自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8709

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


1#
發表於 15-4-24 00:09 |只看該作者
酒店乜都dirty!
有冇人以前乜都照用!
(touch wood)用左幾廿年都無事!
今後會點?繼續用酒店D毛巾杯..........








男爵府

積分: 5191


2#
發表於 15-4-24 00:14 |只看該作者
我係照用,不過當然睇咩星級嘅酒店啦,一般情況下若住international hotel group嘅旗下酒店,我係咩都會照用。若跟團去旅行明知會住3星級嘅酒店,咁就會帶定毛巾拖鞋。


伯爵府

積分: 19910


3#
發表於 15-4-24 00:14 |只看該作者
本帖最後由 mimorjai 於 15-4-24 00:15 編輯
cathy913 發表於 15-4-24 00:09
酒店乜都dirty!
有冇人以前乜都照用!
(touch wood)用左幾廿年都無事!

我以前百無禁忌,但而家有點兒愛乾淨...


我會用消毒tissue 抹廁板 (再舖上即棄坐廁墊),抹水喉開關 沖涼開關制,廁所門把,風筒手把位。
如果要坐凳,會用酒店大毛巾舖住。自備毛巾,漱口杯,飲水杯,餐具例如 tea spoon (房入面用), 拖鞋。




子爵府

積分: 10242


4#
發表於 15-4-24 00:17 |只看該作者

引用:酒店乜都dirty! 有冇人以前乜都照用! (tou

原帖由 cathy913 於 15-04-24 發表
酒店乜都dirty!
有冇人以前乜都照用!
(touch wood)用左幾廿年都無事!
毛巾一定唔用
飲水或刷牙會用樽裝水。

免得過唔用酒店野
尤其坐啲chair or sofa...會用廁所毛巾墊左先坐,呢啲唔會次次清潔又難清潔,常凝住啲人係sofa or chair開戰,好烏糟



伯爵府

積分: 15439


5#
發表於 15-4-24 00:51 |只看該作者

回覆:酒店乜都dirty! 有冇人以前乜都照用?今後會點?

我會照用...但抹敏感部位會用紙巾




水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


6#
發表於 15-4-24 01:21 |只看該作者

回覆:酒店乜都dirty! 有冇人以前乜都照用?今後會點?

M無照用
一向吾用自己帶


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo