嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5060


1#
發表於 08-7-9 22:16 |只看該作者
請問那款"榨汁機"好用呢? (6個月大飲果汁用)

仲有想知果汁是否需加水? Or 直接飲就ok?


侯爵府

積分: 22279

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 08-7-9 23:42 |只看該作者
早兩日爸爸係1間專做商業用品地方買咗部榨汁機番嚟,幾好,4佰幾蚊,間公司重有啲勁啲,好似士多賣橙汁個部機都有,不過要4仟幾,好貴,其實呢部都夠用,好過百貨公司買個啲,呢部幾勁!我比bb就直接飲既,不過唔係好多,呢部機只可用來榨橙汁!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo