一同出席)
Venue: 沙田欣廷軒會所

更多資料:
(1) http://www.baby-kingdom.com/modules/course/coursedetails.php?applyid=4249
(2) http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1364787&extra=page%3D2


別墅

積分: 875


2#
發表於 08-6-3 17:12 |只看該作者
我都想加入, 但咁岩呢四堂小米都要 3-5pm 學游水唔得呢, 如果係七月尾你地再攪就可以 join 了.


大宅

積分: 1726


3#
發表於 08-6-3 22:52 |只看該作者
waterloo, 當然可以啦! Pls PM me your email address, I will send you email if any news ^v^....

原來小米同恩恩一樣响威記到出世, 但係恩恩就細過小米1日, ha ha!

原文章由 waterloo 於 08-6-3 17:12 發表
我都想加入, 但咁岩呢四堂小米都要 3-5pm 學游水唔得呢, 如果係七月尾你地再攪就可以 join 了.


大宅

積分: 2461

畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 08-6-5 09:53 |只看該作者
carlew,

Please check pm.


大宅

積分: 1726


5#
發表於 08-6-5 14:48 |只看該作者
maths, welcome you join the playgroup . I have replied your PM, pls check!

原文章由 maths 於 08-6-5 09:53 發表
carlew,

Please check pm.


別墅

積分: 640


6#
發表於 08-6-6 17:07 |只看該作者
我都有興趣呀!!!!可唔可以pm"d"資料比我呀!!!thanks!!!
伊淋公主 :-)2007年2月13日出世
http://hk.myblog.yahoo.com/kwongyilam0213


大宅

積分: 1726


7#
發表於 08-6-12 14:14 |只看該作者
Sorry for my late reply, I have PM you more info for the said playgroup, tks.


原文章由 yilam0213 於 08-6-6 17:07 發表
我都有興趣呀!!!!可唔可以pm"d"資料比我呀!!!thanks!!!


別墅

積分: 640


8#
發表於 08-6-14 19:33 |只看該作者
多謝你既回覆我考慮過"d"時間唔係好啱!!!所以唔join啦!!!下次再一齊玩!!!!
伊淋公主 :-)2007年2月13日出世
http://hk.myblog.yahoo.com/kwongyilam0213

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo