懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1703


1#
發表於 15-5-5 22:10 |只看該作者
現15週,今日收到屯門醫院電話,叫我32週返去照唐氏超聲波,問佢又話之前check的唐氏指數正常,叫我不用擔心。
我覚得怪因為上胎冇咁後期先照唐氏喎?!
大家有冇照?


大宅

積分: 1396


2#
發表於 15-5-5 22:12 |只看該作者

回覆:travel_mama 的帖子

32w? 再照?


別墅

積分: 534


3#
發表於 15-5-5 22:19 |只看該作者
我有呀,32w時返左去照,其實返去照下bb生長情況,胎位和胎盤是否正確,冇咩特,好快就照完了,當係慳返一次超聲波錢


大宅

積分: 1703


4#
發表於 15-5-5 22:34 |只看該作者

回覆:virtuous_chan 的帖子

咁點解佢叫唐氏超聲波?同唐氏有冇關係?佢咁叫我返去,攪到我有d擔心。



大宅

積分: 3110


5#
發表於 15-5-5 22:36 |只看該作者
我又冇人叫我三十幾W返去照Wor


別墅

積分: 534


6#
發表於 15-5-6 01:12 |只看該作者
travel_mama 發表於 15-5-5 22:34
咁點解佢叫唐氏超聲波?同唐氏有冇關係?佢咁叫我返去,攪到我有d擔心。

...
我覺得冇,佢仲問返我轉頭有冇出去照結構,bb有冇咩大問題


別墅

積分: 534


7#
發表於 15-5-6 01:13 |只看該作者
celiaceliayip 發表於 15-5-5 22:36
我又冇人叫我三十幾W返去照Wor
佢話係抽人架wo=.=

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo