自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5610


1#
發表於 15-4-27 13:23 |只看該作者
今朝搭巴士返工,坐下層,隔離位OL係車係咁批蕩,由粉餅,eye shadows, 夾捷毛……… 至唇膏,full make up。其實我覺得幾肉酸,點解唔可以早10分鐘出門前化咗佢呢?


珍珠宮

積分: 38085


2#
發表於 15-4-27 13:26 |只看該作者
有D人會話影響唔到其他人, 旁人比意見係多事。
不過我覺得係公眾場合化妝係一種decency問題
我讀書年代, 校長講到明連擦潤唇膏都唔應該係人面前做


伯爵府

積分: 19807


3#
發表於 15-4-27 13:29 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好?

其實係禮貌同禮儀既一種
車上化妝係好無禮貌
話無影響人?
試過坐我隔離個女人都唔知點化妝
d粉飛晒黎 我係咁打\'哈\'痴

就等如化得幾靚既人係人面前了鼻一樣



點評

DreamKid    發表於 15-4-27 16:02


男爵府

積分: 5610


4#
發表於 15-4-27 13:29 |只看該作者

引用:有D人會話影響唔到其他人, 旁人比意見係多

原帖由 goat 於 15-04-27 發表
有D人會話影響唔到其他人, 旁人比意見係多事。
不過我覺得係公眾場合化妝係一種decency問題
我讀書 ...
同意,唔係真係影響到人,係禮儀



翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 15-4-27 13:35 |只看該作者

引用:今朝搭巴士返工,坐下層,隔離位OL係車係咁

原帖由 UniqueS 於 15-04-27 發表
今朝搭巴士返工,坐下層,隔離位OL係車係咁批蕩,由粉餅,eye shadows, 夾捷毛……… 至唇膏,full make up ...
其實我好細個已經知,響人面前化妝係好無禮貌的,唔知點解d人仲要周車化。

唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


珍珠宮

積分: 32775


6#
發表於 15-4-27 13:40 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好?

同意係禮儀問題,我唔會咁做,但唔介意d人咁做,不過我會勁八卦偷望化妝前同化妝後個樣係咪掙好遠



點評

LamSiuB    發表於 15-4-27 14:57
UniqueS    發表於 15-4-27 13:50


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 15-4-27 13:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goat 於 15-04-27 發表有D人

原帖由 UniqueS 於 15-04-27 發表
同意,唔係真係影響到人,係禮儀
最怕d人話唔影響人,做埋d古怪野,例 full mask

點評

wcpcelia    發表於 15-4-27 14:10


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 15-4-27 13:47 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

絶對係。

上次有個女仔(肥肥地),坐我對面化妝,佢一路化一路望我,直至佢化好妝。

我完全無望佢架。


男爵府

積分: 5610


9#
發表於 15-4-27 13:51 |只看該作者
回覆 good_pig 的帖子

係咩地方咁有膽色?!?!


男爵府

積分: 5610


10#
發表於 15-4-27 13:53 |只看該作者
Rubik 發表於 15-4-27 13:40
同意係禮儀問題,我唔會咁做,但唔介意d人咁做,不過我會勁八卦偷望化妝前同化妝後個樣係咪掙好遠



...

其實我都會偷望佢, 見佢粉底都上3層, 想睇下會唔會成個藝妓咁, 哈哈


子爵府

積分: 10470


11#
發表於 15-4-27 13:53 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我唔會,人地點做我冇所謂


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 15-4-27 13:55 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我唔介意人地咁做,或者人地有人地原因。我唔會理唔會管。但我唔會,因為冇咁既功力。


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 15-4-27 13:56 |只看該作者

引用:回覆 good_pig 的帖子係咩地方咁有膽色

原帖由 UniqueS 於 15-04-27 發表
回覆 good_pig 的帖子

係咩地方咁有膽色?!?!
朋友自己講,打的村巴eyemask, 自己車成個mask, ,夜晚嚇死人,好在未上報。


http://hk.apple.nextmedia.com/international/art/20110811/15513374

附圖係網上流傳
1430114168652.jpg


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 15-4-27 13:57 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好?

呢個係儀態問題
我從唔會係公眾場合化妝



望咩呀望


大宅

積分: 2264


15#
發表於 15-4-27 14:05 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好?

我覺得係安全問題呀
畫畫下眼,架車急停咁點呢
諗起都驚呀!
其實化個妝都唔係好耐姐,點解唔整好先出行呢!




水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 15-4-27 14:06 |只看該作者
直頭討厭


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 15-4-27 14:07 |只看該作者

引用:Quote:Rubik 發表於 15-4-27 13:40 同意係

原帖由 UniqueS 於 15-04-27 發表
其實我都會偷望佢, 見佢粉底都上3層, 想睇下會唔會成個藝妓咁, 哈哈
我見到人地高超果d又想學下


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 15-4-27 14:07 |只看該作者

引用:我覺得係安全問題呀畫畫下眼,架車急停咁點

原帖由 兩條線 於 15-04-27 發表
我覺得係安全問題呀
畫畫下眼,架車急停咁點呢
諗起都驚呀!
我見過由lotion開始,其實隻手四處摸,已經好污joe

點評

UniqueS    發表於 15-4-27 14:26


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 15-4-27 14:09 |只看該作者
試過有一次我仔學校有家長會,

其中一個家長就係喺講者演講緊時由上粉化到最尾,

其間校長不停咁望下佢,

我真心覺得佢無腦,

點會喺呢d場合咁做架....

唔知點解咁多人唔介意當眾化,

真係好奇怪囉


男爵府

積分: 5965


20#
發表於 15-4-27 14:16 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好?

但如果自己一個答的士,係的士上化又點睇呢?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo