本帖最後由 Yvonne@牛欄牌媽咪專線 於 15-5-6 16:48 編輯
回覆 Szemiuka 的帖子
Hello Szemiuka,日間既時候可以按BB 既需要而餵,如果BB瞓左真係吾需要特別去叫醒BB架,四至五個鐘頭一餐都可以。BB 已經滿月,當安數同餐數較穩定,就可以嘗試將每晚瞓之前個餐押後D餵(大概11pm),半夜唔駛叫醒佢,如BB醒左先安撫下佢/俾少少水,如果瞓唔番先開奶,而每晚亦將奶量續漸減少,大概6個鐘無叫食夜奶就已經算係成功啦!
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!