婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 259


1#
發表於 15-3-23 12:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3518


2#
發表於 15-3-23 13:36 |只看該作者

回覆:天氣一轉,腰痛又來了…

我都係,剛剛完針灸完返來。呢個月日日都痛⋯




大宅

積分: 3004


3#
發表於 15-3-23 14:03 |只看該作者

回覆:天氣一轉,腰痛又來了…

我老公最近腰痛,原來是生骨刺。我呢幾日做完家務後條腰好痛,要版直來坐先舒服啲,我都驚生骨刺!


複式洋房

積分: 410


4#
發表於 15-3-23 15:00 |只看該作者

回覆:天氣一轉,腰痛又來了…

我都係呀 之前小產媽咪又去左美國咩都吾識 冇進補第二日就洗頭 一星期就番工 而家已經好後悔啦 一轉天氣條腰就痛到爬係床到郁都郁吾到



大宅

積分: 3242


5#
發表於 15-3-23 17:44 |只看該作者
chows 發表於 15-3-23 13:36
我都係,剛剛完針灸完返來。呢個月日日都痛⋯
我咪又係痛到飛起,隻腳都痺埋。超級後悔後生果時冇調理好,要食西藥消炎止痛,d藥副作用勁到爆,水腫+便秘,仲要係食左唔係好番晒而係治標唔治本。腰痛十幾年,慘到爆!Jm,針灸效果如何,可否分享。勁想睇中醫不過又唔識
,唔想再食西藥呀jm。


複式洋房

積分: 410


6#
發表於 15-3-23 18:16 |只看該作者

引用:Quote:chows 發表於 15-3-23 13:36 我都係

原帖由 kylieyee 於 15-03-23 發表
我咪又係痛到飛起,隻腳都痺埋。超級後悔後生果時冇調理好,要食西藥消炎止痛,d藥副作用勁到爆,水腫+便秘 ...
我有睇過針灸同食中藥 剛剛開始係得嫁慢慢開始冇咩用了


禁止訪問

積分: 259


7#
發表於 15-3-23 18:34 |只看該作者

回覆:yan_yan220 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3518


8#
發表於 15-3-24 11:34 |只看該作者

回覆:kylieyee 的帖子

我都日日食西藥止痛架,針個時好舒服囉,我都係針左6次啫,比多10次機會。不過其實我係求其係屋企附近針咋。




侯爵府

積分: 22989


9#
發表於 15-3-24 13:19 |只看該作者
kylieyee 發表於 15-3-23 17:44
我咪又係痛到飛起,隻腳都痺埋。超級後悔後生果時冇調理好,要食西藥消炎止痛,d藥副作用勁到爆,水腫+便秘 ...

kylieyee, 你幾嚴重喎~~

如果你 PM 我傾下,可能....
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。但是,有準備不一定能找緊機會,因為....命運就是這樣的敲門。要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。黑暗是可怕的,極難耐的.....但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!


大宅

積分: 3242


10#
發表於 15-3-24 22:01 |只看該作者
回覆 yan_yan220 的帖子

真架?唉…


大宅

積分: 3242


11#
發表於 15-3-24 22:09 |只看該作者
回覆 chows 的帖子

希望jm你得啦,起碼痛少一個吖! 以前試過忍唔住口食糯米,嘩,痛到呢…已經好多年冇食糭喇,超鍾意食,得個望字囉!


子爵府

積分: 10558


12#
發表於 15-3-24 23:01 |只看該作者
kylieyee 發表於 15-3-23 17:44
我咪又係痛到飛起,隻腳都痺埋。超級後悔後生果時冇調理好,要食西藥消炎止痛,d藥副作用勁到爆,水腫+便秘 ...
你其實會不會脊柱有問題,有無檢查過。


大宅

積分: 2281


13#
發表於 15-3-25 23:48 |只看該作者

回覆:天氣一轉,腰痛又來了…

搵個骨科醫生看看好D,冇嘢先去針灸




大宅

積分: 3242


14#
發表於 15-3-26 16:03 |只看該作者
回覆 Grateful.N 的帖子

No la jm, 物理治療師話此乃舊患,冇斷尾…唉…


子爵府

積分: 10558


15#
發表於 15-3-26 19:20 |只看該作者
kylieyee 發表於 15-3-26 16:03
回覆 Grateful.N 的帖子

No la jm, 物理治療師話此乃舊患,冇斷尾…唉…
唔係喎!我都識D朋友同親戚都有好返例子,除左生骨剌果D無得好。


大宅

積分: 3242


16#
發表於 15-3-28 19:58 |只看該作者
Grateful.N 發表於 15-3-26 19:20
唔係喎!我都識D朋友同親戚都有好返例子,除左生骨剌果D無得好。
Jm呀jm,有冇咩資料比我參考呀!前日下午又黎料,果然夜晚就落雨。可pm我架!


大宅

積分: 3518


17#
發表於 15-3-28 21:03 |只看該作者

回覆:天氣一轉,腰痛又來了…

我前晚都痛到標汗




子爵府

積分: 10558


18#
發表於 15-3-28 22:10 |只看該作者
kylieyee 發表於 15-3-28 19:58
Jm呀jm,有冇咩資料比我參考呀!前日下午又黎料,果然夜晚就落雨。可pm我架! ...
已pm


子爵府

積分: 12864


19#
發表於 15-4-9 21:31 |只看該作者

回覆:mayliu1106 的帖子

我都係呀,坐月坐得唔好,每次抱完個仔之後就好痛,一彎腰就痛,都唔知點算好


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo