自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12839


1#
發表於 08-6-10 01:45 |只看該作者
今晚原本好浪漫地同c6 &仔仔楂車上山頂睇風景....我c6都係第一次楂車上去(當然唔係好識路啦)點知上到去.想搵個位泊車...又唔見有路牌話我知點行喎...見到路咪行囉...(隔離有駕警察車又唔理我地)
我地就入o左條唔俾入的路喇..
我地都醒即刻走架喇...點知個警察就走入黎.抄我地牌喇.話呢到唔俾入....
我地就同個警察講.我地在你隔離經過..慢慢行.o係到搵路.睇路..
你又唔指示我地點行.我地一入去.你就立即抄我地牌...

佢就即刻唔出聲轉開話題....

到我地走番出來.又有第二架車唔識路.又想走入去.呢個警察就話俾佢知.呢條路唔入得.指第二條路俾佢行...
我地就覺得好唔公平喇.我地行入去.又唔見佢叫我地行第二條路..就立刻抄我地牌...
所以我想投訴呢兩位不公平的警察呀...
請問我是否應該打去警察投訴科?定還是打去交通檢控呢?
請問投訴科是否會認真去處理架呢?
謝謝解答


男爵府

積分: 7723


2#
發表於 08-6-10 02:13 |只看該作者
我唔知佢哋會唔會認真處理,如果你認為係受到不公平對待,你可以去投訴,因為你已被票控,所以你首先要去中央票控組抗辯張票先,順便投訴埋個pc,不過歷時都會幾耐吓,因為我係五月二十日先俾人砌生豬肉,有埋短片,都係啱啱寄信嚟話有待調查一至兩個月時間,咁要知正式結果,你諗吓會係幾時?不過你有冇抄下之後果架車既車牌以作証明呀?


男爵府

積分: 7723


3#
發表於 08-6-10 02:35 |只看該作者
唔記話你知中央票控組地址︰灣仔軍器廠街警察總部,好似十一樓,你沿樓梯上到去,未到大堂前,留意你既右手邊,會有個牌指示係幾多樓或到大堂詢問處問吓


大宅

積分: 2088


4#
發表於 08-6-10 03:07 |只看該作者
我會覺得你都不對!如果見到警車會唔會向唔阻交通情況下落車問下警察點去停車場


伯爵府

積分: 19020

牛年勳章


5#
發表於 08-6-10 03:21 |只看該作者
你係入左條禁止進入的路,所以佢地炒你牌。
另一架車係想入0者,但佢未入喎,所以你吾可以話佢地不公平處理。
你有無睇番條路出面個禁止進入的牌放係邊?
你最多可以抗辯話個路牌位置放得吾好,司機睇吾到....etc.

無計啦!佢地有權炒你,你都有權抗辯下
0既!不過,不成功的機會多d!(好同情你!)


超級版主

積分: 84735

超級版主


6#
發表於 08-6-10 09:01 |只看該作者
原文章由 virgokaren 於 08-6-10 03:21 發表
你係入左條禁止進入的路,所以佢地炒你牌。
另一架車係想入0者,但佢未入喎,所以你吾可以話佢地不公平處理。
你有無睇番條路出面個禁止進入的牌放係邊?
你最多可以抗辯話個路牌位置放得吾好,司機睇吾到....etc.

無計啦!佢地 ...



同意


侯爵府

積分: 20366


7#
發表於 08-6-10 09:06 |只看該作者
我覺得可以去抗辯一下, 但係... 唔入得既路, 一定有路牌, D 警察提醒你係人情, 唔提醒你亦唔見得有咩問題.


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 08-6-10 09:19 |只看該作者
如果唔識路...我多數會行得好慢..見到交警第一時間停車問路...

我試過有一次..改路..我入錯線..唔識出番去..好彩果時係夜晚好少車..我一見到交警..即時開車窗..大聲問...我唔識路出番去 ...佢就帶我出去囉..其實果次我諗佢本來想炒我版..不過見我新車落地(估到我係新牌)..我又喊晒口咁問路...先冇事咋

不過講真..佢真係要炒都冇計..鬼叫自己唔識路咩...但係果次之後..我知道..有乜時都係問左路先好


水晶宮

積分: 70249

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 08-6-10 09:26 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-10 01:45 發表
今晚原本好浪漫地同c6 &仔仔楂車上山頂睇風景....我c6都係第一次楂車上去(當然唔係好識路啦)點知上到去.想搵個位泊車...又唔見有路牌話我知點行喎...見到路咪行囉...(隔離有駕警察車又唔理我地)
我地就入o左條唔俾入 ...



其實個警察無做錯, 只係妳唔好彩.
如果比第二架車遲一步到, 被抄牌就唔係妳...


禁止訪問

積分: 2701


10#
發表於 08-6-10 09:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4497


11#
發表於 08-6-10 09:33 |只看該作者
why u still entry the road "NO ENTRY"

sorry, i have to say u are wrong.....

原文章由 abu_cheung 於 2008/6/10 01:45 發表
今晚原本好浪漫地同c6 &仔仔楂車上山頂睇風景....我c6都係第一次楂車上去(當然唔係好識路啦)點知上到去.想搵個位泊車...又唔見有路牌話我知點行喎...見到路咪行囉...(隔離有駕警察車又唔理我地)
我地就入o左條唔俾入 ...


複式洋房

積分: 443


12#
發表於 08-6-10 09:42 |只看該作者
投訴警察課辦事處
灣仔軍器廠街一號警察總部
警政大樓東翼六字樓
電話: 2866 7700
你先打以上電話, 會有警察人員解釋程序, 開檔案與由你本人決定。


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 08-6-10 09:48 |只看該作者
抄左就無得改架喇
同警察拗就梗無得嬴
如果一早講好唔好意思
真係唔識路
死哂狗就有5成唔駛抄牌(我估計)
抄係道理唔抄係交通警好人
女人揸車唔識路
一喊警察實心軟多數唔抄牌
我老公舅母就係咁起碼有3次無抄牌
果陣我老公改車(不合法果隻)
阿女果陣2/3歲坐o係車頭
阿sir一見到梗(節)停車
係咁鬧~鬧左好耐話咁好危險
我老公死哂狗係咁講我知我唔o岩sorry~
阿sir禁一禁車頭之後就叫我老公揸走架車
老公話好彩阿sir好人
如果要玩野可以call拖車拖走
仲會抄阿女坐車頭
所以明知無得拗情況
真係死狗有著數


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 08-6-10 10:13 |只看該作者
唔好意思, 我真係覺得你打橫黎。

交警點知你唔識路? 你慢駛可以代表好多野,可能搵路, 可能安全駕駛,可能係兜風攝時間.....

唔識路應該停車主動問人。你自己唔肯去主動問人, 反而怪人唔幫你。

而家你擺明入左禁止駛入, 人地抄你牌,你無得反駁, 就唔順氣要搵"唔公平"來投訴人。跌落地拿番渣沙。


水晶宮

積分: 64428

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 08-6-10 10:42 |只看該作者
你自己都講唔識路,又見到部警車,咁点解又唔主動問下警察呢!反而怪人唔提醒你,而家係入左條路,佢真係有權抄你牌,唯有下次小心D啦!


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 08-6-10 10:46 |只看該作者
原文章由 揚莉煒媽咪 於 08-6-10 09:48 發表
抄左就無得改架喇
同警察拗就梗無得嬴
如果一早講好唔好意思
真係唔識路
死哂狗就有5成唔駛抄牌(我估計)
抄係道理唔抄係交通警好人
女人揸車唔識路
一喊警察實心軟多數唔抄牌
我老公舅母就係咁起碼有3次無抄牌
果陣 ...


同意!
我都試過扮死狗甩難!(多數都得架)

見到差人唔識路就梗係問啦!
唔問衰左就梗係唔好同佢撐,
你仲要話佢做得唔岩,
咁佢就梗係抄硬你啦!

唉,以後唯一放聰明啦!
今次勸你硬食把啦!


禁止訪問

積分: 2701


17#
發表於 08-6-10 10:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12839


18#
發表於 08-6-10 18:11 |只看該作者
原文章由 揚莉煒媽咪 於 08-6-10 09:48 發表
抄左就無得改架喇
同警察拗就梗無得嬴
如果一早講好唔好意思
真係唔識路
死哂狗就有5成唔駛抄牌(我估計)
抄係道理唔抄係交通警好人
女人揸車唔識路
一喊警察實心軟多數唔抄牌
我老公舅母就係咁起碼有3次無抄牌
果陣 ...



見到個阿蛇來就即刻講喇.同佢講新牌仔唔識路都照抄呀.態度仲....


子爵府

積分: 12839


19#
發表於 08-6-10 18:18 |只看該作者
今頭先打o左去喇.投訴組個識員好好.
佢都話個警察泊得架車o係到,佢真係有責任去處理所有問題..絕對不是見到小偷偷o左野先捉.
而係要防止罪惡發生....(同埋要help上山頂的司機,先擺部車o係到)所以佢都已經同我開o左個檔案....之後就可以同我跟進.


禁止訪問

積分: 4238


20#
發表於 08-6-10 18:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo