母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 460


1#
發表於 15-5-3 06:41 |只看該作者
我琴日生左啦,但bb成日訓,我知我未有奶,我見佢醒左好自然就覺得佢肚餓就埋身,但我一抱佢佢啜兩下又訓返,
我想請教各媽媽,除飲湯外有咩方法最快可以想奶,我真係一日都唔想佢有餓親...




複式洋房

積分: 318


2#
發表於 15-5-3 08:35 |只看該作者
我個個開頭好準時,每兩小時食一次,每次食半小時到四十分鐘,幾曰就上奶


複式洋房

積分: 460


3#
發表於 15-5-3 08:52 |只看該作者

引用:我個個開頭好準時,每兩小時食一次,每次食

原帖由 carmenkmtsoi 於 15-05-03 發表
我個個開頭好準時,每兩小時食一次,每次食半小時到四十分鐘,幾曰就上奶 ...
但我個果好似唔係好肯埋身咁




複式洋房

積分: 292


4#
發表於 15-5-3 21:05 |只看該作者

回覆:leung0760 的帖子

係正常嫁
初生吾知肚餓
會不停訓
多啲按摩
同試下擠
如果有少少滴就盛起佢
初乳好珍貴嫁



複式洋房

積分: 460


5#
發表於 15-5-4 17:33 |只看該作者

引用:係正常嫁初生吾知肚餓會不停訓多啲按摩同試

原帖由 Yan0117 於 15-05-03 發表
係正常嫁
初生吾知肚餓
會不停訓
Thank u!!
我今日上左奶了




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo