自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 28399


1#
發表於 15-4-29 12:42 |只看該作者
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓晏d先起身,同表哥玩去郊外去沙灘去邊都好,一定玩足全日放電,午睡skip,通常係街食埋晚飯先返,夜晚一上床佢攰到暈低,到返學日就正常生活
但c6就覺得我地放假一樣要7點起身,個仔要食早餐先夠營養,平時返學太忙,放假先有時間屋企食多d野,仲一定要午睡,所以邊度都去唔到,係屋企睇電視玩ipad就一日,最多落樓下公園玩陣,個仔經常去都冇咩興趣跟佢去寧願玩ipad
已經嘈過好多次,我覺得佢悶蛋,佢就怪我打亂生活規律,而且街外食物冇營養食壞個仔


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 15-4-29 12:46 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 12:42
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...
你有你既觀點,

佢有佢既理由,

湊小朋友無絕對啱與唔啱,

既然係咁咪安排一半放假時間喺屋企,

一半放假既日子出去玩囉,

我地都唔係次次帶仔出去玩架,

有時考試前嗰d日子更加要佢修心養性,

個個禮拜放假都出去玩既話又真係會心散既,

做每一樣嘢攞得個平衡就ok啦,

為咗小朋友好....先唔好同老公吵到咁大鑊,

我諗小朋友樂見父母開心多過為咗去街問題吵大鑊卦

點評

lojo11    發表於 15-4-29 19:04
丫雅    發表於 15-4-29 19:02
spen@sa    發表於 15-4-29 18:20
mmami    發表於 15-4-29 16:54
hystericbape    發表於 15-4-29 15:55
barbiewong    發表於 15-4-29 15:44
孫太太    發表於 15-4-29 15:43
hellohelloruby    發表於 15-4-29 15:28
happywindy    發表於 15-4-29 15:01
sui019    發表於 15-4-29 14:56
Lihoma    發表於 15-4-29 14:37
fanny3315    發表於 15-4-29 14:03
991129    發表於 15-4-29 14:01
wcpcelia    發表於 15-4-29 13:47
natjosejim    發表於 15-4-29 13:40
pyjess    發表於 15-4-29 13:30
WChan    發表於 15-4-29 12:52


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


3#
發表於 15-4-29 12:50 |只看該作者

引用:Quote:emimi 發表於 15-4-29 12:42 大仔4歲

原帖由 亞貴 於 15-04-29 發表
你有你既觀點,

佢有佢既理由,



公爵府

積分: 28399


4#
發表於 15-4-29 12:51 |只看該作者

引用:Quote:emimi 發表於 15-4-29 12:42 大仔4歲

原帖由 亞貴 於 15-04-29 發表
你有你既觀點,

佢有佢既理由,
我仔4歲讀k1,冇咩測驗,除左考試我唔會要求佢溫習,過兩年有學業壓力就冇得玩,再多兩年就拖都唔肯跟我去啦
星期六我自己帶仔搭巴士去興趣班,佢又話辛苦又話多餘,總之希望我地日日坐係屋企



子爵府

積分: 14669


5#
發表於 15-4-29 12:52 |只看該作者

引用:Quote:emimi 發表於 15-4-29 12:42 大仔4歲

原帖由 亞貴 於 15-04-29 發表
你有你既觀點,

佢有佢既理由,



水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 15-4-29 12:53 |只看該作者
一人讓一步, 呢個星期日休息, 下個星期日咪去玩LOR, 做人都係要均衡既.

點評

lojo11    發表於 15-4-29 19:05
Lihoma    發表於 15-4-29 14:37
wcpcelia    發表於 15-4-29 13:48
natjosejim    發表於 15-4-29 13:40


伯爵府

積分: 15367


7#
發表於 15-4-29 12:55 |只看該作者
你C6懶就懶啦....小朋友係要出去玩先會大...
不過我都覺得食飯, 4歲仲細, 唔好食咁多街的味精..
其實可以自備飯盒出街食....
你小朋友咁細個, C6成日俾IPAD小朋友, 咁缺乏親子交流, 好唔掂...

點評

jump.jump    發表於 15-4-29 15:52


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


8#
發表於 15-4-29 12:57 |只看該作者

引用:大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...
對於時間嘅規律,你c6啱,
活動內容,你選得對。
可唔可以咁:
盡量跟返平時起身、瞓覺嘅routine,
7點起身食早餐,(活動),
中間有小睡時間,我哋會揀搭長途車,一上車就瞓到下車。如果你哋揸車就更好~
下午瞓醒後(活動)

至於靜態定係動態活動,或者上下午都係放電就視乎你小朋友喜好


象牙宮

積分: 227979

2024年龍年勳章


9#
發表於 15-4-29 12:57 |只看該作者

引用:大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...
你老公錯唔晒……我堅守小朋友個 schedule, 星期六、日也不會太夜瞓,早餐一定要食……

我家小朋友因為早瞓早起,放假可以去半日街,午後眠一眠……夜晚再出街 dinner


翡翠宮

積分: 97287


10#
發表於 15-4-29 12:59 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

大學遷就下
上星期玩下星期抖
始終小朋友大家都有份
亦冇話邊種方法一定啱

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 40900


11#
發表於 15-4-29 13:00 |只看該作者
玩ipad仲吾掂, 各有各個point,不如一人輪一個星期,咁就吾洗淨啦


翡翠宮

積分: 78289


12#
發表於 15-4-29 13:01 |只看該作者
先唔好講應該要點,
2個大人,作為父母, 呢D事都要喊離婚, 你地對得起2個仔嗎???

點評

lojo11    發表於 15-4-29 19:05
natjosejim    發表於 15-4-29 13:42
pyjess    發表於 15-4-29 13:31


公爵府

積分: 28399


13#
發表於 15-4-29 13:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emimi 於 15-04-29 發表大仔4

原帖由 方麗娟 於 15-04-29 發表
對於時間嘅規律,你c6啱,
活動內容,你選得對。
可唔可以咁:
佢有揸車,我冇,我帶出街交通都用好多時間,加上有時同表哥一齊,佢更加興奮到唔訓覺


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 15-4-29 13:02 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

咁又唔駛由朝玩到晚既。
但我又覺得唔駛一定瞓晏瞓同屋企食。


男爵府

積分: 7528

畀面勳章


15#
發表於 15-4-29 13:04 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

可以兩者兼備,
起身食早餐/搵長老飲茶
下午係交通工具上午睡
到達目的地預一小時左右
當你3點到目的地,玩到6-7點
晚飯

幼稚園有兩日假,
或者樓主可以一日留家,
一日戶外活動都可以
唔需要企得太硬


水晶宮

積分: 51609


16#
發表於 15-4-29 13:04 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

一人讓一步,佢湊一星期,你湊一星期


公爵府

積分: 28399


17#
發表於 15-4-29 13:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emimi 於 15-04-29 發表大仔4

原帖由 Sumyeema1 於 15-04-29 發表
你老公錯唔晒……我堅守小朋友個 schedule, 星期六、日也不會太夜瞓,早餐一定要食……

我家小朋友因為早 ...
但如果堅持午睡,活動範圍只限屋企附近,去遠少少都趕唔切返屋企等午睡訓醒又3點幾,出得去遠少少都快天黑


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 15-4-29 13:08 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 12:42
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...

和我情況一樣,
星期六跟爸爸方法, 在家樓下公園玩加午睡,
星期日跟我方法去遠d, 玩餐飽, 有時爸爸唔去,
我地1大2小自己坐車去玩.
So far都ok.

點評

WChan    發表於 15-4-29 14:45


公爵府

積分: 28399


19#
發表於 15-4-29 13:11 |只看該作者

引用:可以兩者兼備,起身食早餐/搵長老飲茶下午

原帖由 laing0722 於 15-04-29 發表
可以兩者兼備,
起身食早餐/搵長老飲茶
下午係交通工具上午睡
星期六上午留屋企,下午興趣班,我只會星期日帶去玩,但老公話興趣班都係多餘,其實係去類似playgroup,個仔自己話好中意去


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


20#
發表於 15-4-29 13:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo