家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1519


1#
發表於 15-5-23 15:20 |只看該作者
請問有冇jm係用 電數訊數碼證券買股票,好少人提過,好想了解落盤快唔快...等問題

唔該晒


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


2#
發表於 15-5-23 17:09 |只看該作者

回覆:kwsfcp 的帖子

之前用佢,用電腦落盤,但佢當時冇app,要用佢個股票機,租要二百幾一個月,后來轉用其他有app的證券行


雲母殿

積分: 1297287

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 15-5-23 18:02 |只看該作者

引用:請問有冇jm係用+電數訊數碼證券買股票,

原帖由 kwsfcp 於 15-05-23 發表
請問有冇jm係用 電數訊數碼證券買股票,好少人提過,好想了解落盤快唔快...等問題

唔該晒
用左幾年,so far吾錯都快既,有apps或者網上可以落盤,好方便




珍珠宮

積分: 38869

BK Milk勳章


4#
發表於 15-5-23 19:00 |只看該作者
價錢?


大宅

積分: 4785


5#
發表於 15-5-23 20:51 |只看該作者

回覆:電數訊數碼證券

用緊,我多數上網及 apps 落盤。我覺得ok


雲母殿

積分: 1297287

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 15-5-24 00:23 |只看該作者
JayLo 發表於 15-5-23 19:00
價錢?
http://www.tdsecurities.com.hk/fee.htm


大宅

積分: 1519


7#
發表於 15-5-24 07:52 |只看該作者

引用:Quote:JayLo 發表於 15-5-23 19:00 價錢?h

原帖由 yanyan-mummy 於 15-05-24 發表
http://www.tdsecurities.com.hk/fee.htm
多謝回覆。
我比較過佢好比耀才同致富更平,但請問會唔會有d巧立名目ga收費,or隱瞞收費,真係唔該晒jm。

係咪去開戶後,買賣股票只收表上的收費?
依家係咪唔駛租用佢ga股票机?

Have a great holiday


大宅

積分: 1519


8#
發表於 15-5-24 07:53 |只看該作者

引用:用緊,我多數上網及 apps 落盤。我覺得ok

原帖由 joanlaw2010 於 15-05-23 發表
用緊,我多數上網及 apps 落盤。我覺得ok
多謝回覆。
我比較過佢好比耀才同致富更平,但請問會唔會有d巧立名目ga收費,or隱瞞收費,真係唔該晒jm。

係咪去開戶後,買賣股票只收表上的收費?
依家係咪唔駛租用佢ga股票机?

Have a great holiday


大宅

積分: 1519


9#
發表於 15-5-24 07:53 |只看該作者

引用:之前用佢,用電腦落盤,但佢當時冇app,要

原帖由 mandy952 於 15-05-23 發表
之前用佢,用電腦落盤,但佢當時冇app,要用佢個股票機,租要二百幾一個月,后來轉用其他有app的證券行

...
唔該晒jm.祝賺多d


雲母殿

積分: 1297287

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 15-5-24 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyan-mummy+於+15-05-24+發

原帖由 kwsfcp 於 15-05-24 發表
多謝回覆。
我比較過佢好比耀才同致富更平,但請問會唔會有d巧立名目ga收費,or隱瞞收費,真係唔該晒jm。
Um~我用咁耐只係收佣金仲係最低消費,因為我買得少,政府徵費,冇存倉費果d,大致都係跟表列收費




珍珠宮

積分: 38869

BK Milk勳章


11#
發表於 15-5-24 10:09 |只看該作者
kwsfcp 發表於 15-5-24 07:52
多謝回覆。
我比較過佢好比耀才同致富更平,但請問會唔會有d巧立名目ga收費,or隱瞞收費,真係唔該晒jm。
請問耀才同致富買出買入佣金收幾多?有存倉費嗎?


大宅

積分: 1519


12#
發表於 15-5-24 15:27 |只看該作者

引用:Quote:kwsfcp 發表於 15-5-24 07:52 多謝回

原帖由 JayLo 於 15-05-24 發表
請問耀才同致富買出買入佣金收幾多?有存倉費嗎?
我係呢度 http://calc.waylonchan.net/index.php 逐間計銀行同股票行ga收費

入in cost同out cost 再選耀才同致富,咁就睇到你的total earn咗幾多,再比較。

請唔好介意,我唔叻的我都係上來學嘢


大宅

積分: 1519


13#
發表於 15-5-24 15:29 |只看該作者

引用:Quote:kwsfcp 發表於 15-5-24 07:52 多謝回

原帖由 JayLo 於 15-05-24 發表
請問耀才同致富買出買入佣金收幾多?有存倉費嗎?
耀才同致富係無存倉費


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo