親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35916


1#
發表於 15-4-19 13:10 |只看該作者
2個大人去,主要想relax,唔想行程太緊湊,想hea下

第1日
12點落機,住西門町,諗住放低行李就食少少野去gu(att4fun果間,101站)行
夜晚就去(双連站)寧夏夜市

第2日
預11點係酒店出發,去肥屋前午餐(中山站)
之後返返西門町逛
行到5點就坐台鉄去(松山站)彩虹橋睇夜景,之後就過饒河夜市
p.s.原本諗住去埋五分甫,但jm話旺中貨式,所以不去

第3日
預11點係酒店出發,去上引水產lunch,
下午過忠教敦化果邊,去明曜百貨gu,同埋去line fd store
夜晚去美麗華摩天輪,之後去西林夜市

第4日
早餐係西門町食,之後就出去去淡水既大屯花卉農場
黃昏,夜晚會係淡水老街食埋野先返酒門町

第5日
booked去醜比頭餐廳(11:30),
下午係西門町行/買手信,預計4點零就出發去機場,夜晚7點幾機走

any suggestion/景點??
thx


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 15-4-19 13:36 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 15-4-19 13:10
2個大人去,主要想relax,唔想行程太緊湊,想hea下

第1日
樓主似乎鐘意行街買野?感覺成個行程都係行街買野咁?


珊瑚宮

積分: 119923


3#
發表於 15-4-19 13:38 |只看該作者

引用:Quote:麵包超人^o^ 發表於 15-4-19 13:10 2

原帖由 shinku 於 15-04-19 發表
樓主似乎鐘意行街買野?感覺成個行程都係行街買野咁?
樓主都shopping


珍珠宮

積分: 35916


4#
發表於 15-4-19 13:51 |只看該作者
shinku 發表於 15-4-19 13:36
樓主似乎鐘意行街買野?感覺成個行程都係行街買野咁?
係呀,因為想HEA遊台北....原本諗住去埋九分十分,但又覺得九分冇乜野行,十分都係留返同屋企人果陣先再去~(因為都已經去過)


珍珠宮

積分: 35916


5#
發表於 15-4-19 13:53 |只看該作者
12312 發表於 15-4-19 13:38
樓主都shopping
因為想HEA遊台北,參觀果D就真係麻麻地,都係想食下野,周圍行下~
冇小朋友所以唔去參觀LU~貓空同動物園我地2個都去過~


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 15-4-19 14:20 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 15-4-19 13:51
係呀,因為想HEA遊台北....原本諗住去埋九分十分,但又覺得九分冇乜野行,十分都係留返同屋企人果陣先再去~(因 ...
我剛剛假期都係 hea 遊台北,
住台北,然後全部七日都去鄉郊,
每日去一個地方咁,然後晚上去一個就腳夜市。
不過可能因為我唔鐘意多人地方同買野先會咁玩。


珍珠宮

積分: 35916


7#
發表於 15-4-19 15:43 |只看該作者
鄉郊?有地方推介嗎?我原本想去彩繪村,但在宜蘭很遠....來回要4小時...


珊瑚宮

積分: 119923


8#
發表於 15-4-19 15:48 |只看該作者

引用:鄉郊

原帖由 麵包超人^o^ 於 15-04-19 發表
鄉郊?有地方推介嗎?我原本想去彩繪村,但在宜蘭很遠....來回要4小時...
台北都有好行線,足夠玩一天一線


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 15-4-19 15:54 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 15-4-19 15:43
鄉郊?有地方推介嗎?我原本想去彩繪村,但在宜蘭很遠....來回要4小時...
我係竹子湖(或陽明山)、內湖、猴硐、烏來、關渡各一日,仲可以考慮北投、淡水,
都係可以由台北市坐捷運 + 巴士輕鬆即日來回既地方。


珍珠宮

積分: 35916


10#
發表於 15-4-19 16:04 |只看該作者
shinku 發表於 15-4-19 15:54
我係竹子湖(或陽明山)、內湖、猴硐、烏來、關渡各一日,仲可以考慮北投、淡水,
都係可以由台北市坐捷運 ...
我有一天會到淡水,會去埋入D既大屯花卉農場,
請問北投有咩推介?我5月去,太熱,不會浸溫泉,
THX!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 15-4-19 16:07 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 15-4-19 16:04
我有一天會到淡水,會去埋入D既大屯花卉農場,
請問北投有咩推介?我5月去,太熱,不會浸溫泉,
THX!
無乜特別推介,個個人喜好唔同。

可以上 google 查「北投 景點」,
有好多懶人包、遊記可以參考:
http://goo.gl/Sd0Vij

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo