想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 340


1#
發表於 15-4-20 13:05 |只看該作者
好擔心, 我今日係due day, 上星期五試過有小小啡紅, 跟住無左, 昨晚同今朝都又有小小啡紅, 個肚係有怨怨痛, 我都唔個究竟係M定係咩事, 請問有無人可以解答吓或分享吓???


大宅

積分: 4337


2#
發表於 15-4-20 13:14 |只看該作者

引用:好擔心, 我今日係due day, 上星期五試過有

原帖由 luvacpm 於 15-04-20 發表
好擔心, 我今日係due day, 上星期五試過有小小啡紅, 跟住無左, 昨晚同今朝都又有小小啡紅, 個肚係有怨怨痛, ...
咁你heck. 左未?擔心的話, 鼓起勇氣checkcheck


複式洋房

積分: 340


3#
發表於 15-4-20 13:40 |只看該作者

回覆:20號due day, 但有小小啡紅

剛剛買左曼仔, 不過唔明如果真係bingo點解會有啡紅???好驚呀…


複式洋房

積分: 340


4#
發表於 15-4-20 14:07 |只看該作者

回覆:20號due day, 但有小小啡紅

係咪即係bingo??? 但點解會有啡紅架????? 好驚呀!
1429510013923.jpg



大宅

積分: 4934


5#
發表於 15-4-20 14:19 |只看該作者
luvacpm 發表於 15-4-20 14:07
係咪即係bingo??? 但點解會有啡紅架????? 好驚呀!

中左!! 咁深應該不是今日due day呀!!
可能作小產, 睇醫生好d!!


複式洋房

積分: 340


6#
發表於 15-4-20 14:25 |只看該作者

回覆:cwl0313 的帖子

作小產就會流啡紅架??? 咁係咪睇左GP先呀??? 唔該哂你地呀~希望一切平安


複式洋房

積分: 340


7#
發表於 15-4-20 19:36 |只看該作者

回覆:cwl0313 的帖子

咁萬一真係作小產我口有咩要做保住BB安全呀?


男爵府

積分: 6759


8#
發表於 15-4-20 20:37 |只看該作者

引用:咁萬一真係作小產我口有咩要做保住BB安全呀

原帖由 luvacpm 於 15-04-20 發表
咁萬一真係作小產我口有咩要做保住BB安全呀?
如只是少量啡,可能是著床血,只要体息多D就可以。但大量或者肚痛,可以看中醫安胎,看婦科西醫或者開黃體素的藥。祝BB痴實


複式洋房

積分: 340


9#
發表於 15-4-20 20:41 |只看該作者

回覆:tsangnetnet 的帖子

唔該哂你呀, 試左半年終於得左, 我要好好保護BB安全健康先得,,大家都要繼續努力呀!!!!!!


大宅

積分: 2156


10#
發表於 15-4-20 23:59 |只看該作者
congrats


複式洋房

積分: 144


11#
發表於 15-4-22 00:02 |只看該作者

回覆:20號due day, 但有小小啡紅

我同你情況一樣,due date 前4日見淺啡。聽講係著床血,有些文章話有著床血一般代表著床得穩固,不易流產的。
你現在還有流嗎?


複式洋房

積分: 340


12#
發表於 15-4-22 20:38 |只看該作者

回覆:pyng2012 的帖子

昨日去左廣華睇急症, 佢地幫我check子宮有無熄肉或其他問題, 同埋都照左超聲波, 醫生話應該ok唔使留院但過兩個星期要覆診, 醫生話其他好多人都會有咁嘅問題, 但因為我得4w細得滯所以要檢查清楚啲!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo