自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4557


1#
發表於 15-4-24 00:59 |只看該作者
呢排一出親街食野就肚痛
唔知搞咩
又唔系有野柯
只係好多氣系個肚到
那住那住
有無jm都係咁
食d腸胃丸第日又無事
上個星期已經2次
今日又系咁
定我腸胃炎未清
3星期前腸胃炎,食左老m


男爵府

積分: 6420


2#
發表於 15-4-24 01:04 |只看該作者

回覆:成日肚痛

會唔會係胃酸倒流問題?




水晶宮

積分: 54608


3#
發表於 15-4-24 01:38 |只看該作者
濕熱。呢排我都係咁,我就去鴻福堂買咗支五花茶飲完就無事。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo